...ilyenkor kene egy kamera, ami kozelrol veszi az ember arcat...
En is hasonloan jartam a mult hetvegen, a versenyen...volt egy kettos ugrato, amit nem mertem atugratni, jobb a bekesseg cimen. Aztan az egyik korben joval gyorsabban mentem ra, es azt vettem eszre hogy mintha tul magasan lennek...es mar erkezett is a masik oldalon az erkezo...hat mit mondjak, ugyanez volt...most buszke legyek vagy verjem a fejem?
De legalabb azota megugrom azt az ugratot, sot az utana levo duplat is
szia!Mire szeretnéd?...hobbi?..erdő járás..?Vagy,papírosat utcára?Hobbi motornak"bohóckodni"lehetőleg ne csak az önindítós változatot válaszd,persze áldás az önindító ha elásatod magad a dagonyába de sajnos a klr-önindító nem egy igazi biztosítéka a motornak!Bohóckodni:vagy berúgó karos,vagy és berúgós+önindítós legyen.Utcára szintén jó ha van,egy berúgokar biztosítéknak.Lényeg,hogy ne egy tákolmányt vegyél!Fogyasztás szuper jó,én csak terepen méregettem és dr-600 hoz viszonyítok!Egyébként egy nagyon barátságos és kezelhető masina!
Sziasztok! Szeretnék venni egy klr 600-at... tudna valaki segíteni némi infóval? Érdekelne a fogyasztása, valamint az, hogy van e olyan változata, amit nem szabad megvenni? Nincs még konkrétan kinézve, de a héten szeretném megvenni..
Ma megtudtam, hogy mi az az egykerék (magyarul wheele). Egy vendéglátóipari egység mellett vitt az utam és kerültem jobbról egy bénázó autót. A járda ott futott át az úthoz, de egy enduronak nem akadály :-) Nagy mesterem szerint akadály esetén gázt kell adni. Adtam. Mikor szájmagasságba ért a kormány, kezdett gyanús lenni a dolog, hogy ilyen magas járdaszegély nincs is. Persze a moci haladt, fél szemmel láttam a kocsma közönségét, amint megállt a korsó a levegőben :-) Szépen vissza a gázt, kormány a helyére, haladtam tovább és nem tudtam, hogy utáljam magam vagy legyek büszke, hogy ez is megvolt :-) Mondjuk még egyszer meg nem csinálnám :-)
valszeg valami szétugrott, vagy csapágy... pont ez lett nemrég egyik haver LC4-esével...tolni lehet sebességbe kompreszió van szval ott semmi gond, de a berúgó megse moccan(menetközben besatuzott neki !képzelheted ...)
ahha..hát nekemis viszarugdosott szépen mikor elment a vezérlésem, de belőttem utána jó lett könnyen indult is, nemis rugdosott nagyokat vissza, stb...csörgés? hát a láncra nézzél rá, mert lehet a feszítő már nem bírja tovább feszíteni,megvan nyúlva azis lehet...(nem tom régi-e, vagy már cserélve lett?) nekem már ugrott el vezérlés 2 szelep bánta de még ígyis olcsón megusztam....
Üdv.A tank tiszta.Van még egy + szürő benne.A tank és a karbi közt.95 öst tankolok bele igen.Könnyen indul.Öninditos berugni nem próbáltam csak egyszer akkor is majdnem eltörte a bokám De amikor megtorpan és meg áll utána elég nehezen indul be.Most valami csörgés is van a henger felől,5000 felett lehet hallani.arra gondoltam lehet a vezérmű lánc nem feszül rendesen.
még mindig semmi? hát ja a tankot megnézheted...mert ha nem jol kap benzint attól is duroghat!(nekemis csinálta mikor tartalékra kellett rakni) bár akkor mindenhol nem csak 5000-felett....a vezérlésre ránézhetsz, de ha indul szépen , meg nem rugdos vissza, akkor nem az lessz! 95-öset tankolsz bele am?....
Üdv.Sajnos még mindig nem jó a gép .Most már teljesen tanácstalan vagyok .Elkezd menni szépen egyszer csak bedadog5000 felett..Ma alapjáraton elkezdtem húzni és csak durrogott mint az állat 7-8 ezernél.15-20 cm láng jött ki.A karbit vagy 10 szer szétszedtem,ki tisztottam,de nem lett jó a motor,a csavaron is állitotam de nincs eredmény.Most valami csörgős hangot is lehet hallani.A henger oldalán.Lehet a vezérlés elállitódott?Nem értem egyszerűen mi lehet vele.Összeraktam ment 200m szépen.Utána elkezdtem húzni folyamatosan egybe és egyszer csak bedadog és megáll.Karbi kiszed tisztit.Megyek vele(kb 100m),húzom egybe és megint bedadog és megáll.
Köszönöm a segítséget, tegnap le is ceréltem az olajat, de lehet, hogy fölöslegesen! Az történt ma, hogy lemerült az aksim, ezért rúgással akartam beindítani, ami tegnap sikerült is viszonylag könnyen, mentem is vagy 3 Km-ert az új olajjal, de ma indultam volna motorozni, rugdostam, és valahogy az egyik rugásnál, miután le ment a berugókar, feljött, de nem az alap helyzetbe, hanem előrébb vagy 30°-kal a függólegestől a blokk irányába, és szerintem csak azért nem ment előrébb, mert megfogta a blokk, azóta meg se mozdol a berugókar! Ez mi lehet?
Budaörsön találtam egy ,talán Yamaha szervízt és szalont, ahol bevállalták volna. 24e-27e között mondták,de előbb látniuk kell. Ők voltak a 7. akiknél érdeklődtem, ekkor untam meg és vettem vaterán egy mocibontóból használtan,beépítési garival egyet 11000-ért. Azóta is tuti,levizsgázott vele és még occón is megúsztam.
Ha így veszel esetleg te is, akkor a felfogató lyukak távolságára figyelj, lehetőleg hasonló tömegű mocihoz való legyen,(pl. ne valami 250-esé ),és ne legyen külső gáztartályos mert az az enyémnél már nem fért be a helyére(KLR 650).
Két hónapja voltam a polgárdi bontóban, ott 14000-ért adja a srác garival a rugós tagokat. Volt neki vagy 30 db, a neten rá tudsz keresni, korrekt eladó,biztos tud segíteni.
En is hasonloan jartam a mult hetvegen, a versenyen...volt egy kettos ugrato, amit nem mertem atugratni, jobb a bekesseg cimen. Aztan az egyik korben joval gyorsabban mentem ra, es azt vettem eszre hogy mintha tul magasan lennek...es mar erkezett is a masik oldalon az erkezo...hat mit mondjak, ugyanez volt...most buszke legyek vagy verjem a fejem?
De legalabb azota megugrom azt az ugratot, sot az utana levo duplat is