szia. kivettem a termosztátot,igy már nem nyomja ki a vizet. de az miért van ,hogyha megyek pl 80-nal,visszaengedem a gázkart, a motor szabályosan megtorpan(lelassit) tul nagy a motorfék?vagy ez igy normális?de viszont ha odahuzom neki, megy mint a bivaly, nem gondolkodik,egyböl pörög. köszi.szia.
Az ég világon semmi baja nem lesz! :) Lényegében a termosztát csak akkor nyit ki mikor eléri aszt a bizonyos hőfokot asszem 75-80C°. És ha arra a hőmérségletre felmelekszik akkor bele engedi a vizet. Ameddig nem nyit ki addig nem fogja keringetni a vizet! Érdemes kivenni a termosztátot mert képes eltömődni, aztán meg nem fogja keringetni a vizet és besül a blokkod! Én mondjuk kivettem és tapasztalatból mondom hogy jobb így mintha benne lenne. Remélem segítettem.
Hali! Én kivettem a termosztátot! Meg a tartály sapkára vágj egy nagyobb gumi tömítést hogy jobban zárjon! A régi tömítést is hagyd rajta, az legyen alul.. mondjuk bicigli tömlőből vágd :D
Rendszergazda leszek egy iskolában, de gondnoknak álcáznak, igy sokat kell majd mászkálni a városban. Sajna erre a Klári alkalmatlan, másik motorra meg nincs pénzem. Valami 250-es kisrobira gondoltam, nagy pzkolási tereákel.
Üdv.Érdeklődnék hogy egy Kawasaki KLR 600B Motorhoz mennyiért tudnál adni 4 db szelep szár szimeringet (készletet)A váz száma a motornak ( KLR 600B 019212)Előre is köszönöm.
ha abból indulunk ki,hogy minden jó rajta és nem forralja a vizet, akkor csak sok a vasser benne.
Ha ezt akkor is előadja,amikor a tartályban a szint már a min-max között van, na én akkor megnézném a termosztátot.
És ha ezek után is rotyogna, hát....... Most írtam volna hogy a hengerfej le,de eszembe jutott,hogy te már bogarászol a mocidon egy ideje. Nem piszkáltad a hűtőt? (csodaszer,esetleg csodatömítő) egy vízkőtlenítést + tisztítást megérne(ezekbe sokszor csak csapvizet nyomtak,az meg odanyom idővel) ja és a hűtő ventillátor bekapcsol?
Ha a fentiek mind pipa,akkor viszont én megbontanám
Kösz Tomi, végülis megoldottam...nem is volt bonyolult. Csak mivel ez egy enduro volt, csak úgyahogy levagtam róla minden fölös kábelt (én csak crossozni használom) azt hittem bonyolult lesz...persze meghagytam a vezetékek kimenetelét, így kb 1 perc alatt megvolt, hova kell kötni.
Üdv mindenkinek.Van egy KLR 600 as motorom.Olyan problémám van vele ha bemelegszik elkezd dadogni.hidegen normálisan jár és nem füstől.De ha bemelegszik akkor füstöl is és dadog.Új dugó gyürü és fúrt henger van benne.Előre is köszönöm.
Elméletileg a kapcsoló és a kábel is elbírja. (mármint a szomszédom tetvérének a nagybáttyjának ikertestvére is így csinálná) .......................amúgy az enyémen is így van
Nalam eleg sok minden tortent, de meg minden kialakuloban...majd jovo heten befirkalok, addig eldol minden..
Huu, de titokzatosan hangzik...
Ha ezt akkor is előadja,amikor a tartályban a szint már a min-max között van, na én akkor megnézném a termosztátot.
És ha ezek után is rotyogna, hát....... Most írtam volna hogy a hengerfej le,de eszembe jutott,hogy te már bogarászol a mocidon egy ideje. Nem piszkáltad a hűtőt? (csodaszer,esetleg csodatömítő) egy vízkőtlenítést + tisztítást megérne(ezekbe sokszor csak csapvizet nyomtak,az meg odanyom idővel) ja és a hűtő ventillátor bekapcsol?
Ha a fentiek mind pipa,akkor viszont én megbontanám
Vettem egy leallito gombot a motorra, de lovesem sincs hogy a ket kabelt ova kell kotni
Esetleg valaki tudna segiteni?
A motor egy 2T motor