Szia,
Eloszor is sajnos ne csak egy par forditott telora gondolj, annal joval tobb kell majd
Ki kell cserelned a komplett befogokat, mert ugye mas a telo atmeroje..de ugye olyat kell talalnod, ami lehetoleg faragas nelkul belemegy a nyakba...aztan masik tengely, masik kerek...vagy a mostani kereket kell belefaragni a telokba...
En most vagyok tul egy ilyenen...lehetoleg nezz korul hogy melyik Kawa modell forditott teloja megy bele, es vedd meg az egeszet kompletten...
En a TM-embe 65.000-bol megusztam az egezet.
Ajanlom a bontokat vagy az Ebay-t
Valaki!Kérném a tanácsokat és segítséget!HA...szeretném a klr-elejét fordított telósra varázsoltatni,mennyi kőkemény forintot kellene lehívnom az E.U.-úniós alapból?Mennyibe fájna egy fordított teleszkóp?....Persze nem újban gondolkodom!Köszönet!
...Na ez nem semmi!"Felmagasztalt sima klr-karburátor"..keressetek rá:motoralkatrészek-karburátorok...szöveg!( keihin cwk verseny karburátor csere is ár:45000ft)....hu,bas....eg!Mit szóltok?
Köszi, nekem a gyári van. Raktam előre kisebbet, de állandóan elforgott a gép, úgy éreztem feleslegesen pörög. Terepen marha jó volt, de utcán erőlködésnek tűnt. Most is ezt érzem :-)
Az én Klárikámat kisilo úgy betolta, hogy csak néztem :-) Simán szaladt pár lépést, ráugrott és már pöfögött is, pedig alig 60 kiló az ember :-)
Ma mentem egy kicsit vele vezérműlánccsere után. Elképesztő a változás. Simán kibírna egy kisebb lánckereket hátra, mert állandóan elpörgetem :-) Hegyen felfelé vissza kellett vennem, ilyen sem volt még :-) Eddig 130 volt a vége, most 141-et mért a GPS. Le fogom mérni a gyorsulást is, mert van egy progim.
Bocsanat, lemaradt a neved vege...
Ha helyben jaratod, akkor jo ideig kell, lezart hutosapkaval..
Jobb lenne ha mennel vele par kort es terhelned, akkor biztosabban kijon a hiba...
Esetleg merhetnel egy kompressziot..
Ezeknél nem kell, mert a túlfolyó tartálya szolgál "légtelenítésre", amit kinyom, azt lehűlés után vissza is tudja szívni. Szerelőm szerint a vízforralás hengerfejtömítés átégésre utal, de mindenképp próbáld ki a garázsban járatást, mert egyedi eset is lehet.
1 kör alapján nem lehet semmit sem mondani. Menj vele pár kilómétert, úgy könnyebb lesz. Egyébként a meleg motor leállítás után tud dolgokat produkálni, mert megszűnik a víz keringése és a henger meg ugyan olyan meleg. Ezért szokták a venti motorját aksira kötni, hogy levett gyújtásnál is tudjon hűteni és eleállítás előtt pár mádodpercig még járatni, hogy visszahűljön. Mondjuk ezt inkább 35 fokban nyáron. Persze a legegyszerűbben úgy tudsz meggyőződni, hogy a garázsban beindítod és figyeled, hogy bekapcsol e a venti. Jó vízpumpánál és jó termosztátnál nem lehet gond. Esetleg fordítva tettétek vissza a termosztátot ?
amti!Kérem a segítséged!A fiam kivitte a gépet a hétvégén,1 kört ment vele az utcában,semmi exta egy laza kör.Hazajött,leállítás után kinyomta a vizet a tólfolyón,fort a víz!Járó motornál nem csinálta gondolom akkor nem lehet baja a vízpumpának!Vagy lehet?Mi lehet a gond?És egyébként légteleníteni kell valahol,vagy a rendszer ezt elvégzi?
Eloszor is sajnos ne csak egy par forditott telora gondolj, annal joval tobb kell majd
Ki kell cserelned a komplett befogokat, mert ugye mas a telo atmeroje..de ugye olyat kell talalnod, ami lehetoleg faragas nelkul belemegy a nyakba...aztan masik tengely, masik kerek...vagy a mostani kereket kell belefaragni a telokba...
En most vagyok tul egy ilyenen...lehetoleg nezz korul hogy melyik Kawa modell forditott teloja megy bele, es vedd meg az egeszet kompletten...
En a TM-embe 65.000-bol megusztam az egezet.
Ajanlom a bontokat vagy az Ebay-t