Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valaki tudja miért lehet az hogy 100as tempó felett 1km táv után meg áll,durrog a motor vissza engedem a gázt elindul.karbit kitakarítottam mindig csinálja,arra gondolok hogy kicsi főfuvóka lehet benne.van valakinek valami ötlete
üdv mindenkinek.. van egy olyan gondom a klr-el. hogy főzi a vizet, van mikor a tulfolyón is folyik a viz, és a csövek is keményednek. a viz nem olajos. mi ilyenkor a teendö? köszi üdv..
Oké.Köszönöm.Jelentkezni fogok.
Hf 6500ft van raktáron
Talp 1900ft rendelésre!
Egy KLE-nek ilyen hangja van:
ex-KLE

Alacsony fordulaton ilyen jól elboldogul.
Köszi a tapasztalatokat. Lehet, hogy marad a KLR :-)))
A KLE ehhez képest kezesbárány (könnyebben vezethető), sokkal nyersebb a KLR.
Elől pl. dupla dugattyús fék van, sokkal jobb mint a KLR-é.
Nekem a KLE nem rángatott így, ezen az alacsony fordulaton.
Én csak ajánlani tudom a KLE-t.
Habár még csak most ismerkedek a KLR-el, de eddig ezek a tapasztalataim.
A kezelőszervek is modernebbek már rajta, és állíthatók is a karok távolsága.
Az ülés alacsonyabb a KLE-n.
A KLR inkább enduró, a KLE meg inkább funmoto.
Nekem eddig középtájon álldogált a melegebb napokon, habár a kánikula még odébb van.
ja, igen ,termosztát az tuti hogy van benne(megnéztem)..
mikor a mutató bemegy a pirosba, nekem is bekapcsol a venti.. de nekem nincs külön kapcsolója..
Könnyen lehet, hogy neked van termosztátod, nekem meg nincs :-)))) Megmondom őszintén, még nem néztem. Az állandó hőfok a jó, azért van a termosztát. Azért a pirosba nem jó, ha belemegy. Van olyan, hogy elfárad az automata kapcsoló és csak magasabb hőmérsékleten kapcsolja be a ventit. Nekem van rajta egy plusz kapcsoló a bal oldalon, azzal bármikor be tudom kapcsolni.
üdv.. nekem általában a fehér háromszögnél van.. (ez baj?)
söt van mikor belóg a pirosba is. én általában terepen, erdöben, használom..köszi szia..
Itt még a törött mutatóval :-) Kiakadta lejtőn és elgörbült, majd eltörött :-))
Én akkor indulok, ha a kis karikát eléri a hőfok. Menet közben átlagos tempónál egy, maximum 2 két rovátkát mozdul el ettől a jeltől. Dobogókő felé a hegyen felfelé felmegy a középső jelig, városban a Váci úton araszolva (25 fok körüli levegőnél) elmegy nagyon ritkán a háromszögig, de bekapcsol a venti és visszamegy középre. Erőltetett menet Visegrád, hegynek fel, 30 fok, végig a háromszögön a jel. Pirosba még nem ment.
üdv.. valaki nemtudja,véletlenül,hogy a vizhöfok mérö mutatónak menet közben hol kell állnia?a fehér háromszögnél? vagy a piros vonásnál?, vagy a legutolsó fehér vonásnál? vagy kb,hol? köszi üdv..
Üdv.( KLR 600B 019212 )vízhűtéses és öninditós
ezt találtam rajta.
Köszönöm
Nekem az első jól fog, max. félig tudom behúzni, az más téma, hogy alapból nem valami erős a fékrendszer, de egy 25 éves konstrukció egy tárcsával ennyit tud. Ha beesik a fékkarod teljesen, és le is van légtelenítve, akkor esélyes a fékcső csere is, vagy teljes felújítás gumikarmantyú stb., de nem vagyok szakértő, féket nem bízom magamra
Nekem most inkább a hátsóval van hasonló gondom mint neked, nagyon kell taposni hogy fogjon, de lehet csak le kell légteleníteni.
Kellene egy vázszám!
Neked mennyire keményedik fel az első féked, ha behúzod a kart?
Nekem teljesen be lehet húzni a markolatig, és csak lassít, elég gyenge.
Pedig volt légtelenítve, de nem akar harapni, sőt még fémhálós is a fékcső.
Én a betétekre gyanakszom, hogy megégtek, vagy valami ilyesmi.
Csak arra lennék kíváncsi, hogy te mennyire vagy megelégedve a tieddel.
A hátsó szerencsére jól fog, de ezt a nagy tömeget nem bírja az a kis hátsó tárcsa.
Üdv.Mennyiért tudnál henger fej és henger talp tömitést adni a KLR -hez.Köszönöm.
Tudnál nekem átmérőt mérni?A csapszeg is megvan hozzá?Köszönöm.
Oké.Köszönöm.Rakj fel képet.Érdekel.Amúgy mennyi lenne az ára?
Köszönöm.
Bocsi nem 10000 hanem 1000
Hali nekem van egy használt gyári dugó gyűrű kb 10000 km van benne de lehetz,hogy az első túlmérethez.Ha érdelel mdnézem és rakok fel pár képet.
http://www.cyclechaos.com/wiki...

Itt egy gyors tábla is.
Köszönöm szépen.