Sajnos gyászos döntéshez érkeztem és a munkám miatt egy autót kellene vennem és így meg kell válnom a Kedves KLáRikámtól.
Akit érdekel vagy tud olyat akit érdekel az az alábbi linken tud bövebb infót találni a motorról.
Csak olyan embernek szeretném eladni aki ugyanolyan jól bánik majd vele mint én.
Igen.Csak az a baj hogy még múltkor eltört a lengés csillapitó(tőbe).Meg lett hegesztve,de viszont, valószínüleg kevés benne az olaj.Gondoltam kiengedem belőle és rakok bele ujjat.Csak azt kellene tudni hogy mennyi kell bele.
Nem szabad bele fújni.Fórumokon megjelenik néha,hogy elbír 0,5-1.0-bárt is,de ez hazaba...a a szimmeringeket. A gyári könyve légköri nyomást ír elő. Előre és hátulra is. Ha megfelelő az olajszinted és jók a szimmeringek is,az pont jó.Drágább lesz a sufni-tuning...
Üdv.Igen beindul könnyen,még hidegen is.Azt a csavart amit mondtál,az úgy van beállitva hogy be volt tekerve csontra és 2 tőt kellet kitekerni.Ki is pörög rendesen csak 5000 nél torpan meg egy pillanatra,de utána már húz rendesen.
drotos1!....én is itt kaptam a tanácsokat a beállításhoz!....na azt a kis csavart amit kérdezel(alul,hengerhez közel)persze,tudod állítani!Tekerd be koppanásig,és másfelet vissza.Próbád meg így.
Oké.azért köszönöm.de viszont van egy csavar a karbi alján ami a hengerhez van közelebb.Azon lehet állitani.Avval mit állitok.Ahhoz nem kell szét szednem se a karbit.Kivülről is lehet állitani.
hát így láthatatlanba nehéz megmondani....de ha akkor kezdett el füstölni csak amikor szétkaptad lehet ott a gond! bár a membrántól nem füstöl sztem!(nekem sem füstölt) tisztításkor nem csavartál el csavarokat? bár attól sem kellene fütölnie...de próbálkozz vegyél visszább az üzemanyagon 1picit, áligatni kell ...(eszt látni kellene így segíteni sokat nem tudok )
Nem akkor is fűstől.De amikor előszőr szétszedtem a karbit akkor nem füstölt egyátalán.De nem is ment a motor.Amikor kiszedtem a mebránt másodszor akkor utána ment de viszont füstölt is.De most olyan mintha megint megtorpanna 5000-nél,de csak egy pillanatra és utána megy,szétszedem még egyszer a membránt,hátha ott lesz a bibi.Szerinted?
aha hát énis így jártam mikor kiszakadt ,semmi erő sem volt benne,de mikor megcsináltam egyből jobb lett .sztem 1 uj gyertya az sem árthat! meg lehet a keveréken állítani kellene (bekellene lőni) de eszt így megmondani nem lehet...
A szelepszár szimeringeket nem néztem a gyürüt sem még.Amikor szétszedtem a karbit kitisztottam akkor nem füstölt egyátalán.De nem pörgött ki.Utána szétszedtem a membránt megint és utána viszont kipörgött (Majdnem el is tanyáltam miatta ).Füstölni viszont füstölt,nem nagyon de viszont füstöl .Alap járaton nem,csak ha oda húzol neki.De viszont olyan 5000 nél egy kicsit olyan mintha megtorpanna és egyszer csak elkezd huzni mint az állat.Lehet még el van dugulva?Vagy a membrán nem illeszkedik rendesen még mindig?
őő igen nekem is megvolt nyúlva de ha kicsit babrálsz vele beigazodik ! ha még lenne rés, akkor nem torpan csak nem forog ki! csak addig ameddig a membrán működik(megemelkedik...)a füstölés sem lehet attól de sztem a sok benzintől sem(esetleg picit) a torpanás már lehet attól! szelepszárszimerin? gyűrűk állapota? nézted már?
Üdv.Oké.probáltam úgy össze rakni hogy ne sérüljön.De az a baj hogy ki van tágulva már a gumi pereme ezért nem lehet belerakni pontosan a nútba a gumit.Most már jobb de még nem teljesen jó.de viszont most már kipörög rendesen csak egy kicsit torpan meg.Lehet hogy még mindig van egy kicsi hézag.Füstölni még füstöl.Az lehet attól hogy nem tudja elégetni az anyagot?De mondjuk már nem annyira.
Szia! hát igen h nem pörög ki az lehet a membrántól! nekem 1x kiszakadt rossz összetevésnél... meg nézd meg h illeszkedjen a peremen mert ha nem akkor levegőt szív és nem működik ...meg a csavarokkal nehogy kicsípd stb de a füstölésben nem játszik közbe sztem.
Sajnos gyászos döntéshez érkeztem és a munkám miatt egy autót kellene vennem és így meg kell válnom a Kedves KLáRikámtól.
Akit érdekel vagy tud olyat akit érdekel az az alábbi linken tud bövebb infót találni a motorról.
Csak olyan embernek szeretném eladni aki ugyanolyan jól bánik majd vele mint én.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_klr_600-4628
263