üdv mindenkinek. az lenne a kérdésem, hogy hengerfejtömités cserénél szoktak-e valami tömitöanyagot rákenni a tömitésre és a hengerfejre? vagy csak ugy simán tegyem rá? köszi. üdv.
Lehet félreértettelek. Nekem a hőmérőhöz van érzékelőm, nem a ventillátorhoz való. Egyébként egy bontott hengerfejből maradt, csak egy perc után a pirosba szaladt a mutató, ezért cseréltem vissza a régire. Akkor lehet, hogy rossz, de ha kell írj és elküldöm ajándékba.
Nekem is mérföldes órám van. Miért nem jó hozzá? Nem mindegy annak a gombának, hogy mit mutat az óra? Mérje a víz hőfokát, aztán kapcsoljon be. Mennyiért adnád?
Az enyém típusát nem tudom, de az is lehet, hogy lehet helyettesíteni valamelyik autóéval simán, ami viszont párezres tétel.
Sziasztok.
Sikeresen letört a lába a hőgombának. Vissza lehet azt forrasztani valahogy, vagy tépjem ki most a hajamat, hogy újat kell venni 26e-ért?
Érdeklődnék, hogy tud-e valaki valakit, aki tud henger-dugót felfúrni/újítani/ emberi áron, mert a moci nagyon habzsolja az olajat. /Kb. 300-350km-enként egy liter/. Dugattyúgyűrű készlet, szelepszárszimmeringek cserélve lettek, de nem oldódott meg a probléma. Valakinek van ötlete, hogy legalább a hiba okát feltárhassam?
Szakmai tanácsot szeretnék kérni, ugyanis a '86-os KLR 600asom hirtelen gázadásra megtorpan, rángat, motorféknél pedig folyamatosan durrog a kipufogó.
Ez a jelenség hengerfej csere után jött elő. A gyergyát újra cseréltem, karbit tisztítottam, állítócsavarját minden pozícióba tekertem már, benzinszint az úszóház felső síkjáig. Főfuvóka 138
Szervízkönyv szerint mértem a jeladót, a CDI áramellátó tekercsét, a trafót, a gyújtókábelt és mind tökéletes, viszont a CDI-re egyetlen mért érték sem helyes. Ennek ellenére a motor bármilyen üzemi hőmérsékletnél gombnyomásra azonnal indul. A szelephézag kicsit nagy 0,3-0,35
A gyárit nem tudom a légszűrőt meg csak benzinben mosd ki és van légszűrő olaj azzal fújd be vagy 1 kis használt olajba be le mártod és utána jól ki nyomkodod sok sikert!
Az enyém típusát nem tudom, de az is lehet, hogy lehet helyettesíteni valamelyik autóéval simán, ami viszont párezres tétel.
a karburátorja használtan kb mennyit ér?
Nekem pont van egy hőgombám elfekvőben, mert az én mérföldes műszerfalamhoz nem jó.
Típuszsáma: Nippondenso 082 02 12 F B
Sikeresen letört a lába a hőgombának. Vissza lehet azt forrasztani valahogy, vagy tépjem ki most a hajamat, hogy újat kell venni 26e-ért?
Érdeklődnék, hogy tud-e valaki valakit, aki tud henger-dugót felfúrni/újítani/ emberi áron, mert a moci nagyon habzsolja az olajat. /Kb. 300-350km-enként egy liter/. Dugattyúgyűrű készlet, szelepszárszimmeringek cserélve lettek, de nem oldódott meg a probléma. Valakinek van ötlete, hogy legalább a hiba okát feltárhassam?
Köszi!
Szakmai tanácsot szeretnék kérni, ugyanis a '86-os KLR 600asom hirtelen gázadásra megtorpan, rángat, motorféknél pedig folyamatosan durrog a kipufogó.
Ez a jelenség hengerfej csere után jött elő. A gyergyát újra cseréltem, karbit tisztítottam, állítócsavarját minden pozícióba tekertem már, benzinszint az úszóház felső síkjáig. Főfuvóka 138
Szervízkönyv szerint mértem a jeladót, a CDI áramellátó tekercsét, a trafót, a gyújtókábelt és mind tökéletes, viszont a CDI-re egyetlen mért érték sem helyes. Ennek ellenére a motor bármilyen üzemi hőmérsékletnél gombnyomásra azonnal indul. A szelephézag kicsit nagy 0,3-0,35
Bármilyen ötletet szívesen fogadok.
06209928111
Hátsó villahid kerékkel fékkel kompletten: mi az ára?
már kértem ajánlatot minden cuccra ami kell de választ nem kaptam
nemnagyon vagyok ismerős a forumon hogy érted h az adatlapodon elérlek?
Kérlek segítsetek nekem
Honnan tudok normál áron dugószettet szerezni 88-a klr 600-hoz?
Kösz