Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Mennyiért csinálnál egy első féktárcsát egy kawasaki klr-600-hoz
Üdv.Holnap azért még egyszer kipróbálom.Aztán megírom hogy még mindig jó e.
Szia!

Tudok segiteni!
Biker-world.hu
Létezik,hogy a karbi membrán kiszárad és idő kell neki amíg ismét rugalmas lesz,bár inkább valószínű hogy valami piszkot kidolgozott magából a gép.Örülök hogy megy,úgyis it az idény...(nálunk pl viharos szél fúj és mindjárt szakad az eső)
Üdv.Kawasaki KLR 600B hez holl lehet venni karburátor javító készletet illetve karburátor membránt ami a súber tű felett van.Köszönöm.
üdv.Van egy kis változás.lecseréltem az olajat 10W 40 esre.Nem történt semmi.Viszont észre vettem azt ha üresbe pörgeted akkor se megy feljebb a fordulatszám mint 6000 és füstölt mint az állat..Szétszedtem a karbit kitisztitottam.Öszeraktam semmi változás.Viszont nem füstölt annyira.De még mindig nem pörgött ki csak 6000-ig.Leszedtem a karbí tetejét egy műanyag fedelet ahol van a súber tű is van.Ott van egy gumi membrán ami elég rosszul illeszkedig a helyén szerintem,ki van tágulva.Szétszedtem és összeraktam megint.Mentem vele és egyszer csak elkezdett huzni mint az állat.Kettőbe is emelte az elejét.Nagyon jól ment.Azt szeretném tudni hogy annak a gumi membránnak lehet köze ahoz hogy nem pörög ki rendesen?Vagy lehet hogy volt egy dugulásom és csak most ment ki belőle?Amikor összeraktam utána még nem volt jó egyből csak egy kis idő múlva.Szerinted a mebrán környékén lehet a gond?Köszönöm.
Könnyebben jár, de hamarabb is kopik...
Üdv.Nem húz át,nem sérült a kábel.Hidegen is könnyen indul.Az nem lehet hogy sokat kap?Hogy lehet állítani az üzemanyagon?Attól füstölhet jobban ha sokat kap?Vagy ahhoz semmi köze.
És a gyújtókábel? Nem húz át? Én még mindig a gyújtás körül szaglásznék.
Üdv.Megnéztem a gyertya jó.Raktunk bele egy másikat avval is ugyan ezt csinálja.A trafót is kimértem az is jó.Viszont észre vettem ha elkezdem húzni neki menet közbe egy idő után kipörög rendesen olyan mintha valamit kidolgozna belőle,és utána húz rendesen.De ha váltok közbe eggyet akkor ismét az a jelenség.
Hali mindenkinek itt a tavasz mindenki a szabadba jönnek az akciók én is AKCIÓ san adom féktárcsáim rendelés esetén ajándékot mellékelek a dobozban ami meg lepetés de biztos örömet fog okozni ilyen még talán sehol sem volt boltban ilyet biztos nem kapsz szóval a MEGLEPETÉSES AKCIÓS FÉKTÁRCSÁT KERESD legyen az hullámos vagy gyári akár milyen egyedi nálam biztos meg találod (msn elérhetőség az adatlapomon)
Üdv.Lehet ennyinek kell lenni az ellen állásnak?Találtam egy képet.Ez is Kawasaki KLR
A tömítés szerintem nem sérült,de ezt nem lehet látni ha csak szét nem szedjük,a víz és az olaj nem folyik össze szerintem mert amit leengedtünk olajat a szép tiszta volt.Most kapott friss olajat 20w50 est ezt mondták hogy ez jó lesz bele.Gyárilag 10w 40 est kell bele rakni.De azt mondták ettől könnyebben jár majd a váltó.Mondjuk elég könnyű is váltani vele.
Üdv.Van multiméterem.Mekkorának kell lenni az ellen állásnak?Próbálok szerezni másik gyertyát kipróbálom avval is.Ha sikerült megírom mekkora az ellen állása.Köszönöm.
Lehet hogy buta kérdés,de előfordulhatott hogy a szimmering megsérült, vagy torzult beszerelés közben?Csak hogy annak a résznek a tömítését teljesen kizárhassuk az agyalásból.................bár én a gyújtás környékén keresgélnék 98%-ban...
Ha elhagyjuk a füstölés tényét,akkor a gyújtás produkálhat ilyeneket. Üresen pörög,de terhelésen ki-kihagyhat. Gyertya,gyújtókábel első körben, multimétered van otthon? A trafón lehetne egy ellenállást mérni, azzal kiszűrhető az esetleges halála.
Ha ülsz a motoron a bal oldali denkiből kicsavartam a nagy csavart ott fekete volt az olaj.De engedtünk is le belőle nem volt fehér habos az olaj.
Nem lett piszkálva semmi.A víz pumpa szimering és az olaj felöli szimering lett kicserélve.Elötte jó volt.Nem értem mi lehet vele.Ha álsz vele egy helybe akkor kipörög rendesen,de ha terhelés alatt van akkor meg nem.
Üdv.Fehér.Az olaj nem habos,a víz nem fogy.
Milyen színű a füst? Fekete? Benzinszintet,fúvókákat piszkáltad? Torlótárcsa membránja ép?
Üdv Mindenkinek.lenne egy olyan problémám (Kawasaki KLR 600B)A motor alap helyzetbe (Ha üresbe van)kipörög rendesen.7000-8000-ig simán.De ha megyek vele mondjuk egybe akkor 3000 nél nem meggy feljebb.Olyan mintha ledadogna.Mondjuk ha alap helyzetbe el kezdem pörgetni akkor eléggé füstöl.Van valakinek valami ötlete mi lehet vele?Köszönöm.
Sajnos nem tudod...ezeken nincs gumiágy...egyok cross gépemene sem volt....ez egyszerű mint a szög, nincsenek ilyen luxusok rajta..
"Pedig az összes (4 DB) motor rögzitő tengely fullra van húzva.."

Pont ez a baj :-) Nem kéne azt valami gumiágyba tenni ? Van ebben a gépben balansztengely ? Az is lehet elcsúszva.
Na, ma voltaképpen összeraktuk a dögöt..
Még a láncot kell rá feltenni, meg a hütő idomokat..illetve van még egy olyan problémája hogy valami iszonyatos vibráció van benne..
Pedig az összes (4 DB) motor rögzitő tengely fullra van húzva..
Egyébként nagyon veszi a fordulatot, már várom hogy a pályán mit fog művelni.
Hello mindenki!

Sajnos gyászos döntéshez érkeztem és a munkám miatt egy autót kellene vennem és így meg kell válnom a Kedves KLáRikámtól.
Akit érdekel vagy tud olyat akit érdekel az az alábbi linken tud bövebb infót találni a motorról.
Csak olyan embernek szeretném eladni aki ugyanolyan jól bánik majd vele mint én.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_klr_600-4628263