sziaszok.
mivel klx topicot nem találtam a forumon,ezért gondoltam ide írok.
télre akarnék venni egy endurot, nézegetetm a klx 650eket, tudom hogy van belőle C verzió, fém tank önindító stb,,meg R es verzió ,ami müanyag tank csak berugós ilyesmi. kérdés,hogy valakinek van tapasztalata velük?
a C verzió nem túl nehéz terepre?
másik kérdés, a C és R verzió hengerfeje megegyezik ?
előre is köszi a választ
üdv :Tomi
Sziasztok! Nemrég vettem egy 88-as 250-es KLR-t. Az a gondom vele, hogy ha üresben de úgy vettem észre, hogy terhelésen is lerántom neki a gázt akkor a motor fordulat 3-4000 körül megáll, majd gondolkodik 1-2 másodpercig és utána pörög tovább. Szerintetek mi lehet vele?
Szevasztok !
Ha érdekel valakit, van egy a CSE-TÖM által, az eredeti alapján legyártatott hengerfej tömítésem. Nem került felhasználásra. KLR 600-hoz, ára 1200 Ft. A dunántúlt járom, esetleg személyesen is át tudom adni, vagy postázom.
06-30-258-5160
Üdv Klr 650 hez keresnék szelepdekni feldelet van e valakinek bontottan és mennyiért előre is köszi .
A következők miatt lenne rá szükség.
Ha egykerekezek a motorral akkor állandóan a kartercsövön felböfögi az olajat a légszűrőházba.
Ezért arra gondoltam hogy lezárom a blokk hátulján lévő kerternyilást és előlre a szelepdekni fedél tetejére vágok egyet hogy ott távozzon a kartergáz egy csövön keresztül, sok hondánál igy van szerintem kivitelezhető. DE várom az észrevételeiteket ezzel kapcsolatban is.
Hát, szétszedni nem fogom a kereket az agyért, ráadásul nem is akarom elkótyavetyélni, azért is kérdeztem menyit szánsz rá. Mert van az a pénz, amiért persze odaadom. :-)
De a 15e-es ajánlat szerintem teljesen rendben van, én sem adnám oda olcsóbban. Kint a legolcsóbb ár 80€ volt és még akkor ide is kell kerülnie.
Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy a fordulatszámmérő sebességbe nem megy fenntebb 5-6 ezertől és a végsebesség is csak 110 esetleg ha valaki tudna segiteni azt megköszönném (KLR 600)
Üdv. Tibor.