Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv mindenkinek. az lenne a kérdésem, hogy hengerfejtömités cserénél szoktak-e valami tömitöanyagot rákenni a tömitésre és a hengerfejre? vagy csak ugy simán tegyem rá? köszi. üdv.
Lehet félreértettelek. Nekem a hőmérőhöz van érzékelőm, nem a ventillátorhoz való. Egyébként egy bontott hengerfejből maradt, csak egy perc után a pirosba szaladt a mutató, ezért cseréltem vissza a régire. Akkor lehet, hogy rossz, de ha kell írj és elküldöm ajándékba.
Nekem is mérföldes órám van. Miért nem jó hozzá? Nem mindegy annak a gombának, hogy mit mutat az óra? Mérje a víz hőfokát, aztán kapcsoljon be. Mennyiért adnád?
Az enyém típusát nem tudom, de az is lehet, hogy lehet helyettesíteni valamelyik autóéval simán, ami viszont párezres tétel.
Sziasztok érdeklődnék h valaki megtudná e mondani h klr 600(88)
a karburátorja használtan kb mennyit ér?
Helló!

Nekem pont van egy hőgombám elfekvőben, mert az én mérföldes műszerfalamhoz nem jó.
Típuszsáma: Nippondenso 082 02 12 F B
Sziasztok.
Sikeresen letört a lába a hőgombának. Vissza lehet azt forrasztani valahogy, vagy tépjem ki most a hajamat, hogy újat kell venni 26e-ért?

Érdeklődnék, hogy tud-e valaki valakit, aki tud henger-dugót felfúrni/újítani/ emberi áron, mert a moci nagyon habzsolja az olajat. /Kb. 300-350km-enként egy liter/. Dugattyúgyűrű készlet, szelepszárszimmeringek cserélve lettek, de nem oldódott meg a probléma. Valakinek van ötlete, hogy legalább a hiba okát feltárhassam?

Köszi!
Állítsd be a szelep hézagot az segíteni fog
Sziasztok!

Szakmai tanácsot szeretnék kérni, ugyanis a '86-os KLR 600asom hirtelen gázadásra megtorpan, rángat, motorféknél pedig folyamatosan durrog a kipufogó.
Ez a jelenség hengerfej csere után jött elő. A gyergyát újra cseréltem, karbit tisztítottam, állítócsavarját minden pozícióba tekertem már, benzinszint az úszóház felső síkjáig. Főfuvóka 138
Szervízkönyv szerint mértem a jeladót, a CDI áramellátó tekercsét, a trafót, a gyújtókábelt és mind tökéletes, viszont a CDI-re egyetlen mért érték sem helyes. Ennek ellenére a motor bármilyen üzemi hőmérsékletnél gombnyomásra azonnal indul. A szelephézag kicsit nagy 0,3-0,35

Bármilyen ötletet szívesen fogadok.
Misula hívjál fel megbeszéljük.
06209928111
Hali!
Hátsó villahid kerékkel fékkel kompletten: mi az ára?
Köszönöm a tanácsod meg is venném én csak nekem annyit már nem ér ez a motor szval ha nem találok alkatrészt türhető áron akkor eladom a blokkot.
Ha adhatok egy tanácsot akkor Wössner dugót vegyél azzal nem lesz gondod.
jah és megfelel az utángyártott is
elméletileg most küldtem bár nem adtam meg alváz számot
okés
Mindenkinek küldök! Töled nem jött árkérdés! Küld át mégegyszer!
Ahha stelhorse motor
már kértem ajánlatot minden cuccra ami kell de választ nem kaptam
nevemre ráklikkelsz éa kawazsolti és ott minden infót megtalálsz rólam
Hello
nemnagyon vagyok ismerős a forumon hogy érted h az adatlapodon elérlek?
Tudok segiteni! Adatlapomon elérsz!
A gyárit nem tudom a légszűrőt meg csak benzinben mosd ki és van légszűrő olaj azzal fújd be vagy 1 kis használt olajba be le mártod és utána jól ki nyomkodod sok sikert!
Ez a gyari utasitas? Kicsit pontosabb adatok kellenek nekem olajcsere legszuro tisztitas vagy csere gyertyacsere? Ezekre vonatkozoan.
ha nyírod neki és mész vele mint a barom akkor 5000 ha túrázol vele óvatosan okasan mész akkor 10000
Udv klr 650 nek mennyi az olajcsere periodusa?levegoszurot mennyi km-enkent kell cserelni?
Sziasztok
Kérlek segítsetek nekem
Honnan tudok normál áron dugószettet szerezni 88-a klr 600-hoz?
Kösz