Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Valaki nem tud venetlenul Cegleden, vagy kornyeken kawa szakszervizet?
Penteken megyek ki es be kellene, hogy allittassak rajta dolgokat....
Segitsegeteket elore is koszonom!
Én 45e felett járok, de ezidáig (kopkopp) semmi rendellenesség nem volt.
kb hány km után szokott kifeküdni? lehet valamit tenni hogy ne feküdjön ki?
Nekem is volt ac problémám.Sajnos ha gyengül a pumpa a konstrukciós hibának köszönhetően cserélni kell.De ha veszel feltétlenül nézd meg a szállítási mennyiséget,mert nekem is a harmadik pumpa lett csak jó.A konstrukciós hibát meg csak a tank szétvágásával lehet kiküszöbölni,de javítani lehet rajta.Hála istennek más mocik ac-ja is jó hozzá!
Szia Robi!
Ne haragudj a túra miatt,de értesíteni sem tudlak,mert teljesen galyra ment a telom,és a sim kártyán pedig nincs a számod.Nem tudtam volna menni,nagyanyámnál tatarozzuk a házat,ráadásul asszonypajtással is szakítófélben vagyunk.Augusztusban jövök fel pestre a mocival,ezenkívül megyünk egy kétnapos hegyi túrára.Egy talit akkor mindenképp beszéljünk meg.A számod majd küldd már el vmelyik elérhetőségemre.Remélem jól alakul a nyár.Ahogy mondanád:"széles utat,gumifákat!"
sziasztok!
Van egy kis problémám a motorral.Intenzív gyorsításkor,kb.8-9 ezres fordulaton elkezd rángatni,és egyszerűen alig akar gyorsulni,mintha nem kapna naftát,vagy kihagyna a gyújtás.Hasonlít kicsit a szabályzáshoz.Egyik tippem a gyertya,ezenkívül megfigyeltem,hogy akkor csinálta,amikor kevesebb volt benne a benzin.Előfordulhat,hogy a benzinszivattyú már nem tud elég benzint nyomni az injektornak?Mert ez a problem már akkor is fennt áll,mikor egy egységet mutat,vagy éppen kiirja a benzinhiányt(fuel).Észrevételt köszi!
Volt mit

Nagyon örülök h találkoztunk soundon!

Szeptemberben gurulhatunk bármerre
Hello!
Kipihented magad a görögöknél?
Valami gurulást összehozhatnánk már a csapattal!
Ha így élsz, bakker és a helyedben nem csipognék. . Folyamatos nyaralás és még pénzt is keresel vele. Arany életed van.
Azért

1 hónapja Bőröndből élek, Balaton-Sopron-Horvátország-Budapest(1nap)-Zamárdi-Bu
dapest(1nap)-Görögország...ami kurva jó, de már nagyon motoroznék
Kivéve én,mert melózok
Szia Bajnok, miért? Mindenki motorozik.
Szégyelje magát mindenki
Azaz csak ment volna, a vipmail nem tud sajna 8Mb-os file-t fogadni...

Átment
Oksa szólj majd ha aktuális szerintem úgyse viszik el biztos meg tudunk majd egyezni
Hali mindenki!
Valamilyen surrogó hangot hallok a bal oldalon hátúl,ha gyorsítok
Mi a fene lehet? lánc?
hali nézegettem már dobokat rá,a tiedet is néztem már,de sajna most olaj csere,első gumi csere esedékes,meg az állandó visszatartó erő kevés a píínz szeritem majd szezon végén lepem meg a kis zét
Köszi mindenkinek a segítséget olaj ügyben!Respect
hali fefe_srx@vipmail.hu Köszi.
Hali, ahány ember annyi féle olajszint...
Ha kell a service manual dobj egy mailt és átküldöm, abban le van írva, hogy a gyártó hogyan látja ezt a kérdést.
Én 10W50 Repsolt használok, de a szerelőm azt mondja felesleges ez a minőség. Megtenné egy 10W40-es olaj is.
Rajtad áll
hali én castrol 10w50 használok és tökéletes szűrő cserével pont négy liter megy bele
A Kawa szereti a Fuchsot. Van a félszintetikus 10w-40 ez túrázni tökéletes, jobb, mint a gyári ajánlás. A legtöbbet használt a 15w-50 Racing ez teljesen szintetikus észter alapú. Az árkülönbség használat kérdése hogy megéri-e. Mind a kettőből 4 litert kell venned, hogy szűrőcserével mennyi megy bele az rajta van a dekni oldalán (de 3.3 litert ír a kezelési útmutató)
Töltsd le a szervízkönyvet és akkor minden infod meglesz.
http://www.rpmonline.hu/downlo...(ZR750-K1)_2005_%7BE%
7D_SM.pdf

Ez ugyan a Z750S-é, de olajügyben azonos. Olaj típusban meg úgyis mindenki mást mond. De az adatok a szervízkönyvben vannak és a minőség is.