Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

„DÉVA V.” – GYERGYÓSZÁRHEGYen
2009. Augusztus 20-23.
„Déva” volt és lesz is, ha összefogunk…
„…MI egy vérből valók vagyunk.” Wass Albert (Ismerős Arcok)

2005-ben DÉVA I: elindult a „Dévai túra”, a december 5.-i szégyenteljes népszavazásra adott válasz. Bujdosó Janó tettekkel akart erre a szégyenfoltra rácáfolni, reménykedtünk, hogy vannak még normális magyar emberek az Anyaországban. DÉVA II: kb. 480 motor lépte át a határt. DÉVA III: ismét úton, abban a hitben, hogy JÓT teszünk, PÉLDÁT mutatnunk. 2008-ban DÉVA IV: létrejött a KÁRPÁT-HAZA képviselete.
2009.aug. 20-23: Gyergyószárhegyre indul a „DÉVA V.” motorostúra. Ifj. Pállfy Béla székelyudvarhelyi fafaragó vállalta a folytatást. Mert van egy motoros közösség AMELY tetteivel bizonyította: sóvárogva kívánja a KÁRPÁT-HAZA magyarságának egyesülését, legalább eszmeiségben. Ez a bizonyságtétel a székelyföldi, erdélyi magyar motorosokat arra össztökélte, hogy ÖSSZEFOGJANAK és egy emberként álljanak az ügy mellé. Ennek eredményeként kerül megrendezésre DÉVA V.

Gyergyószárhegyen van a Lázár-kastély, mellette áll a ferences rendi kolostor, itt lesznek a rendezvénynek. A cél ismét az árva gyerekeknek a megsegítése. Böjte Csaba gyermekmentő cselekedeteinek egyik helyszíne a helyi Kájoni János gyermekotthon: www.gyergyoszekigyerekek.com A fő cél: minél több pénzt adományozni a gyerekotthonnak. Gyergyóban sikerült megvenni a régi városi szülészet épületét, azt újítanák fel bentlakásos kollégiumnak, ezáltal kb. 150-200 gyereknek tudnának szállást biztosítani. Így a gyerekek helyben továbbtanulhatnának a középiskolában, magyarul. A felajánlások összege most is egy tank benzin ára. Az adomány gyűjtése csak a helyszínen, a regisztráció alatt történhet (TULIPÁNOS LÁDA)! Nincs bankszámla, senkit sem bíztunk meg pénz összeszedésével, ha ilyet hallotok az nem igaz! Akivel a környezetéből küldenének adományt (pénzt), azt a helyszínen a tulipános ládába dobhatja be.

Program:

• Aug. 20. reggelétől ajánlott elindulni. Szervezett, rendőrségi felvezetésű motoros konvoj NEM indul. Az erdélyi nagyvárosokból rendezetten indulnak a helyi motorosok, hozzájuk lehet csatlakozni (Marosvásárhely, Kézdivásárhely, Székelyudvarhely). Ezeket a helyeket, időpontokat aug. második hetétől tudjuk pontosan megmondani. Akit érdekel, akkor érdeklődjön az elérhetőségeken az alábbi címen. Az árvaház minden résztvevőt megvendégel egy hideg reggelivel (23-án): kérünk, előre jelentkezzetek a gyergyoszarhegy@freemail.hu e-mail címen. Ehhez kell; név, és honnan jössz. A gyerekmotoroztatáshoz kisméretű bukósisakot aki tud, hozzon magával, mert csak bukóval lehet a gyerekeket motoroztatni, a legnagyobb odafigyelés mellett.
• Vasárnap reggel 7:00-kor ébresztő, 9:30-ig csomagolás, reggelizés, búcsúzás, visszaindulás.

Isten hozzon Mindenkit!
koszi
Sziasztok!
Üdv Csutka!
Mi újság?
Béla!
Csutka adatlapján a képeknél van egy fénykép a repedésről!
Szia!
Regen nem hallottam felolled
A kepet azt szivesen vennem
Remelem veletek minden rendben
köszönöm mindenkinek a segítséget
Én itt apróban a "GiviShop" Bálinttól szereztem zsír új konzoltartó karokat, angliából fillérekért egy M5 platnit, és egy háttámlás dobozzal nem is kell szinte kapaszkodó. (Vagy fogdosson az asszony )

Ami még alternatíva, hogy veszel egy Z750S kapaszkodót, csak ahhoz a faridomot ki kell lyukasztani, esetleg egy z750s faridommal ez is megoldódik.

