Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem olcsó, keresd Kawazsoltit
Sziaztok!Nemtud valaki segiteni tömitőszetbe meg karburátorba gumimembrán kellene unokatesómnak!Segitségeteket előre is köszönöm!
A gyári NGK DR8ES vagy D8ES
Azt hiszem ez a gyári. Próbáltam elöl 16-os lánckereket, de állandóan pörgött a motor és nem igazán éreztem a jobb gyorsulást. Terepen mondjuk jobb lett. Nekem GPS szerint most 5800-6000-nél van 142 km/h. Hátra elbírna most egy kisebb lánckereket, de akkor meg túl gyors lesz :-))) Minek az a nagy száguldás, ezt a mocit a magyar utakra tervezték :-))
Sziasztok!
Valaki tudna abban segíteni, hogy gyári áttétellel (15-ös és 43-as fogaskerekek) egy KLR 650 (Tengai) mondjuk 110-nél (5.-ben természetesen) mennyit forog a motor?
Nekem 3500 =- 110, 5000 =- kb 150, persze óra szerint. 160-nál még nem kergettem tovább, de ment volna.
Azon gondolkozom, hogy ez nagyobb áttétel-e mint a gyári (fogakat még nem számoltam).
Üdv mindenkinek.Tudna valaki segióíteni hogy egy KLR 600 hoz pontosan milyen gyertya kell.Köszönöm.
hat ovakodj ezentul a ranehezedestol...
irigyellek...azert hianyzik kis hazam szep tajai...
ooooo!...én is átnézem az enyémen!
Gyengén fogott a hátsó fék az utóbbi időben. Állítgattam, kicsit ránehezkedtem (110 kg :-) ) és egy halk kattanás után úgy tűnt, hogy a helyére ugrott valami. Picit javult is, de minden fékezésnél sírt is. Gondoltam, ma kicserélem. Érdemes volt, mert a halk kattanás emiatt volt :-)
Voltam ma Gerecse 50 túrán. Kb. 150 km-t fotóztam össze :-)

http://hunrun.com/kepgaleria/x...
...tegyél már fel egy egész alakos fotót a klr-ről!...ha nem gond!...hátha ismerős a motor!
Köszi, de ezeken túl vagyok, a csavar meg volt húzva, a fogak jók rajta, berugókar nélkül is csinálja, tehát a probléma belül keresendő!
Hát igen! de ez sztem alap...bár ha a fogakkal van baj, v nem volt meghúzva a csavar, akkor már lefele lehajlott volna...
.....szerintem azzal kezd,hogy vedd le a berúgókart és nézd meg lehet,hogy csak átugrottak a fogak!
Igen ez a kérdés megint (még mindig), csak iskolába óra végén jutott eszembe, hogy megint megkérdezem, ezért gyorsba bemásoltam, ebből már csak a berugókaros probléma él! úgy is szét lesz kapva, csak gondoltam ha vki tapasztalt, látott hasonlót, adhatna infót, hogy mitől van, mibe fog ez kerülni?, csak, hogy kicsit képbe legyek, előre is köszönöm, ha valaki tud valami okosat, tippet írni!
.......hát így eszt megmondani nehéz...dekli le! megnézni ,lehet eltört bent vmi v hasonló ....
...tuti megint ez a kérdés?Szerintem,nem erre gondoltál!Vagy esetleg még mindig nem oldódott meg a probléma?
Köszönöm a segítséget, tegnap le is ceréltem az olajat, de lehet, hogy fölöslegesen! Az történt ma, hogy lemerült az aksim, ezért rúgással akartam beindítani, ami tegnap sikerült is viszonylag könnyen, mentem is vagy 3 Km-ert az új olajjal, de ma indultam volna motorozni, rugdostam, és valahogy az egyik rugásnál, miután le ment a berugókar, feljött, de nem az alap helyzetbe, hanem előrébb vagy 30°-kal a függólegestől a blokk irányába, és szerintem csak azért nem ment előrébb, mert megfogta a blokk, azóta meg se mozdol a berugókar! Ez mi lehet?
Szia! Köszi... írtam emailt..
Szia.
Nekem van 1 eladó 93-as klr 600. Rendszámos nagyon jó állapotban van. Sajnos építkezés miatt kell megválnom tőle.Garantáltan probléma mentes. Ha kell garit is vállalok.
Ha érdekel dobjál egy e-mailt.
tityi@citromail.hu
Köszi. Bohóckodni és városban csapatni, meg egykerekezni tanulni... ilyesmire szeretném, de papírozni akarom... az nem gond, ha nincs még magyar papírja, de legyen meg minden, ami kell a magyarországi forgalomba helyezéshez.. Olajat milyet érdemes bele rakni?
sziasztok,ma néztem egy klr 500 ast,nagyon szép külsö álapotba volt öninditos,kicsit nehezen indult eleinte .1988-as. menyit érnek ezek agépek? osztrák papirjai vannak meg minden elektronika mülödik rajta?
Szia!

Tudok segiteni! Adatlapomon keress
Üdv.Meg tudná mondani valaki hogy KLR 600 B hezz holl lehet kapni kompresszió gyűrűt és olaj lehúzó gyűrűt és milyen árban lehet?Köszönöm.