A baj az,hogy a gyári alkatrész már nem feszít kellőképpen,a rugó is majdnem teljesen összement,nem húz.A youtubeon láttam videókat(KLR 650 Doohickey Upgrade) hogy sok motortulaj megveszi ezt az utángyártott alkatrészt,majd kicseréli a gyárival.A különbség a két alk közt a sliccelések szögében van.
Hello,tudna nekem vki segíteni,hogy hol kapok klr650 hez utángyártott balancer feszítő alkatrészt+rugót?Mutatom,hogy mire gondoltam.Ha vki tud segíteni,jutassa el a"jettarm1@gmail.com"mail címre,Köszönöm elöre is.
Hello
Igen megvan még! A vázról csak a gumik hiányoznak
laczkobeni167@gmail.hu
Irj erre a címre hogy mennyit adnál az alkatrészekér vagy hívj ezen a számon 06209889445
Megbeszéljük
Hello segítséget kérnék klr 600 hoz most vettem a motort és nem tudok róla semmit. Olyanba kérnék segítséget, hogy hátsó teleszkóp javítása mert nincs csillapítás mien olajat tegyek bele meg menyit ? Akkor olyat szeretnék még megtudni hogy a motorba mien olajat tegyek és hogy menyit ?
Klr 600 ehhez kellenének a cuccok mert kiszakadt a bütykös tengely lefogató csavar le esett a vezérműlánc a fordulat miatt elszakadt és be akadt a fő hajtás lánchoz az is elszakadt és fel csavarodott a főtengelyre ki tört a vezérműlánc vezető tartója meg a vezérműlánc vezető csavarja beletört meg kitört alumíniummal együtt!
Sziasztok Olyan kérdésem lenne hogy van e valakinek blokk közepe meg vezérműlánc vezetők amik alul vannak meg még aszt szeretném kérdezni vezérműláncot és főhajtás láncot honnan érdemes rendelni henger felújítás mennyibe kerül ha itthon csinálom? Válaszokat előre is köszönöm!
Helló Béla!
igazából én is úgy tudom, hogy az csak a képzödő gázok leengedésére szolgál. Ha kövesuton használod csak, nem hiszem hogy nagyobb kárt okozna a belefujt levegő,viszont ha jobbára csak terepen ahol rendesen megdolgoztatod, hát lehet hogy elöbb vagy utobb valami engedni fog.
Miért nem kérdezel meg olyan emert aki telókat tuningol(igaz hogy crossokat) töle kérdezz inkább.
laszlo.csika@gmail.com
Sziasztok
A multkor irtam az elso teleszkop temarol,nem vagyok meg elegedve mert nekem puhanak tunik, Hozza is szoltatok, hogy ha van szelep rajta akkor pumpalassal be lehet kemenyiteni.
Az en motromon nem volt szelep de szereltem ra es tenyleg mukodik a dolog,a tello dugokba szereltem szelepeket,kb.0,8 bart fujtam bele es a motor kb 8 cm t megemelkedik es ugy tunik hogy megfelelo a kemenyseg is ,az elso feket behuzva finoman rugozik es nem is fekszik a sarvedo ra a kerekre.Tehat a garzsba tesztelve mert kint nagy ho van ugy tunik,hogy megfelelne. A gond az ,hogy kulonbozo oldalakon olvasgatva es a KLR service manual ba is belelapozva ra jottem hogy azok a szelepek nem nyomasbevitelre hanem a teleszkop mukodese altal fejlesztett gazak el engedesere voltak kitalalva.Most a kerdesem az hogy ha en egy bizonyos nyomason fogom hasznalni a tomiteseknek artani fogok e vele vagy amitol tartok nagyon merev lessz e? Milyen tapasztalataitok vannak ilyen teren?Vegul lehet ,hogy a progresziv rugozas lessz a nyero csak az 100 euro..... Koszi Udvozlok mindenkit ! Bela
Hali!
Nekem van egy 1984-es és egy 1986-os mociból összerakva egy teljes blokk felújítással.84-89 egyforma a blokk.A 84-es volt az első,de sajnos csak egy hónapig tudtam használni mert eltört a dugó az egyik vezérműtengely csapágya is kimaródott.Tehát már úgy vettem,hogy nem egyszerű előélete lehetett.De abba az első egy hónapba nem csalódtam benne ezért is újítottam fel.Azthiszem 41 lovas nagyon nyomatékos jól kezelhető,imádom.A futóműve szarintem jó,az első telókat lehet pumpálni festesebbre a hátsó is állitható.Szerintem ha a blokk egybe van érdemes megvenni reális összegért.De a 89-esnek is már lehet múltja.