A lényeg az egész hátát le kell bontanod mind a kettőhöz....

Azért kíváncsi lennék mi lenne ha ebbe a Doudrive-ba valakinek balesetnél beleakadna valamije és a motorral együtt mozogna...
Ilyet hajlítassz egy pálcából is. Nem kell pénzt adni érte.
Szia Csuti, hogy álltok? Mármint építkezés, stb?
igen ezt néztem én is de 30 ezret sokallok érte kiadni.
Oldaltáskatartónak meg valami GIVI-t szoktak feltenni.
Kapaszkodóból szerintem a Duo Drive a legegyszerűbben felszerelhető, és állítólag nagyon jól használható. Mondjuk ára eléggé húzós.
2004 es z750 ről van szó
ezt még elfelejtettem
sziasztok
nem tud valaki megoldást vagy h hol mennyiért tudok venni kapaszkodót vagy valamit amibe az utas kapaszkodni?
meg az is érdekelne h oldal dobozhoz konzolt hol tudok venni?
ha esetleg van valakinek tapasztalata és megosztaná velem azt megköszönném
szerbusz Tamás!jól beszoptam a gumikkal senkinek nemkellet amit kifizettem de sebaj igy elvagyok látva gumival 1 jódarabig!álitólag előre jobb mint a gyári jobban betapad könnyebben emeli a hátulját!
És persze üdvözlet Mindenkinek!
Ilyesmit én is keresgélek, de olcsóbban egyelőre nem láttam használható töröttet. Azt nézzétek meg mindenképp, hogy nincs-e a váz megrepedve a blokknál, mert az típushiba (szóval nem az összetörés miatt), aztán most már arra nem fogják a vázat ingyen cserélni. Ha kell küldök képet, hol kell nézni.
Udv. mindenkinek!
A baratom kinezett maganak egy ER6N-et. Torott es nincs beiratva, 2006os es 1890euro.
Valaki netan tudnae jobb ajanlatot?
Avagy barmien ER6N erdekel.
Tudom, hogy sok itt forumozonak volt ilyen gepe, ezert fordulok feletek.....
Kosz elore is
Igen erre én is gondoltam,de nem számit ilyenre az ember egy japán motortól amibe 21.000-er kilométer van és nem rég múlt 3 éves. Ráadásul nem is egy gagyi benzinszivattyú van rajta hanem egy Mitsubishi! Ma viszem szerelőhöz,úgy hogy hamarosan kiderül!
A benzinpumpa is csinálhatja amikor döglödik.
Nekem japán autómban csinálta hogy nem müködött,aztán gondolt egyet és müködött.Ez volt a vég kezdete.Kicseréltem,és valóban az volt a beteg,soha többet nem jött elö a hiba.
Persze más is lehet.
Nem tudom! De a benzinpumpának biztos hogy nincs baja,mert most olyanokat csinál hogy amikor van kedve működik a benzinpumpa és beindul de csak kb10másodpercre,amikor meg olyanja van akkor meg nem működik a benzinpumpa és be sem indul! Rejtéj számomra! Valami kontakt hibára gondolok. Holnap viszem szerelőhöz,kiváncsi vagyok mit talál!
Nem normális, de ez van. Én kicseréltem a hátsót gumisra (FZS1000), olyanra, aminek az aljára egy fém "nehezék" is fel van csavarozva. Azóta öröm bódottá'
Nem csak a relé rossz?
Igen
Aki a FIGU-t ismeri, az tudja, hogy így is van. Közel két méter és mégis állja a szelet, nem bújik el.
Estét!
Pont úgy van ahogy mondod
a Z nem egy túra gép, de 100 - 200km gond nélkül megy
én ritkán viszek utast, de volt már aki panaszkodott
és aki nyávog az nyomjon le 200 km-et, 1 hengeres KTM-el
FIGU