Ja, a hangot tudod majd szabályozni, mivel szétszedhető. Pár darab fémforgácsszivacs (háztartási boltban kapható) csodákat tesz és kiköpni sem tudja :-)
Kawások tartsanak össze :-) Legyen 7+posta, de mindenkinek 10-et fogok mondani, hogy ne rontsam mások üzletét :-))) Jöhet a címed emilben, aztán majd küldöm. Olajszűrőt bármelyik autósboltban kapsz, 1500 körül van és a blokk jobb oldalán van, három csavar fogja.
Szia!
Vezérműlánc, feszítő meg ilyesmik? Mi lehet ez 1989 KL(R) 600 ?
Tudsz 1-2 infót róla? Lóerő, súly? Utcán használnám sm kerekekkel
Lehetne vele "ökörködni" szerinted? 1keró, ilyesmi?
Hello Amti. 7000.+ postába nem mennél bele?:)!Kicsit félek a hang miatt....
Tolna megyében vagyok így a személye átadás neccesebb, de azért köszi a lehetőséget.
Nem rég óta van meg a gép, az olajszűrő az ülés alatt van?Ti milyet szoktatok venni bele?!Köszi.
SZIASZTOK KAWÁSOK!
Infót szeretnék kérni tőletek. Nem vagyok képbe nagyon kawa endúró téren. Van egy ilyen tipus (papír szerint), hogy KL 600 1989-es. Ez megállhatja a helyét? Gondolok itt arra, hogy az évjárat stimmelhet? Én csak KLR-ekről találok bármilyen leírást. Érdekelne a véleményetek erről a gépről és az hogy hány lóerős lehet és hány kg?
Vezérműláncot feszítőkkel együtt cserélni kéne. Ez kb mennyibe kerülne az alkatrész hozzá?
Köszönöm előre is! Minden infót szívesen fogadok (vásárlás előtt állok)
ÜDV!
Ha logikusan gondolkodom akkor én is úgy látom minél kisebb a kerék annál jobb a fékhatás ugyann azzal a tárcsával,de sok helyen azt irják,hogy egy endurot supermotora átalakitani úgy javasolják,hogy nagyobb tárcsát kell feltenni + fékmunkahenger adaptert,hogy beférjen a tárcsa.Ja és legalább 4dugós legyen a fék,úszónyerges lenne a legjobb,de szerintem a fix is nagyon jó.
Visszavonom a Domi nehezebben fordulását :-) Ma elmentem tankolni és megnéztem a keréknyomást. 1,2 att volt :-) Felpumpáltam és most már úgy fordul, mint a Klárika :-)))
üdv KLr 650 re engemis érdekelne valami soport dob de valami eredeti nem fabrikált, pl. FM, Marving azt hiszem ezek gyártanak dobot a KLr re csak elég drégék kb 70 ezerbe jönne ki kicst sokallom.
Sajna nem tudom, hogy milyen volt 21-es kerékkel, mert eleve 17-essel vettem, de szerintem csak javulhatott a fékhatás, mivel a féktárcsa átmérője nem változott, a külső átmérő viszont igen, így megfordítva a dolgot, tulajdonképpen nagyobb lett a féktárcsa, ami kisebb szorítóerőnél nagyobb fékhatást eredményez :-) Nem véletlen, hogy a bicikliken peremfék van, hiszen ott kisebb erő is megállítja a kereket. Próbáld meg egyszer a tengelyt megszorítani kézzel, hogy milyen nehéz megállítani egy forgó kereket. A hullámos féktárcsától is javult picit, de az igazi egy kétdugattyús lett volna. Egyébként már bánom, hogy eladtam, a Domi sokkal nehezebben fordul szűk kanyarban, rendesen küzdeni kell vele. A 17-es keréktől ugye lejjebb is ment az eleje, így a villaszög is meredekebb lett, amitől jobban fordul.
Nekem már a KLR eredeti dobja is hangos volt, mert nem szeretem a hangos dobokat. Ez a gyárinál hangosabb, mivel belül csak a két részre osztott üres cső van, ami a mélyebb hangokon rezonál (interferál) rendesen, ezért öblösebb a hangja. A gyári dobban van egy abszorpciós rész és egy reflexiós rész. Ez simán csak reflexiós, viszont szétszedhető. Próbáltam kitömni üveggyapottal, de kiköpködte a bitang, nem ízlett neki :-))) Kb. 2 napig jártam vele, volt akinek tetszett, nekem nem. Ezek a rozsdamentes dobok a neten 15 körül mennek, neked 10+posta megfelelne ? Esetleg el is vinném, ha nincs túl messze Esztergomtól. Vasárnap pl. Pesten leszek futóversenyen, esetleg oda is el tudom vinni.
Szia. Nekem volt egy 250-es gépem. Megvétel után szelepszár szimering,furatás gyári dugó, javítás után semmi problémám nem volt. Típus hibárol én nem tudok.. Alkatrészt "gyárit is" lehet hozzá kapni. Én nagyon szeretem, terepre talán egy kicsit nehéz, de azért megállja a helyét. A fogyi max 4 liter. Kezdő motornak kiváló. Természetessen az elöélet nagyon fontos, mert azért ki lehet nyirni.
Hpogy pontos árat adjak oda kellene egy vázszám! Utcára tökéletes 45Le igazából a nyomaték ami nekem bejött rajta kb 170kg ez nem pontos adat
Vezérműlánc, feszítő meg ilyesmik? Mi lehet ez 1989 KL(R) 600 ?
Tudsz 1-2 infót róla? Lóerő, súly? Utcán használnám sm kerekekkel
Lehetne vele "ökörködni" szerinted? 1keró, ilyesmi?
Tolna megyében vagyok így a személye átadás neccesebb, de azért köszi a lehetőséget.
Nem rég óta van meg a gép, az olajszűrő az ülés alatt van?Ti milyet szoktatok venni bele?!Köszi.
Infót szeretnék kérni tőletek. Nem vagyok képbe nagyon kawa endúró téren. Van egy ilyen tipus (papír szerint), hogy KL 600 1989-es. Ez megállhatja a helyét? Gondolok itt arra, hogy az évjárat stimmelhet? Én csak KLR-ekről találok bármilyen leírást. Érdekelne a véleményetek erről a gépről és az hogy hány lóerős lehet és hány kg?
Vezérműláncot feszítőkkel együtt cserélni kéne. Ez kb mennyibe kerülne az alkatrész hozzá?
Köszönöm előre is! Minden infót szívesen fogadok (vásárlás előtt állok)
ÜDV!
Törökbálint esetleg elérhető közelségben lenne?
KLR 250 (KL250D)-hez keresek hengerfejet. Tudnátok segíteni?