Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én vettem egy komplettet 5e-ért, de kiderült, hogy az enyém rosszul volt összerakva. Érdekel ?
Sziasztok.

Elvesztettem a km spirál meghajtó fogaskerekemet.
Honnan tudnék ilyet szerezni?
Csak ez a típus jó bele, vagy van alternatíva is?
Üdv.Van valakinek egy használt cross gumija KLR-re.17"-os.Köszönöm.
Aki nem engedi meg, annak talan van takargatni valoja is..
A küllős jobban bírja a terepet, az öntött inkább országútra való. Belső sem kell bele. Még egy áruló jel a 2-nél. Az ingadozó alapjárat fals levegőre utal, a levegőcsavar hatástalansága szintén. Rossz esetben főtengelyszimering. Az alapjáraton felpörgés is erre utal.
...Egyébként ez egy jó csekkolás!Csak mint mondtad,ezt nem engedné meg mindenki!Köszi az infót!
Bocsanat hogy beleszolok, de nekem meg van egy modszerem a 2T blokk lecsekkolasara...csak kisse korulmenyes es a tulaj sem mindig engedi meg, illetve nem szokott orulni neki.

Szoval a nagy trukk hogy leveszem a rezot...alltalaban ket csavar meg ket tarto rugo az egesz. Utnana berakom a motort a legmagasabb fokozatba es addig tolom, amig a leomlo nyilason at nem latom a dugot...Mondom, korulmenyes, de igy kapsz a legtobb infot a dugo/henger allapotarol.
Köszöm szépen az infót!Lenne a klr-re cserém,és tetszik a tdr!....úgy is,mint tipus..és szerintem egy szép kiállású motor+japán és igen fontos!A fiamnak szeretnék örömet okozni valami "barátságos"motorral,mert a klr-rel csak küzd szegény,én meg rakok össze magamnak valami nagy 1-hengerest 4-t,nekem 40-éves birkának jó az!A tdr-nél valami különbség a küllős és az öntött kerék között?Jobb a küllős?
Elsősorban arra, hogy tőlem vedd meg :-))) A TDR egyetlen hibája (ami az erénye is), hogy kétütemü. Alattam a 120-at simán viszi és ötezertől elképesztően jól húz. Gixeres koma kipróbálta és nem akarta elhinni a 125 ccm-et. Egy kétütemü blokkról nehéz megállapítani a jóságát, bár vannak árulkodó jelek. A füstölés itt nem számít, mert a kétütemű olaj mennyisége sokat jelent. Több TDR tulajtól hallottam, hogy besül a motor, átég a dugattyú. Ez velem is előfordult, megvan az oka is. A túl szegény keverék, a nem megfelelő hőértékű gyertya és a kenés hiánya szokta előidézni. A teljes felújítás óta teszek a tankba is olajat, így már nincs vele gond. Az első fékek fantasztikusak, a hátsót már párszor túlmelegítettem a rossz fékezési technikámnak köszönhetően. A világítása gyenge, tavasszal átkötöm az egyik lámpát akkura, mivel tekercses eredetileg. Az első telók gyárilag lágyak, a legsűrűbb olajjal sokat javulnak. Az ülés kényelmetlen már 50 km után, de egy szivacsbetoldás nagyon sokat segít. Az enyémmel mentem már 200 km-t is egyhuzamban. Kormánycsapágy szokott még beállni, de olcsó. Nem tudok tipushibáról, talán a 6. fokozat picit hangosabb egy idő után. Kipufogó hajlamos az eltömődésre, ilyenkor nehéz 100 fölé tornázni. Írj, hogy mit néztél ki magadnak.
Amti!Hagy kérjek tanácsot!TDR-vásárlásnál(cserénél)...mire,mikre figyeljek?Köszönet!Üdv.Dodo
Köszi!Ennyi pénz a világon nincs!Köszi!
Szia!

Van hibártlam karbim 22000ft ha disznek kell akkor a vatera
Nem jó ez a karbi!Kopott sz....r!
Köszi!A vaterán található egészen korekt ár!
...Karburátor valakinek olcsón?Keresek:KLR-600 hez-hoz-ra!
Biztos,hogy minden tipusnak más!Nekem volt már 2db DR-600 is!Azoknál:kézi dekomp.be,kétszer áthajtottam,szivató ki,megkerestem a felső holtpontot....ÉÉÉs,nem onnan rúgtam,hanem egy kattanást kivártam...visszaengedtem a kart és úgy rúgtam rá!Ez bevált!A klr-automata kekompos(nagyon-nagyon szeretem,ezerszer jobb motor mint a DR)könnyű rúgni,de hidegen nagyon megcumiztat!Nem tudom mi a "gyíkja",melegen egy max. két rúgás és jár!Tanácstalan vagyok!
Azt kéne még kitalálni, hogy milyen technika kell a berúgáshoz. Én próbáltam a 110 kilómmal rátehénkedni, de nem sikerült, volt, hogy fennmaradtam a tetején :-) Combizommal is próbáltam szinte ülő helyzetből, de az sem jött be. Egyszer lecsúszott a lábam, a bokám olyat kapott a lábtartótól, hogy volt szikra bőven, de a szememben :-) A csizmatalp közepébe fogva a kart, teljes lenyomáskor beleér a lábam a lábtartóba. Talpközéppel nyomva meg nem tudok erőt kifejteni. Szóval valami tanfolyamot kéne nézni :-)))
Had egészítsem ki a berugási technikát (öreg endurósoktól tanultam):

Lábbal finoman lenyomod (akár többször is), amíg megtalálod a felső holtpontot...ezt onnan tudod hogy érezni fogod, ahogy akad a berugókar. LASSAN KELL LEFELÉ NYOMNI, LÁBBAL.
Ezután felengeded és teljesen fentről erőteljesen berugod, DE: NEM RÁURGASZ, MERT AKKOR ELŐBB-UTÓBB LETÖRÖD A BERUGÓKART.
Szóval nem ráugrani kell, hanem szó szerint erőteljesen berugni.

Pici trükk: ha nehez berugni és van önindítód, akkor a berugás pillanatában indítózhatsz is....
Oké.Köszönöm.Még jelentkezek.
Ha még tudok rendelni 3000ft. Mindenem van hozzá!
Hello.Mennyi lenne az ára?Van mindened ehhez a típusú motor hoz?
Szia! Újban tudok ha érdekel!
Üdv.van valakinek KLR 600B hez szívató karja mert az enyém le van törve.Köszönöm.