Humeszab:Motor elég nehéz nem tudom mire akarod használni.Ha cross pályán akarod használni akkor nem ajánlóm ez a motor nem erre való.Ha csak úgy a földes úton akarod használni rendszám nélkül arra nagyon megfelel.Klr-nek a legnagyobb problémája a központi rúgó én az enyémen 3-szor cseréltem.Vezérműlánc 10000FT-a kiegyensúlyozólánc 30000ft.Mert a blokkjába két lánc van.Azt ajánlom neked hogy szerelővel menyél el klr-venni.Mert ha megveszel egy széthajtott szart nagyon sok pénzedbe kerül felújítani.Tudod sokan azért adnak el egy ilyen régi motort mert már nekik nem éri meg megcsináltatni.Tankba is nézzél bele nagyon sokk belülről rozsdás és könnyen kilukad utána.Ha mész vele egy kört próbáld ki mind az 5-sebeséget és utána vissza fele is.Ha kidobja a sebességet vagy nehezen veszi az nem jó jel.Fontos még a légszűrőtartály milyen állapotba van műanyagból van ha szét van repedve akkor belemegy a hengerbe a por és a homok.Hátsólengővillát is mozgasd meg mert az is problémája szokott lenni.Első teleszkópról ved le a gumi borítást néz meg szivárog e az olaj a teleszkópokból.Hűtősapkát ved le és nézd meg hogy olajos e a víz mert ha az akkor hengerfejes.Sok sikert kívánok a klr-hez.
Sziasztok.
Szeretnék venni egy 1989-es klr 600-at.
De még sosem mentem ilyen mocival.
Nem tudom hogy erőben és futóműben milyen?
Mennyire szervízigényes,és megbízható?
Üdv Bálint
gyári újban tudok segiteni!
remélem még sokáig hasznát veszed a gumiknak:D
Nekem is van egy klr 600 blokkom egyben 45 pénzért elvihetö.
tityi@citromail.hu
Igen megvan még! A vázról csak a gumik hiányoznak
laczkobeni167@gmail.hu
Irj erre a címre hogy mennyit adnál az alkatrészekér vagy hívj ezen a számon 06209889445
Megbeszéljük
igazából én is úgy tudom, hogy az csak a képzödő gázok leengedésére szolgál. Ha kövesuton használod csak, nem hiszem hogy nagyobb kárt okozna a belefujt levegő,viszont ha jobbára csak terepen ahol rendesen megdolgoztatod, hát lehet hogy elöbb vagy utobb valami engedni fog.
Miért nem kérdezel meg olyan emert aki telókat tuningol(igaz hogy crossokat) töle kérdezz inkább.
laszlo.csika@gmail.com
A multkor irtam az elso teleszkop temarol,nem vagyok meg elegedve mert nekem puhanak tunik, Hozza is szoltatok, hogy ha van szelep rajta akkor pumpalassal be lehet kemenyiteni.
Az en motromon nem volt szelep de szereltem ra es tenyleg mukodik a dolog,a tello dugokba szereltem szelepeket,kb.0,8 bart fujtam bele es a motor kb 8 cm t megemelkedik es ugy tunik hogy megfelelo a kemenyseg is ,az elso feket behuzva finoman rugozik es nem is fekszik a sarvedo ra a kerekre.Tehat a garzsba tesztelve mert kint nagy ho van ugy tunik,hogy megfelelne. A gond az ,hogy kulonbozo oldalakon olvasgatva es a KLR service manual ba is belelapozva ra jottem hogy azok a szelepek nem nyomasbevitelre hanem a teleszkop mukodese altal fejlesztett gazak el engedesere voltak kitalalva.Most a kerdesem az hogy ha en egy bizonyos nyomason fogom hasznalni a tomiteseknek artani fogok e vele vagy amitol tartok nagyon merev lessz e? Milyen tapasztalataitok vannak ilyen teren?Vegul lehet ,hogy a progresziv rugozas lessz a nyero csak az 100 euro..... Koszi Udvozlok mindenkit ! Bela
Nekem van egy 1984-es és egy 1986-os mociból összerakva egy teljes blokk felújítással.84-89 egyforma a blokk.A 84-es volt az első,de sajnos csak egy hónapig tudtam használni mert eltört a dugó az egyik vezérműtengely csapágya is kimaródott.Tehát már úgy vettem,hogy nem egyszerű előélete lehetett.De abba az első egy hónapba nem csalódtam benne ezért is újítottam fel.Azthiszem 41 lovas nagyon nyomatékos jól kezelhető,imádom.A futóműve szarintem jó,az első telókat lehet pumpálni festesebbre a hátsó is állitható.Szerintem ha a blokk egybe van érdemes megvenni reális összegért.De a 89-esnek is már lehet múltja.
Szeretnék venni egy 1989-es klr 600-at.
De még sosem mentem ilyen mocival.
Nem tudom hogy erőben és futóműben milyen?
Mennyire szervízigényes,és megbízható?
Üdv Bálint
0620-9889445 talán ez kicsörög