Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kérhetnék egy árat?
Üdv.Van egy eladó KLR 600 tankom.Dakaros változata.
Sziasztok! Tud valaki 86'-os klr-hez bal oldali idomot(ülés alatti) sürgös lenne.
Üdv.Van valakinek KLR 600 hoz,blokról robbantott ábrája.Nagyon meg köszönném.
Sziasztok itt a tavasz mindenkinek kész a motorja tapasztalatból tudom mindig a fék az utolsó ami javításra esetleg fel újításra kerül esetleg aki még nem nyúlt hozzá a fékhez azoknak kis segítség a jó fék megválasztásához mellesleg tárcsák gyártását vállalom bármilyen motorhoz nem csak a minták hanem saját elképzeléseitek alapján is elérhetőség az adatlapomon msn : kopaszfeju@hotmail.com
az nem jelent semmit, a viz konnyebb, mint az olaj, ergo a tetejen van, nem az aljan.
Bar ha tenyleg teljesen leengedted, akkor azert ki kellett volna jonnie a vegen a habnak/viznek is..
Na mindegy, ne is halgass ram, csak egy oregember beszel magaban..
Email cimem: kawasaki @ steelhorsemotor . hu
szia nem engedi h irjak emailt neked pedig az adatlapodon volt azt néztem.
Szia! Tudok segiteni Adatlapomon elérsz!
Sziasztok!Nekem egy gumimembrán kellene a karburátoromba ha tud valaki irjon legyenszives!Klr 600 om van kb olyan 96-97 es évjárat előre is köszi a segítségetek!
A víz nem fogy a tartályból.Kicsit fehér én is láttam,de amit ki engedtem a blokból az fekete volt.
Üdv.Olajat most akarok cserélni benne.Múltkor le eresztettem az olajat szép fekete volt.Csak addig nem akarom kicserélni amig az olaj folyik belőle.
Lehet hogy rosszul latom (es nem akarlak ijesztgetni) de nem habos az az olaj egy kisse?
Mikorcsereltel olajat benne? Rendesen leeresztetted?
Lehet, nem artana benezni a hengerfejbe , mert ha ott is habos, akkor esetleg hengerfejes a motorod...
Üdv.Egy kis segítséget szeretnék kérni.A blokknál (KLR 600)a vizpumpa mellet a víz le eresztő csavar mellet van egy kicsi luk.Gyári luk.Ott folyik az olaj ha jár a motor.Én szimeringre gondoltam hogy talán az lehet a rossz.Szerinted mi lehet ?Mitől folyik ott az olaj?Itt van pár kép hogy mire is gondolok.Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv.Mindenkinek.Egy kis segítséget szeretnék kérni.A blokknál (KLR 600)a vizpumpa mellet a víz le eresztő csavarnál van egy kicsi luk.Gyári luk.Ott folyik az olaj ha jár a motor.Én szimeringre gondoltam hogy talán az lehet a rossz.Szerintetek mi lehet ?Mitől folyik ott az olaj?Itt van pár kép hogy mire is gondolok.Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv mindenkinek.Eladó egy 120/90 18" Miats cross gumi (5000ft) és egy 150/70 17" Metzeler gumi( 3000ft).
Az jó, ha beindul, mert akkor csak finomítani kell. A levegőcsavarral megkeresed a fordulatszám maximumot. Ezután az alapjáratival leveszel a fordulatszámból, majd a levegővel ismét megkeresed. Harmadikra jó lesz.
Köszi amti!....beindul,de nem egyszerűen!
...mondjuk én beszélek: nincs is Kawasakim... ..viszont van két olyan motorom, aminek a márkáját szinte senki sem ismeri...
A kisebbikkel 200 km után érdemes tankolni, ez a hátránya.
A levegőcsavart teljesen tekerd be, majd 1,5 fordulat kifelé. A alapjáratit sajna csak menet közben érdemes, de próbáld ki, hogy teljesen betekered, majd 2 fordulat vissza. Lehet, hogy nagyon bőgni fog, akkor még vissza. Beindul egyébként ?
Nem tetszik.Baja nincs.
Sziasztok!S.O.S.-"szana-szét"tekergettem a karburátort(klr-600),az összes létező csavart el....am!Esetleg valakinek valami okosság?...mit?..honnan-hová?...meddig?..Megköszönném a segítséget!
A Dakaros tankkal mi a baj ? Nem fér el vagy csak nem tetszik ?
Köszönöm.Írtam neki.