Sziasztok! Segítségetekre lenne szükségem: van egy '88-as KLR 650-em. Nagyon melegszik. Jó 3/4, vagy inkább fölé megy a vízhőmérője, de nem forralja. Eddig ilyen nem csinált, kb 1hete van ez a jelenség. Termosztát nincs benne, hűtőt átmostam, vizet lecseréltem és mégis. Nagyobb fordulaton viszont visszahűl. A ventilátorja magátol nem kapcsol be (eddig bekapcsolt), de meg van csinálva külön kapcsolósra és ha bekapcsolom visszamegy a hőmérséklet, de csak kb félig. Mi lehet a baj?
nincs valakinek : balansz vezető sín (mind a 2db) , balansz lánc feszítő rögzítő(amit a kívülről állítható csavar szorít le, meghajtó lánc vezető( a fehér műanyag, zöld (eredeti zöld) hátsó sárvédő(miét lehet rászerkeszteni ami zöld (lámpa nélkülire gondolok)?
előre is köszi!
Legalább már tudjuk, hogy kitől kell majd kölcsön kérni a szerszámot a teló javításához, ha úgy adódik.
Nekem is szét kell majd szednem a tartalék telómat, hasonló okok miatt nekem is elfosta magát , csak nekem még ezen kívül is van nyűgje.
Hali!
Én pumpáltam egyszer a telóba,de le is eresztettem és valaki kiderítette,hogy az a szelep azért van hogy a telóba lialakult gázokat ki lehessen ereszteni.Remélem sikerül megoldanod az okozott problémát.
Sziasztok!
Egy kérdés: ~4300/min. fordulattól rángat a Tengai, karbit kitisztítottam, membrán szerintem jó, cseréltem gyertyát, gyertyapipát. Még a gyertyakábelt kicserélem, ha nem lesz jó akkor passz...
Szerintetek benzin, vagy gyújtás vonalon kutakodjak tovább?
Még arra gondoltam, hogy felújítom a karbit, amennyire lehetséges.
Valakinek volt már hasonló gondja?
A másik egy tapasztalat: valaki írta itt hogy pumpáljunk párat az első telóba, mert jobb lesz...... tényleg szuper lett, nagyon jól lehetett vele fékezni, pedig csak fele annyit fújtam mint a javaslat volt. ... De!... Háromszor 50 km után mindkét szimering eldurrant, persze a fékbetétet is eláztatta, úgyhogy az is kuka. Lehet hogy amúgy sem sok volt neki vissza, de szerintem inkább ne pumpálgassátok a telót!
Lehet, hogy már nincs meg, de próba-szerencse.
A tank melletti testidomok érdekelnének, mennyiért adod őket? Látom, kétféle is van... Tengai-ra való, ugyebár?
Megvolt a karbi szét össze. Semmi kosz, jól is van összerakva. Rugdosom, de pár pöffenés, és ennyi. Önindítóval még ennyi se, bár lehet merült már az akksi(55Ah). A gyertya viszont eléggé benzines, amikor kiveszem.
nincs valakinek : balansz vezető sín (mind a 2db) , balansz lánc feszítő rögzítő(amit a kívülről állítható csavar szorít le, meghajtó lánc vezető( a fehér műanyag, zöld (eredeti zöld) hátsó sárvédő(miét lehet rászerkeszteni ami zöld (lámpa nélkülire gondolok)?
előre is köszi!
650-es KLR-hez keresek kipufogódobot, jó állapotban. Kérem aki tud erre az e-mailre jelezze: szaszi99@freemail.hu
Előre is köszönöm!
Oldalidomok nincsenek meg, ami az ülés alatt van?
Nekem is szét kell majd szednem a tartalék telómat, hasonló okok miatt nekem is elfosta magát , csak nekem még ezen kívül is van nyűgje.
Én pumpáltam egyszer a telóba,de le is eresztettem és valaki kiderítette,hogy az a szelep azért van hogy a telóba lialakult gázokat ki lehessen ereszteni.Remélem sikerül megoldanod az okozott problémát.
Egy kérdés: ~4300/min. fordulattól rángat a Tengai, karbit kitisztítottam, membrán szerintem jó, cseréltem gyertyát, gyertyapipát. Még a gyertyakábelt kicserélem, ha nem lesz jó akkor passz...
Szerintetek benzin, vagy gyújtás vonalon kutakodjak tovább?
Még arra gondoltam, hogy felújítom a karbit, amennyire lehetséges.
Valakinek volt már hasonló gondja?
A másik egy tapasztalat: valaki írta itt hogy pumpáljunk párat az első telóba, mert jobb lesz...... tényleg szuper lett, nagyon jól lehetett vele fékezni, pedig csak fele annyit fújtam mint a javaslat volt. ... De!... Háromszor 50 km után mindkét szimering eldurrant, persze a fékbetétet is eláztatta, úgyhogy az is kuka. Lehet hogy amúgy sem sok volt neki vissza, de szerintem inkább ne pumpálgassátok a telót!
A tank melletti testidomok érdekelnének, mennyiért adod őket? Látom, kétféle is van... Tengai-ra való, ugyebár?