A membrántól nem rángat! ha lukas vagy stb...csak esetleg eléri a 3000-es fordulatot és nem forog tovább a motor, mert a membrán nem bír nyitni csak félig, mert elengedi a levegőt...én cserélnék gyertyát/gy.pipát,meg átnézném a kábeleket stb..sztem...
Én a membránra gondolok, hasonló volt a Baliuson (bár ott 4 henger volt és kettőnél volt lyukas a membrán). Csere után megjavult, de ez lehetett a kipucolás és karbiszinkron hatása is.
Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy KLR650 esetében (1990) normális jelenség ha 3000-es fordulat alatt (közelítve a 2000-hez) sebességet tartva rángat a moci?
5.-ben ez a jelenség 60km/h alatt jelentkezik.
Kicsit olyan erőtlenné válik, innen kell egy kis idő míg összeszedi magát, vagy lendületet vesz. Utána már nincs gond.
Nem rántom rá a gázt, csak finoman elkezdek gyorsítani, és ilyenkor van ez a jelenség.
Remélem jól magyarázok.
üdv.. nemrég összeraktam a klr 600-at, csak az a gondom, hogy 3000-es fordulatnál elkezd pukkadozni. ha nem huzok gázt ,akkor szépen ketyeg,az alapjárat egyenletes.. de ha odahuzom neki kb 3000-4000-es fordulatnál, és egyenletesen tartom a gázkart, pukkadozik,és a fordulatszám ingadozik...mi lehet a gond? aki tud segitsen,,,köszi....üdv..
Én már így vettem, de az előző tulaj az eredeti kerékről vette le az agyat és rövidebb küllőkkel új felnit vett rá. Jobban fordul, lejjebb van az eleje és talán jobban is néz ki :-) Kátyúkkal is megbírkózik, talán a terep gyengébb.
Érdeklődnék, hogyha 17-es kereket szeretnék előre, akkor milyet keressek (motortípus, méretek, vagy mi alapján)?
A küllősek jobban néznek ki, ez nagyjából leszűri a lehetőségeket.
Illetve az lenne még a kérdésem, hogy milyen változások fognak történni utána (könnyebben fordul, a kátyúkat jobban megérzi)?
Köszi!
Üdv.
üdv ..szeretnék a klr-re egy hátsó cross sárvédöt ..csak az a gond ,hogy nem tudom hogy melyik jó , és melyik nem jó rá.. ha valaki esetleg tudna olyan sárvédöt amelyik jó lenne rá, légyszi irjon.. lehet uj, és használt is.. köszike ..üdv..
Szia!Ez a hátsó biztos hogy kell,de írj egy árat az email-címemre,hogy legyen valami sejtésem az árról,és hívlak!..huszarjozsef-71@hotmail.com....köszi!
Szia! nekem volt úgy összerakva h nem volt meg a dekomp...rajta és működött rendesen minden gond nélkül...bár nehezebb rárúgni, de belehet...baja pedig nem lesz tőle....
szia... mostmár beindul ,max 2-3 rugás kell neki! ha tulnyomom a holtponton,a berugókart, és eröteljesen rárugok egyböl beindul.miután irtál, kimentem és addig rugdostam,mig rá nem éreztem arra a pontra. és végül sikerült is megtalálnom. köszi a válaszokat... szia..
membrán
Olyan kérdésem lenne, hogy KLR650 esetében (1990) normális jelenség ha 3000-es fordulat alatt (közelítve a 2000-hez) sebességet tartva rángat a moci?
5.-ben ez a jelenség 60km/h alatt jelentkezik.
Kicsit olyan erőtlenné válik, innen kell egy kis idő míg összeszedi magát, vagy lendületet vesz. Utána már nincs gond.
Nem rántom rá a gázt, csak finoman elkezdek gyorsítani, és ilyenkor van ez a jelenség.
Remélem jól magyarázok.
A küllősek jobban néznek ki, ez nagyjából leszűri a lehetőségeket.
Illetve az lenne még a kérdésem, hogy milyen változások fognak történni utána (könnyebben fordul, a kátyúkat jobban megérzi)?
Köszi!
Üdv.
http://www.unixsport.hu/raceon...
Néha én is feltünök a képen, alkatomat tekintve meg fogtok ismerni :-) Most éppen ezt csinálom.