Bakker, két milla egy vacak kapcsolóért :-) Tudtok élni. Úgy néz ki, hogy okafogyottá vált a fórum témája nálam, elvitték a Klárikámat. Szerencsére mindketten úgy éreztük, hogy jó üzletet kötöttünk. Most motort vadászok, holnap megnézek egy Tengait :-)
gondolkodtam én is azon a megoldáson, lehet kipróbálom be kell vallanom sose ragasztattam még fékbetétet.
Valakinek esetleg KLR 650 C 97 es Alsó villahíd?
és még egy kérdés a KLR 650 C 97 es évj. kistankos változat. és a klr 650 A, a nagytankos túrásabb változat 90 körüli érváratú villahídja vajon megeggyezik e?
Előre is köszi
Hátha van valakinek ez irányú tapasztalata
Üdv skacok KLR 650 C 97 es évjáratú gépem van.
valaki tudna e segiteni abban hogy mennyi olaj kell a teleszkópvilla száraiba? Telószimreinget, és fékbetétekket is keresek a géphez ha valakinek van jó ötlete irjon előre is köszi.
Ásványi, max félszintetikus.
A viszkozitás pedig függ a motor kopottságától.
A gyári érték a 10W40.
Nekem a szerelőm 20W50-et javasolt bele (finomabban jár tőle).
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy van e valakinek a gázkarnál lévő komplett leállító kapcsoló meg önindító gombja kompletten csak szét húzom a régi csatlakozót rá rakom az újat meg fel csavarozom és légy szíves árat is írjon akinek van Köszönöm!
Lapozz itt vissza a 20-100 oldalakon valahol keresgélj ZOO hozzászólásaiban, képeket is mellékelt anno.Ha nem találod,holnap vagy ma éjjel beírom.(ha a munkám engedi)
Ezt egy ezzel foglalkozó cég oldaláról másoltam ki. Persze főleg autókra értik, de motoroknál is kb. ugyanez a téma.
Félreértés ne essék, nem akartam okoskodni, meg hát mindenki azt csinál a motorjával,amit akar...
Még annyit hogy egyszer nekem azt mondta egy öreg szaki: "mit barmolsz bele a motorba? A technikusok évekig kísérleteztek hogy minden normálisan működjön, be legyen állítva a motoron, ere te belenyúlsz?"
Szóval gondolom, egy termosztát azért lett odarakva mert szükség van rá.
A kollegának is igaza van: nem árt cserélni vagy pucolni...de levenni talán nem kellene.
"A termosztát legfõbb feladata, hogy a motort a változó (éghajlati), üzemi, terhelési és hûtési viszonyok között, a közel optimális, üzemi hõfokon tartsa, ezáltal biztosítsa a legjobb hatásfokkal való üzemet. Általános esetben az élettartamának a 95-99%-ában. Fennmaradó pár százalékban különleges feladatot lát el, a hidegindítások alkalmával"
A termosztát feladata az is, hogy amig a motor nem melegszik fel üzemmeleg állapotra, addig a hûtõfolyadékot a kis körben tartja. A motor minél hamarabb felmelegszik üzemi hõfokra annál kissebb a kopás és kissebb az üzemanyagfogyasztás is.
Ha a termosztát állandó nyitott álapotban van akkor a viz rögtön a hûtõbe jut ahol tovább késlelteti a felmelegedést. Ilyenkor a fûtés sem mûködik, hiszen a víz hideg.
Ha a termosztát nem nyit ki akkor ( fõleg nyáron ) túlmelegedhet a rendszer és megéghet a hengerfej tömítés, megvetemedhet a hengerfej.
120/90 17 méretú endúró hátsógumit keresek jó álapotút lehetőleg akinak van iron turboman@freemail.hu
Blokk nélkül 50 ezer .
Akit érdekel ide írjon.
till.feco @ gmail.com.
Ára 6 ezer pénz.
Van alaktrészem a mocidhoz! Adatlapomon elérsz!
Valakinek esetleg KLR 650 C 97 es Alsó villahíd?
és még egy kérdés a KLR 650 C 97 es évj. kistankos változat. és a klr 650 A, a nagytankos túrásabb változat 90 körüli érváratú villahídja vajon megeggyezik e?
Előre is köszi
Hátha van valakinek ez irányú tapasztalata
valaki tudna e segiteni abban hogy mennyi olaj kell a teleszkópvilla száraiba? Telószimreinget, és fékbetétekket is keresek a géphez ha valakinek van jó ötlete irjon előre is köszi.
Érdekel még a kapcsoló ? Nekem van egyben eladó !
Üdv.
KDX-KLR-KMX valamelyik tipushoz központi terleszkóp....7-8000 ftért
30 605 6883
A viszkozitás pedig függ a motor kopottságától.
A gyári érték a 10W40.
Nekem a szerelőm 20W50-et javasolt bele (finomabban jár tőle).
Félreértés ne essék, nem akartam okoskodni, meg hát mindenki azt csinál a motorjával,amit akar...
Még annyit hogy egyszer nekem azt mondta egy öreg szaki: "mit barmolsz bele a motorba? A technikusok évekig kísérleteztek hogy minden normálisan működjön, be legyen állítva a motoron, ere te belenyúlsz?"
Szóval gondolom, egy termosztát azért lett odarakva mert szükség van rá.
A kollegának is igaza van: nem árt cserélni vagy pucolni...de levenni talán nem kellene.
A termosztát feladata az is, hogy amig a motor nem melegszik fel üzemmeleg állapotra, addig a hûtõfolyadékot a kis körben tartja. A motor minél hamarabb felmelegszik üzemi hõfokra annál kissebb a kopás és kissebb az üzemanyagfogyasztás is.
Ha a termosztát állandó nyitott álapotban van akkor a viz rögtön a hûtõbe jut ahol tovább késlelteti a felmelegedést. Ilyenkor a fûtés sem mûködik, hiszen a víz hideg.
Ha a termosztát nem nyit ki akkor ( fõleg nyáron ) túlmelegedhet a rendszer és megéghet a hengerfej tömítés, megvetemedhet a hengerfej.