valaki tudja miért lehet az hogy 100as tempó felett 1km táv után meg áll,durrog a motor vissza engedem a gázt elindul.karbit kitakarítottam mindig csinálja,arra gondolok hogy kicsi főfuvóka lehet benne.van valakinek valami ötlete
üdv mindenkinek.. van egy olyan gondom a klr-el. hogy főzi a vizet, van mikor a tulfolyón is folyik a viz, és a csövek is keményednek. a viz nem olajos. mi ilyenkor a teendö? köszi üdv..
A KLE ehhez képest kezesbárány (könnyebben vezethető), sokkal nyersebb a KLR.
Elől pl. dupla dugattyús fék van, sokkal jobb mint a KLR-é.
Nekem a KLE nem rángatott így, ezen az alacsony fordulaton.
Én csak ajánlani tudom a KLE-t.
Habár még csak most ismerkedek a KLR-el, de eddig ezek a tapasztalataim.
A kezelőszervek is modernebbek már rajta, és állíthatók is a karok távolsága.
Az ülés alacsonyabb a KLE-n.
A KLR inkább enduró, a KLE meg inkább funmoto.
ja, igen ,termosztát az tuti hogy van benne(megnéztem)..
mikor a mutató bemegy a pirosba, nekem is bekapcsol a venti.. de nekem nincs külön kapcsolója..
Könnyen lehet, hogy neked van termosztátod, nekem meg nincs :-)))) Megmondom őszintén, még nem néztem. Az állandó hőfok a jó, azért van a termosztát. Azért a pirosba nem jó, ha belemegy. Van olyan, hogy elfárad az automata kapcsoló és csak magasabb hőmérsékleten kapcsolja be a ventit. Nekem van rajta egy plusz kapcsoló a bal oldalon, azzal bármikor be tudom kapcsolni.
Én akkor indulok, ha a kis karikát eléri a hőfok. Menet közben átlagos tempónál egy, maximum 2 két rovátkát mozdul el ettől a jeltől. Dobogókő felé a hegyen felfelé felmegy a középső jelig, városban a Váci úton araszolva (25 fok körüli levegőnél) elmegy nagyon ritkán a háromszögig, de bekapcsol a venti és visszamegy középre. Erőltetett menet Visegrád, hegynek fel, 30 fok, végig a háromszögön a jel. Pirosba még nem ment.
üdv.. valaki nemtudja,véletlenül,hogy a vizhöfok mérö mutatónak menet közben hol kell állnia?a fehér háromszögnél? vagy a piros vonásnál?, vagy a legutolsó fehér vonásnál? vagy kb,hol? köszi üdv..
Nekem az első jól fog, max. félig tudom behúzni, az más téma, hogy alapból nem valami erős a fékrendszer, de egy 25 éves konstrukció egy tárcsával ennyit tud. Ha beesik a fékkarod teljesen, és le is van légtelenítve, akkor esélyes a fékcső csere is, vagy teljes felújítás gumikarmantyú stb., de nem vagyok szakértő, féket nem bízom magamra
Nekem most inkább a hátsóval van hasonló gondom mint neked, nagyon kell taposni hogy fogjon, de lehet csak le kell légteleníteni.
Neked mennyire keményedik fel az első féked, ha behúzod a kart?
Nekem teljesen be lehet húzni a markolatig, és csak lassít, elég gyenge.
Pedig volt légtelenítve, de nem akar harapni, sőt még fémhálós is a fékcső.
Én a betétekre gyanakszom, hogy megégtek, vagy valami ilyesmi.
Csak arra lennék kíváncsi, hogy te mennyire vagy megelégedve a tieddel.
A hátsó szerencsére jól fog, de ezt a nagy tömeget nem bírja az a kis hátsó tárcsa.
Talp 1900ft rendelésre!
ex-KLE
Alacsony fordulaton ilyen jól elboldogul.
Elől pl. dupla dugattyús fék van, sokkal jobb mint a KLR-é.
Nekem a KLE nem rángatott így, ezen az alacsony fordulaton.
Én csak ajánlani tudom a KLE-t.
Habár még csak most ismerkedek a KLR-el, de eddig ezek a tapasztalataim.
A kezelőszervek is modernebbek már rajta, és állíthatók is a karok távolsága.
Az ülés alacsonyabb a KLE-n.
A KLR inkább enduró, a KLE meg inkább funmoto.
mikor a mutató bemegy a pirosba, nekem is bekapcsol a venti.. de nekem nincs külön kapcsolója..
söt van mikor belóg a pirosba is. én általában terepen, erdöben, használom..köszi szia..
ezt találtam rajta.
Köszönöm
Nekem most inkább a hátsóval van hasonló gondom mint neked, nagyon kell taposni hogy fogjon, de lehet csak le kell légteleníteni.
Nekem teljesen be lehet húzni a markolatig, és csak lassít, elég gyenge.
Pedig volt légtelenítve, de nem akar harapni, sőt még fémhálós is a fékcső.
Én a betétekre gyanakszom, hogy megégtek, vagy valami ilyesmi.
Csak arra lennék kíváncsi, hogy te mennyire vagy megelégedve a tieddel.
A hátsó szerencsére jól fog, de ezt a nagy tömeget nem bírja az a kis hátsó tárcsa.
Köszönöm.
Itt egy gyors tábla is.