Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nah, ez tekintelyes szamadat
Nekem csak maradjon meg, ne kelljen rakenyszerulnom meg egyszer ilyen tettre, meg ne lopjak el es ne zuzzam/zuzzanak ossze.
Fenét..itt volt egy 750-es Zé, amelyik 100 000km-ert elment a blokk megbontása és különösebb hibák nélkül
:) Hat meg nekem mekkora buko lenne eladni... olyan 1,4M-os bukta :D
En anno ugy vettem ezt a gepet, hogy en akarom betorni es en is akarom majd 30 eves koraba kivonni a forgalombol es betenni egy dobozba az utokornak.
Tudom, bilibe log a kezem...
Érdekelni rengeteg motor érdekel, a tiéd eléggé vagány is...De egyrészt a sajátom Knapet segítségével atompöpec lesz, másrészt akkora bukó lenne most cserélgetni, amit nem vállalok be,és a többi hobbihoz is jól jön a pénz
Hala Istennek ugy alakult, hogy mar nem elado!
Szerencsere senkivel nem tudtam zoldagra vergodni amikor meg elado volt.

Esetleg erdekelt volna?
Árulod a vasat?
Norbikaaam... Hat azokkal a gumikkal biztos hogy egyre felelmetesebb mikozbe egyre inkabb megszokod es emiatt batrabb is leszel :)
Amugy sztem nagyon zsir gepet vettel, csak gondozd rendesen es vigyazz ra!
Oregekkel meg vigyazz, nehogy valamelyik emberes szabolcsi-bacsi kifeszitsen neked valami mezesmadzagot.
Akkor majd egyszer megmutatom hogy csinalom de kisebb vesztesegek mellett siman megoldhato! Csak egy rongy kell hozza es nemi esz.

"Van itt tudo, van itt!"
Szeva gyikarcu!
En tudok egyet, irj egy mailt nekem a az infomba levo cimre es ott kapsz egy telcsi szamot cserebe.
Amúgy érdekes ez az olajszürö.
Tapasztalat ,hogy fölöntöd olajjal(csurig) belenézel félpercmulva és beszivta a cuccot ,mármint a filter részébe körbe.
Aztán még ráöntesz hogy félig legyen és simán be lehet csavarni vizszintes pozicióban.
helló z kolléga! Esetleg össze motorozhatnánk. Ábrányba jössz? Én tervezem (asszonnyal) üdv norbi (szalkai)
Köszi .
Te, most igy kapasbol egy se jut eszembe.
Utannaerdeklodok
Gyári dob, vagy egy kiadós megátkozás
Üdv!
Háát fiúk,három hete vettem a motort,még ismerkedek vele,de 1500km- után kezdek el igazán félni tőle.Félelmetes a kicsike.Sajna nálunk a faluban nem nézik jó szemmel az én kezdődő motoros életemet,már hallottam vissza,hogy "hangos az a kétkerekű mótor",és hogy "mit bruggat az a fiú,és minek pukkasztgat":):).Persze nagyanyám az infoszerző:).Segítsetek:mi a legjobb vénasszony elleni oltószer?
Mi házilag oldottuk meg az olajcserét. Semmi bonyolult nem volt benne, rá volt írva mennyi kell a motorba szűrőcserével, a flakonok oldalán meg szintén be volt jeölve decire a tartalom....a szűrő is kapott olajat, hogy ne szenvedjen a motor

A másik, hogy marad benne régi olaj. Erről annyit, hogy a többek által javasolt Fuchs fullsynt olajat használok bele, és korábban is az volt a vére. Ha ez az olaj a versenykörülményeket bírja, akkor közúti használat során, még a kilóméterek ellenére is megőrzi kenési tulajdonságait
Szia Béla ez nem idevágó téma elnézést mindenkitől jó cserépkályhás mester ismerősöd nem lenne véletlen aki nem aranyárba és jól dolgozik
A lenyeg, hogy begyujtas utann nezzuk meg.
Es gondoljunk csak bele....nem kellenek ahoz orak, hogy az az olaj osszegyuljon a motor aljaban. Szerintem egy cigiszunet utann mar lehet kukucskalni....
Igy van!
Edeskeves a kulombseg hideg, es meleg allapotban!
Szerintem az olaj esetében nem lehet beszélni jelentős, olajszintet lényegesen befolyásoló térfogat változásról a hideg és az üzem meleg helyzet között.

A napi rutinban is úgy van ( rutinpályán is ), és így logikus, hogy indulás előtt, beindítás nélkül ( láttam olyat aki járó motornál nézte, és megijedt, hogy eltűnt az olaj... ) kell megnézni.

Olajcserénél a motor maga nyilván kb üzem meleg, kivéve, ha otthon csinálja valaki. Leeresztik a régit. Kb 2-3 deci marad így is úgy is. Rátöltik a frisset. Felteszik az olajszűrő védő kupakját. Addigra lehet ellenőrizni. Eddig minden szerelőtől ezt láttam. És én is így csinálnám.
ez igy van
Azért azt megnézném amikor a feltöltött szűrőt vízszintesen ( merthogy így van a Z-n ) becsavarod a helyére...

Mivel nem épített, "száraz" motorról van szó, a rendszerben úgy is marad valamennyi cserénél.
Milyen alapvető kérdés ez a olajellenőrzés .... és kiderült hogy a szerelők között sem egyértelmű. ahány szerelő annyi módszer ... de ha nem volt belőle gondja akkor biztos mindegyik működik . szoval ha kicsitt több olaj van benne nem lesz baj . bár fél liter az .... akkor az azt jelenti hogy kb 4l olajat töltött bele . nekem annó 3,7l -t rakott bele ... aztmondta ugyis fog majd csipegetni belőle
Hölgyek, urak!
Van pár cucc 2007 Z750-ből-ról.
Akit érdekel, keressen meg itt, vagy
knapeti@gmail.com
+36305766662
Sziasztok!

Kawasaki Z750-hez keresek futómű beállítást, pályára aki tud segítsen vagy itt a fórumba vagy küldjön mail-t ide: p.krisztian@freemail.hu

előre is köszi