Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aha, minden így can ahogy mantas koma mondja csak annyi nem stimmel hogy a z750 himbája nem pont ugyanaz kb 2mm miatt nem megy össze), szóval azzal együtt vedd
Szia arc! 15000-ért jutottam hozzá az alján lévő himbarésszel és a 2 kutyacsonttal együtt, de a Z himbarésze is jó hozzá, csak annyi a különbség, hogy a Z kutyacsontja acél a ZX6- nak alu.
Magam szereltem be, nem nagy ügy, tökéletesen illeszkedik, nem kell fúrni, faragni semmit. Én mindig racingosan használom, de szerintem egy jó futómű, amibe van tartalék, mindig jól jön. Sokkal több visszajelzést ad az útról. Egymás utáni gyors kanyarokban súlypontáthelyezésnél nem himbál be. Kigyorsításoknál nem rázza a seggét. Végre érzem, hogy alattam van a motor, eddig csak egy nagy massza volt.
Sziasztok.
Elöször is köszönöm a válaszokat.Természetesen tudom h a Z sor 4moci.Nálam a probléma az h mindenféle infót kapok most,és mki a V2 re szeretne rábeszélni az Osztrák hegyek miatt ahol jarunk.Őszintén szolva sajnos Z-vel még nem volt szerencsém menni,én jomagamat egy közepes tudásu motorosnak itélem meg.Természetesen voltak motorjaim,most a Z tetszik a legjobban kinézetre,de majd elválik mi lesz belöle.Régebben jártam itt a R6-al,nagyon jó motornak tartottam,igen pontosan ez a baja 9000 alatt semmi nem történt.Pontosan ezért regisztráltam be ide h itt olyanoktol szerezzek infokat akik ezeket a motorokat használják.Nekem már nem a sebbeség a mérvadó,hanem komolyabb turák barátok oldalán.Számomra ezért volt a 650 v2 hegyen talán megnyeröbb mint az R6.Szerintem nekem ezert volt jobb az Sv mert a nyomatekot egyenletesen adta le 3000-töl,R6 9000-ig semmi utana pedig kis rakéta volt.Most van egy ujjabb élményem ,Ktm duke 990.nagyon jó volt.Nemtudom még mit rejt a tél,de tudatom veletek mindenféleképpen.Kétszemélyes kérdés azért volt,mert igen ezeket hallom h hatul aZ nem kényelmes.Viszont tudom már h ez megoldhato probléma. .
Helló mantas mit jelent az a kis befektetés, és ajánlanád annak is aki nem racingosan használja a masinát milyen érzés mivel lett másabb
rugóelőfeszítés 9 menet látszik ki az állítócsavar fölött, húzófokozat tökig betekerve a hardfelé és onnan vissza 3 kattanást, nyomó a hardtól vissza 1,5 fordulatot
szeva Steve.bocs hogy kérdésemmel zavarlak,de azt az állat kormánytelót honnan szerváltad? ha tudnál ebben segíteni annak nagyon örülnlék.sajnos én már pórul jártam
ok, lökd át a te beállításaidat, kipróbálom azt is
Igazad volt, beállítottam és kimentem Mátrázni, hát akkora mosoly jött az arcomra hogy még mindig rajta van. Srácok ajánlom ezt a cserét mindenkinek, kis befektetés hatalmas változás. A villa dolgot még megfontolom, az alkatrészek olcsón meglennének de, sok lenne a vázon a munka új füleket felhegeszteni a rugóstagnak meg stb…. de annyira jó lett a rugóstag cserével is hogy talán már nem is alakítok rajta semmit, inkább az elejére koncentrálok, ezzel kapcsolatban majd kereslek.
naja, oda már kell másik kerék, tengely, távtartók, féknyeregtartó és a lengővilla felfogatása sem ugyanaz
Sziasztok!

Hol lehet z750 2004-hez kuplung bowdent venni? Internetáruház-bolt-stb előnyben. Esetleg van valakinek eladó?

Most vettem észre, hogy elkezdett a karnál szőrösödni a bowdenem.

Előre is köszi a segítséget.
billy
Egy olyan elejét is szeretnék, mint a tiédben van, de egyelőre a hátával foglalkozok, lehet, hogy télen megkapja a 05-ös ninja lengővilláját, csak az már egy kicsit időigényesebb munka lesz.
na ez király, ilyen van az enyémben is, majd meglátod menyire zsír :)
Ma beszereltem az új hátsó lábat, csak még időm nem volt beállítani, a gyári standard beállítással nagyon xar , hát a Z vagy 40 kilóval nehezebb a ZX6-nál, na de majd holnap csavargatok
Szia Körfa, csatlakozva Frontline-hoz, azért az R6 összehasonlítás nem jó. Aki ismeri a motorokat az tudja, hogy az R6-ot pörgetni kell, hogy menjen. A Z-t nem. Csak hogy tudd a Z nyomatékosabb (78Nm) mint az SV650 (64Nm) ezért hegyen sokkal rugalmasabban lehet vele menni. A Z erős, gyors, nyomatékos. Két személlyel csak az a gáz, hogy a gyári hátsó ülés nem igazán fenékbarát.
Kedves Körfa!

Nem tudom, hol olvastál olyat, hogy Robis összehasonlította a V2-t a sor4-el. Ő csak megkérdezte - a Te hozzászólásod alapján -, hogy mégis milyen Z van még a sor4-en kívül. Egyébként meg szerintem már az alapkérdésed is botor volt, hogy jó-e a hegyre a Z, meg milyen két személlyel. Ezt több dolog is befolyásolja, de a leginkább attól függ, hogy Te milyen szinten vagy motorozásilag, milyen igényeket támasztasz a motorral szemben. Ezt meg Neked kell tudnod, mi nem mondhatjuk azt, hogy a Z a tuti motor, ilyet vegyél.
650-es V2 versus R6? Hegyi kanyargásra tuti, hogy a sportmotort választanám.
Kedves Robis.
Szerintem hegyekre egy sor 4,es valamint v2est nem lehet összehasonlitani(sajat véleményem).R6 jartam gyenge volt,amig egy V2 650 suzukival élmény volt,amit nem hittem volna.
Ilyeneket csinálunk mostanság sokat....
Gratulálok nektek!
Szép kiscsaj. Ügyik vagytok!
Halihó!
Lizett a neve! Lassan kezdünk helyrezáródni, kopp-kopp-kopp. Minden tiszteletem a többgyerekes családoknak... (na jó, azért reméljük lesz folytatás.)
Ilyenek voltunk egy naposan!
Gratulálok én is! Nevét szabad tudni a kishölgynek?
szia csutka család gratula sok sikert és boldogságot kívánunk
LIMEPARTY videó.... nekem új...
1
az elsőben megtaláltam magam
2:07nél
2:28nál
4:00nál..

2
Szia Csutka!
Noljetek nagyot
Szia Csutka!
Nagyon, nagyon sok egészséget, boldogságot kívánok,
illetve gratulálok nektek
FIGU