Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv., régen beszéltünk.
Sok örömöd lesz benne :-)
Sokszor bánom, hogy eladtam a Klárit, de próbálok 17-es kereket szerezni a Domira, hátha megközelíti a Klárit.
Mély tiszteletem Amti bácsi, nemsokára belépek az SM-sok táborába én is...az egyik motoromat most alakítom Supermotová..
Segítségeteket kérnéém!Kawasaki klr 600 asom van,és mikor hidegen el indítom,megvárom még üzemi fokra felmelegszik,el indulok és rá egy 5 percére,azt csinálja hogy húzom a gázt nyélig és egyszerűenn nem akar menni,vissza engedem a gázt akkor meg el kezd durrogni mint az állat,aztán utána egyet gondol és megjavul:)olyan mintha nem kapna akkor anyagot vagy nem tudom mi baja lehet,karbi tiszta pedig,gyújtása jóó,szikraa jóó,gyertya jóó,úgyhogy nem tudom mi lehet vele
Köszönöm szépen, ma délután megpróbálom, remélem szerencsém lesz! :)
A felső holtpontra állított főtengely esetén mindkettő! vezérműtengely tárcsán a nyilak pontosan 9 óránál álljanak!
Üdv.Jó szerelést.
Nem tudom mi lehet vele nekem melegen ha jól eltalálom első rugásra indul hidegen még nem próbáltam be rugni csak önindítóval da akkor is max3-4et forgat a motoron
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem:
KLR 250 vezérlése sehogy sem akar összeállni.
Ha a service manual szerint rakom jelekre a vez. tengelyeket, (kipufogó veztengely jele ugye síkban a hengerfel felső élével 9 óránál, a szívó veztengely jele 3 óránál ez is uyancsak a sík felett kb 3 fokkal, lendkerék T-jele a dekli hasításánál) akkor alsó holtpontról felfelé jövő dugattyúnál a szívószelepek még mindig nyitva vannak. Ha a szívó veztengelyt elraknám a 3 óráról kb 1 óra állásába (4 fogat) kb. akkor működne rendesen a motor.
KACR nincs rajta!
Valaki találkozott már hasonlóval?

Válaszaitokat előre is köszönöm!
Hali!
Azért érdeklődöm mert nekem is van egy ilyen mocim egy 84-es és 86-os évjáratúból lett összerakva és csontra felújítva az egész blokk.Ez annyira nem is lényeg,csak felújítás előtt visszonylag könnyen indult,de a kompresszió is kisebb volt.Most amióta kész van melegen nem tudom beindítani csak hosszas rugdosás után.Hidegen nincs gond,ráhúzom a szivatót 3-szor lenyomom a berúgókart úgy hogy a dugó az alsó holdponton legyen 4-dikrúgásra már röffen is.Melegen próbáltam sokféleképp és nem nagyon jön össze.Tudnál esetleg pár tippet adni?Sokat segítenél vele.Előre is köszi
Nekem berogó s
Van valakinek olyan KLR-600-as mocija ami csak berúgókaros 84-89 közötti?
köszi szépenn:)
Küldtem. :)
Szevaa nekem is elküldenéd a Service Manuált? klr 600 asom van,e-mail címem lancergyuri@hotmail.com előre is nagyon szépen köszönöm szevaasz
Az oldalsztender kapcsolója nem műkődik szerintem.
Sziasztok lenne egy kerdesem. Egyik baratomnak van egy Kawasaki KLR 600-a es amikor beteszed sebessegbe megall motor uresben megy minden jol es mikor beteszi sebessegbe leall mi baja lehet?
Szia!
Köszönöm a tippet!
Max
Szia
Nekem van egy ilyen fejidomom, ha érdekel.
Szia!
Ha Törökbálintra el tudnál menni az RMC motorboltba, ott tudnál próbálni idomokat a motorodra. A Polisportnak mi vagyunk az importőrei ergo rengeteg idomszettünk van. Épp ma áraztuk le őket:-)
Szia rossy46!
Várpalotai vagyok. Hogyan tudnál segíteni?

Üdv,
Max
azért köszi!
Sajna csak a fiam VFR-jének a két tárcsáját találtam, azok nem hiszem, hogy jók lennének. Ütés miatt cserélte le.
köszönöm!
Holnap megtúrom a garázst, hátha megtalálom.
Most néztem a fényképeidet. Ritka szép az a moci. Érdekes, de pont van egy piros fejidomom is, amit még az enyémhez vettem, de nem raktam fel mégsem. Az esetleg érdekelne ? Pont olyan, mint a tied. Egy csomagba bele is férne, így csak egy posta jönne rá :-))) Én 8-ért vettem, de a 10+postába beleférne a pufóval együtt.
keresek kukába szánt hátsó lánckereket! köszi.meg tárcsát is ha van.........