Nah, ez tekintelyes szamadat
Nekem csak maradjon meg, ne kelljen rakenyszerulnom meg egyszer ilyen tettre, meg ne lopjak el es ne zuzzam/zuzzanak ossze.
:) Hat meg nekem mekkora buko lenne eladni... olyan 1,4M-os bukta :D
En anno ugy vettem ezt a gepet, hogy en akarom betorni es en is akarom majd 30 eves koraba kivonni a forgalombol es betenni egy dobozba az utokornak.
Tudom, bilibe log a kezem...
Érdekelni rengeteg motor érdekel, a tiéd eléggé vagány is...De egyrészt a sajátom Knapet segítségével atompöpec lesz, másrészt akkora bukó lenne most cserélgetni, amit nem vállalok be,és a többi hobbihoz is jól jön a pénz
Norbikaaam... Hat azokkal a gumikkal biztos hogy egyre felelmetesebb mikozbe egyre inkabb megszokod es emiatt batrabb is leszel :)
Amugy sztem nagyon zsir gepet vettel, csak gondozd rendesen es vigyazz ra!
Oregekkel meg vigyazz, nehogy valamelyik emberes szabolcsi-bacsi kifeszitsen neked valami mezesmadzagot.
Amúgy érdekes ez az olajszürö.
Tapasztalat ,hogy fölöntöd olajjal(csurig) belenézel félpercmulva és beszivta a cuccot ,mármint a filter részébe körbe.
Aztán még ráöntesz hogy félig legyen és simán be lehet csavarni vizszintes pozicióban.
Üdv!
Háát fiúk,három hete vettem a motort,még ismerkedek vele,de 1500km- után kezdek el igazán félni tőle.Félelmetes a kicsike.Sajna nálunk a faluban nem nézik jó szemmel az én kezdődő motoros életemet,már hallottam vissza,hogy "hangos az a kétkerekű mótor",és hogy "mit bruggat az a fiú,és minek pukkasztgat":):).Persze nagyanyám az infoszerző:).Segítsetek:mi a legjobb vénasszony elleni oltószer?
Mi házilag oldottuk meg az olajcserét. Semmi bonyolult nem volt benne, rá volt írva mennyi kell a motorba szűrőcserével, a flakonok oldalán meg szintén be volt jeölve decire a tartalom....a szűrő is kapott olajat, hogy ne szenvedjen a motor
A másik, hogy marad benne régi olaj. Erről annyit, hogy a többek által javasolt Fuchs fullsynt olajat használok bele, és korábban is az volt a vére. Ha ez az olaj a versenykörülményeket bírja, akkor közúti használat során, még a kilóméterek ellenére is megőrzi kenési tulajdonságait
A lenyeg, hogy begyujtas utann nezzuk meg.
Es gondoljunk csak bele....nem kellenek ahoz orak, hogy az az olaj osszegyuljon a motor aljaban. Szerintem egy cigiszunet utann mar lehet kukucskalni....
Szerintem az olaj esetében nem lehet beszélni jelentős, olajszintet lényegesen befolyásoló térfogat változásról a hideg és az üzem meleg helyzet között.
A napi rutinban is úgy van ( rutinpályán is ), és így logikus, hogy indulás előtt, beindítás nélkül ( láttam olyat aki járó motornál nézte, és megijedt, hogy eltűnt az olaj... ) kell megnézni.
Olajcserénél a motor maga nyilván kb üzem meleg, kivéve, ha otthon csinálja valaki. Leeresztik a régit. Kb 2-3 deci marad így is úgy is. Rátöltik a frisset. Felteszik az olajszűrő védő kupakját. Addigra lehet ellenőrizni. Eddig minden szerelőtől ezt láttam. És én is így csinálnám.
Milyen alapvető kérdés ez a olajellenőrzés .... és kiderült hogy a szerelők között sem egyértelmű. ahány szerelő annyi módszer ... de ha nem volt belőle gondja akkor biztos mindegyik működik . szoval ha kicsitt több olaj van benne nem lesz baj . bár fél liter az .... akkor az azt jelenti hogy kb 4l olajat töltött bele . nekem annó 3,7l -t rakott bele ... aztmondta ugyis fog majd csipegetni belőle
Nekem csak maradjon meg, ne kelljen rakenyszerulnom meg egyszer ilyen tettre, meg ne lopjak el es ne zuzzam/zuzzanak ossze.