Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...Köszi az infót!Hétvégén tesztelgetem!
Kaptam tippet egy havertől:
A berúgókart lassan lenyomva olyan helyzetbe fordítod a motort ahol könnyen mozdul (ne épp a felső holtpont előttről kezdj). Teljesen felengeded, majd éppen annyira lenyomod, hogy a fogaskerekek már összeakadjanak. Aztán teljes erővel az útja végéig lerúgod.
Az enyémen van önindító is, de a berúgókarral még nem sikerült beindítanom :-))) Van valami technikája, mert egy barátomnak mindíg sikerül. Valamit magyarázott, hogy ki kell keresni a felső holtpontot és az után rárúgni, mert akkor lefelé megy és kisebb az ellenállás, így jobban fel tud pörögni. Esetleg az automata dekompresszor is lehet beteg, de attól még működnie kéne. Gyakorolj, majd mesélj, ha beindult :-)))
...nem önindítós!De lehetséges,hogy ezzel összefüghet a dolog,mert bátortalanul rúgok rá mert tropa a térdem!
Önindítós motornál megnézném az akksit is. Öregebb akksival pl. a TDR-t nem tudom beindítani, pedig forgatja rendesen. Kocsi akkujáról bikázva még vékony vezetékkel is azonnal indul, pedig látszólag nem fotgatja gyorsabban.
Biztos,hogy nem motorgond....!Még hidegen sincs egy deka füst sem,szépen jár!A szivatón sem látok gondot!
Többféle oka lehet, ha normál hőmérsékleten könnyen, hidegen nehezen megy. A szivatót nézném meg elsőnek, hogy mozog e rendesen. Kompressziómérés lenne a következő, szelephézag és szelep állapot a harmadig. Legrosszabb esetben gyűrűtörés vagy erős motorkopás.
Sziasztok!Hidegen nagyon nehezen tudom indítani,szikra van,a gyertya benzines,karbit kipucoltam!Egy klr-600 ról van szó,kérek valami okos ötletet vagy karburátor beállításával kapcsolatos leírást!Köszönet!
Köszi.
drotosvectra@gmail.com
Elöbb lementem ráhúztam a szivatót és egyből beindult.
Lehet csak én vagyok a béna és nem tudtam beinditani?Lehet.köszönöm a könyvet.
Szeva!
Próbáld meg a benzincsapot megkerülni egy benzincsővel.Engem a csap membránjának az elfáradása szívatott meg. Nem nyitott ki,hiába volt vákuum a karbi felől....én meg csak indítóztam.
A főtengely felső holtpontját a generátorfedél felső részén lévő műanyag fedőcsavar lecsavarása után tudod beállítani(be kell skubizni mögé és egy fejreállított T-t kell keresned),ha ez megvan, a vezérmű lánckerekeken lévő nyilaknak pont vízszintesen kell egyirányba előre mutatniuk(mintha felfeküdnének a hengerfej szelepfedél felőli peremére).
Ha feldobsz egy mail címet küldök szerelési könyvet németül és angolul is(legyen miből válogatni)
klr 600 1984
Még annyi.Amikor beindult utána leálitottam és utána egyből inditóztam akkor elindult.De rá 5 percre már nem indult el.
Üdv.Mindenkinek.van egy KLR 600B motorom.Tegnap még beindult de ma nem.Néztem szikra van.De a gyertya nem volt benzines.Mennyire bonyolult szétszedni a karbit?Gondolom el van dugulva azért nem kap benzint.Egyszer beindult rángattam a gázt inditás közben.de leálitottam és utána rá egy 5 percre már nem indult be.Az aksi is lemerült.
Jaja, valoszinuleg el van allitodva...ha van egy PONTOS rajzod hogy hova is kell allitani, akkor tuti jo lesz.
Mindenkeppen inditozas elott , legmagasabb sebessegben forgasd korbe a hatso kereket hogy nem ernek-e bele a szelepek a dugoba!
ha erzed hogy akad, ne probald meg inditani mert akkor dobhatod a szelepeket a kukaba + meg lehet hogy a dugo is serul.
szia.. köszi a választ, igy már valamivel okosabbak vagyunk.akkor mostmár tutti biztos hogy a vezérlés nem jó. ezek szerint ha 1-2 foggal el van rakva az is számit.akkor csak a vezérlés a gond,mert szikra,van benzin,van és mégsem indul. köszike.. szia.
Szia,
Ha a főtengely körbefordul, akkor nincs nagy baj, a szelepek nem érnek bele a dugóba.
De elég ha csak egy pár fokot el van állítódva az egész, nem fog beindulni.
A pontos beállítást majd megmondja valameyik szaki itt.
Én legutóbb egy puntónak a vezérlésével szoptam...ott is körbefordult a főtengely, mégsem indult. Kiderült hogy pár fokkal arrébb volt a veztengely, mint kellett volna...
helló..van egy klr 600-am, de az istennek nem birom berugni.nem tudom hogy a vezérléssel van -e baj ,vagy a szelephézaggal.de viszont a motor körbefordul,akkor szerintem a vezérlés az jó,. vagy nem? a szelephézag a szivónál 0.15 a kipufogónál 0.30. ez lehet az oka hogy nem indul? azt tudni kell 1 éve vettem a mocit,üzemképesállapotban,csak egy kicsit csörgött a blokkja. vettem bele egy pár uj cuccot, összeraktam és azóta semmi. a vezérlést ugy raktam össze a neten láttam ijen rajzokat,, de igy se müködik. a vezérmütengelyeken van egy nyil, meg egy kis vonás. minkettön a nyilnak kell elörefelé,vagyis a kipufogó felé nézni, legelábbis igy raktam össze de igy sem indul...légyszi segitsen valaki...köszike.
Na, megjöttek a cuccok...ezek mennek fel a TM-re..a dugó még úton van..
Megjottek a cuccok TM-hez...kurva gyorsak voltak angliaban: reggel adtak fel, delutan 5-re itt volt....

Este dobok fel kepeket az osszes cuccrol
Akkoriban műsoros kazettát gyártottam a Hanglemezgyárban Dorogon. Mindent meg kellett hallgatni, de egy idő után már jó volt az opera is :-) Ott szerettem meg igazán a zenét.
Tényleg az volt Király idök voltak
Az a Rockkalapacs cimu musor volt, szerettem..akkoriban meg nem volt internet, youtube, torrentek, ingyenes letoltesek...radiobol vettem fel a zeneket kazettara...meg egymashoz tettuk a ket hordozhato magnot, ugy vettuk at a kazettakat...kepzelhetitek..meg az ajtonyikorgas is benne volt a HD minosegu felvetelben...

Istenem de szep idok voltak azok, komolyan hianyzik !
Nekem az tetszett nagyon kb 15-20éve Nagy Feró müsort vezetett azt konferálta felmost pedig gitározni fog nekünk Dzseri Mor vagy Geri Moor vagy Roger Morr vagy mit tudom én ki
...de legalabb epul a motorom, most varom az elso telot, kereket, feket, dugot. 2 heten belul durrogni fog a kicsike.