Azt hiszem ez a gyári. Próbáltam elöl 16-os lánckereket, de állandóan pörgött a motor és nem igazán éreztem a jobb gyorsulást. Terepen mondjuk jobb lett. Nekem GPS szerint most 5800-6000-nél van 142 km/h. Hátra elbírna most egy kisebb lánckereket, de akkor meg túl gyors lesz :-))) Minek az a nagy száguldás, ezt a mocit a magyar utakra tervezték :-))
Sziasztok!
Valaki tudna abban segíteni, hogy gyári áttétellel (15-ös és 43-as fogaskerekek) egy KLR 650 (Tengai) mondjuk 110-nél (5.-ben természetesen) mennyit forog a motor?
Nekem 3500 =- 110, 5000 =- kb 150, persze óra szerint. 160-nál még nem kergettem tovább, de ment volna.
Azon gondolkozom, hogy ez nagyobb áttétel-e mint a gyári (fogakat még nem számoltam).
Gyengén fogott a hátsó fék az utóbbi időben. Állítgattam, kicsit ránehezkedtem (110 kg :-) ) és egy halk kattanás után úgy tűnt, hogy a helyére ugrott valami. Picit javult is, de minden fékezésnél sírt is. Gondoltam, ma kicserélem. Érdemes volt, mert a halk kattanás emiatt volt :-)
Igen ez a kérdés megint (még mindig), csak iskolába óra végén jutott eszembe, hogy megint megkérdezem, ezért gyorsba bemásoltam, ebből már csak a berugókaros probléma él! úgy is szét lesz kapva, csak gondoltam ha vki tapasztalt, látott hasonlót, adhatna infót, hogy mitől van, mibe fog ez kerülni?, csak, hogy kicsit képbe legyek, előre is köszönöm, ha valaki tud valami okosat, tippet írni!
Köszönöm a segítséget, tegnap le is ceréltem az olajat, de lehet, hogy fölöslegesen! Az történt ma, hogy lemerült az aksim, ezért rúgással akartam beindítani, ami tegnap sikerült is viszonylag könnyen, mentem is vagy 3 Km-ert az új olajjal, de ma indultam volna motorozni, rugdostam, és valahogy az egyik rugásnál, miután le ment a berugókar, feljött, de nem az alap helyzetbe, hanem előrébb vagy 30°-kal a függólegestől a blokk irányába, és szerintem csak azért nem ment előrébb, mert megfogta a blokk, azóta meg se mozdol a berugókar! Ez mi lehet?
Szia.
Nekem van 1 eladó 93-as klr 600. Rendszámos nagyon jó állapotban van. Sajnos építkezés miatt kell megválnom tőle.Garantáltan probléma mentes. Ha kell garit is vállalok.
Ha érdekel dobjál egy e-mailt.
tityi@citromail.hu
Köszi. Bohóckodni és városban csapatni, meg egykerekezni tanulni... ilyesmire szeretném, de papírozni akarom... az nem gond, ha nincs még magyar papírja, de legyen meg minden, ami kell a magyarországi forgalomba helyezéshez.. Olajat milyet érdemes bele rakni?
sziasztok,ma néztem egy klr 500 ast,nagyon szép külsö álapotba volt öninditos,kicsit nehezen indult eleinte .1988-as. menyit érnek ezek agépek? osztrák papirjai vannak meg minden elektronika mülödik rajta?
Valaki tudna abban segíteni, hogy gyári áttétellel (15-ös és 43-as fogaskerekek) egy KLR 650 (Tengai) mondjuk 110-nél (5.-ben természetesen) mennyit forog a motor?
Nekem 3500 =- 110, 5000 =- kb 150, persze óra szerint. 160-nál még nem kergettem tovább, de ment volna.
Azon gondolkozom, hogy ez nagyobb áttétel-e mint a gyári (fogakat még nem számoltam).
http://hunrun.com/kepgaleria/x...
Nekem van 1 eladó 93-as klr 600. Rendszámos nagyon jó állapotban van. Sajnos építkezés miatt kell megválnom tőle.Garantáltan probléma mentes. Ha kell garit is vállalok.
Ha érdekel dobjál egy e-mailt.
tityi@citromail.hu
Tudok segiteni! Adatlapomon keress