Sziasztok!Mar 3 eve van KLR em 99 es evjaratu,nagyon szeretem olyan mint a bivaly mindenhol elmegy az igaz ,hogy tul sulyos.Nem is volt semmi gond vele ,tenyleg van amikor hidegbe a kelettnel hosszaban hajtatja magat amig beindul,nem tudtam kitapasztalni az okat de nem mindig csinalja,volt eset amikor nyaron is meghajtatja magat ha 5/6 napnal tobbet all.Na de az a gond vele,hogy a tegnap be dobta a torulkozot,amikor kb 3000 fordulat fole forog akkor kezd kihagyni es bele lovoldozik a kipufogoba!Gondoltam gyertya ,kicsereltem de semmi javulas ,amikor anyira bemelegszik hogy beindul a huto ventilator akkor a motor leall es nem indul be ujra csak ha varok kb 5/10 percet! Valakinek mar volt ilyen gondja?Ha igen akkor kerlek mondjatok valami tanacsot! Koszi
Igen, már elinditottuk már, de akkor fél literes flakonba volt a benzin, nagyon nem járatuk mert nincs bent hütővíz.De nagyon szépen ketyerget .Amugy már teljessen szét szetdük, most a vázat robáljuk meg egyengetni,de az sem könnyű feladat.
Na azért lassacskán csak előkerülnek a KLR-esek.
Hát igen ez a gép kapott rendesen. jó munkát hozzá! De ha elkészül a quad akkor hozd a képet! Kiváncsi vagyok rá. Hát annyit tudok hogy a benzincsap vákuumos. És az is több mint valószinű,hogy a cső a karbiba megy. De nem vagyok nagy szakértő én sem. Egyébként a motorja működő képes?
Hello.Bátyámnak is klrje van ami végülis félig az enyém is.Amugy tengai.Törötten vettük és most csinálgatjuk, lassascskán, igaz nem motor lesz hanem quad.Amugy elég nagyot kapott szóval lessz munkánk vele.Egy kérdésem azért lenne, hogy ugye a benzincsap vákumos, de én nem tudom hogy az a cső hová megy pontosan.Szerintem a karburátorhoz de ebben nem vagyok biztos.
Hát igen nem szeret indulni hidegen, bár lehet hogy egy új akksi sokat fog segíteni. Az olajfogyást még nem tapasztaltam szerencsére. Ott nálad akkor valami gebasz lesz!
Nagyjából így szoktam én is de valahogy nehezen akar életre kelni. Bár ez akkor van ha egy hétig nem indítom be. Tegnap is az autómról bikáztam be mert lemerült az akksija. Amugy nincs vele gond én is nagyon szeretem. Elmegy mindenhól,bár egy kicsit lehetne könnyebb. Egyébként mennyire értessz hozzá motorikusan? Ha gondom lesz fordulhatok hozzád tanácsért?
Nekem úgy tanították a tapasztaltak, hogy húzzam rá a szívatót teljesen, majd gázadás nélkül indítsam be. hagyjam járni 1-2 percig, amíg eléri az üzemi hőmérsékletet, majd toljam vissza a szívatót, és usgyi!
Apróságokat kellett beállítani rajta, pl kiegyenlítő lánc, meg cserélni a légszűrőt, mert az tulajdonképpen nem volt benne. Kapott fasza új olajat, meg benzincsapban kicseréltük a vákuum-membránt, mert azon volt egy apró lyuk.
Nagyjából ennyi.
Boldog tulajdonosa vagyok egy KL650 Tengai-nak. Van valakinek hasonló motorja kishazánkban?
Szívesen cserélnék tapasztalatokat, esetleg közös gurulás is szóba jöhet valamikor.
Na azért lassacskán csak előkerülnek a KLR-esek.
Hát igen ez a gép kapott rendesen. jó munkát hozzá! De ha elkészül a quad akkor hozd a képet! Kiváncsi vagyok rá. Hát annyit tudok hogy a benzincsap vákuumos. És az is több mint valószinű,hogy a cső a karbiba megy. De nem vagyok nagy szakértő én sem. Egyébként a motorja működő képes?
Üdv. Krisztián
Hát igen nem szeret indulni hidegen, bár lehet hogy egy új akksi sokat fog segíteni. Az olajfogyást még nem tapasztaltam szerencsére. Ott nálad akkor valami gebasz lesz!
Üdv.: Krisztián
Nagyjából ennyi.
És mióta van klr-ed?
Van valakinek tapasztalata 2000 körüli, SM építéssel KLR ből ?
Senki nem közlekedik KLR-rel?
Boldog tulajdonosa vagyok egy KL650 Tengai-nak. Van valakinek hasonló motorja kishazánkban?
Szívesen cserélnék tapasztalatokat, esetleg közös gurulás is szóba jöhet valamikor.