Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.
Tudna nekem valaki segíteni? Van egy olyan gondom h a motor olaj fehéres szürke színű és a hűtőtartályból az összes víz a blokkba szökött. Gondolom ezért ilyen színű az olaj. Beindítás után furcsáltam h tök csöndes a blokk hangja, nem lehetett hallani a szelepek dolgozását. Aztán egyszer csak elkezdett ömleni mindenhonnan az a vizes szürke olaj. gyors leállítás után. vártam vele kicsit amíg megvizsgáltam a hibát. Megpróbáltam beindítani de mintha megszorult volna. :S Berugókar meg sem mozdul... Önindítózni nem próbáltam mert szar az aksim.. Tanácsok, ötletek esetleg valaki tudja mi lehet a gond? Előre is köszi!
Van másik karbim, majd kipróbálom.Köszi a tippeket
Az,hogy rendesen az túlzás,de működhet mivel nagy a fordulat.Érdemes megnézni szerintem.De van még egy tippem:a karburátor.Ha van másik (neked vagyv.kinek) cseréld ki,hogy azzal is csinálja-e ugyanezt.
Ez jó kérdés.Erre nem is gondoltam.De elvileg be van állítva mert az egész hengerfej fel lett újítva.Síkolták,egy szelepet cseréltek,szimeringeket,a vezérműtengelyeket felszórták,a helyét vonalba fúrták.Ha meg valóban az van amire gondolsz,akkor üzem közben működhet rendesen?
Az nem lehet, hogy kicsi a szelephézagod?Mert ha igen,akkor hidegen hézaggal tökéletes,melegen az anyagtágulás miatt nincs hézagod akkor a vez.tengely kiámaszt és nyit amit nem kellene.
Hát akkor nem vágom.A motor csontra fel van újítva,hidegen az alsó holdpontra állítom a dugót,maxra húzom a szívatót,rúgás és rőffen.Melegen rugdoshatom bárhogy.Felújítás előtt meg majd hogy nem fordítva működött a dolog.
Egyébként eladó lesz a moci mert vettem másikat, ha vkit érdekel itt megtalál. 87 es Papiros hibátlan állapotban. Illetve van 1 2001 es törött alkatrésznek.
Igazából 1, 2 rugásra indul nincs rajta nagy trükk. Nekem az volt a baja hogy melegen fulladt majd leállt de a trafó cseréjével hibátlanná vált.
Végre !
Az lenne a kérdésem,hogy amikor meleg a moci akkor hogyan indítod?Hidegen jól indul,de melegen csak hosszas rugdosás után indul.Biztos van valami technika,de nekem még nem sikerült rájönnöm.Tudnál valami információt adni?
Nekem is csak rugós.
Szia nekem lenne rá egy használt de jó állapotú első és egy uj hátsó gumim is . ha érdekel hivj 30 6319480
Nagyon halott a topik emberek
sziasztok eladó megkímélten a következő cuccos egyben 25000ft
külön ruha 22000 buksi szemüveggel 6000ft
xl es méret minden---36 os xl -es nadrág-xl es bukó kb 63 as....jó állapotban..20 469 51 13 akár postán is---
Hali!
Nekem van cross gumim ebben a méretben.Az első 90%-os a hátsó 98%-os.A hátsóba kb50-60km van.Ha érdekel hivj fel és tudok küldeni képeket is,ha ezen nem létható eléggé.Számom 06305046501
köszi szépen
steelhorse.hu. Kell az alvázszám és a motorszám is.
sziasztok kéne egy kis segítség azt szeretném tudni hogy klr 600-hoz hol lehet venni olaj lehúzó gyűrűt és milyen árban van.
Szeretném a képen látható gumikat cross gumira cserélni,vagy vennék 17 l21
Nekem a tankidom az kx
Heló segítséget szeretnék, van egy klx650r gépem most szereztem 3 évet állt és kevés km mindent megcsináltunk amit tudtunk fékek, karbi takarítás . Sikerült beindítani, de nincs alapjárat picit durrog de csak sebességbe. Valami ötlet kellene vagy Harka környékén egy jó szerelő.
Rommá políroztam a tűszelep oldalát,a fészek belsejét és az úszó szárát,ahol a tűszeleppel érintkezik.Azóta csak 3x csinálta,de nem lehet hozzá szelep fészket kapni,csak tűszelepet(ammeg nem segített rajta)
aha értem köszi szépenn hogy írtál:)és én azzal mit tudnék csinálni hogy ne akadjon fennt?
Nekem is csinálta ezt sokszor.A tűszelep akadt fel rendszeresen és semmit,vagy csak kevés benzint engedett át. Befontam a hajam 5x,mire rájöttem mi a kínja. Azt nézd meg,hogy kap-e benyát amikor csinálja. Nekem fenn van egy szimpla benzinszűrő,azon keresztül tudom ellenőrízni.
légszűrő is rendben van,akkor lehet hogy szelepek lesznek a gondok:/
Szelephézag, légszűrő rendben ? Esetleg szelepek beégve ?