Gary Moore volt a nagy kedvencem regen, de meg ma is szivesen hallgatom..szomoru
Igen, most voltam otthon 2 hetet, de csak arra vot idom hogy a kt hazat kiuritsem otthon. Motorozas nuku.
Sajnos majd minden ismerosom panaszkodott hogy egyre jobban ellehetetlenitik az ember helyzetet, egyre rosszabb.
Az ember mindig mondja hogy ennel rosszabb mar nem lehet, aztan meg megis...erdekes hogy ez is csak nehany orszagban jon elo jobban, a tobbi - nyugati- orszag meg felvalta sir es rohog rajtunk...pedig a Magyar ember sokszor, sokkal kemenyebben dolgozik...nincs igazsag.
Ja, a legrosszabb hír, hogy meghalt Gary Moore. Nagy kedvencem az ír gitáros, az első randimon ő zenélt még a Thin Lizzyvel :-))) de régen is volt :-( Lassan lejár az én műszakim is, de nem is bánom. :-(
Pont most érkeztem egy kis berregésből :-) Kanyarogtam a Klárival a környéken, de nagyon sok helyen vizes még, így nem volt az az igazi hajtás. Ezzel is megy powerslip, de ezen jobban besz@rtam :-) Véletlen volt, nem számítottam rá. El is vittem gyorsan vezérműlánc cserére. Jövő hétre ígérték, de mondtam, hogy két-három hétig most megint hideg lesz, ne kapkodjanak. Van rossz hírem is, egy hétig volt munkahelyem, de azt mondták, hogy nekik inkább egy villanyszerelő kell, nem egy programozó :-( Lassan lejár a munkanélküli is, szóval nem lesz miből motorozni :-(((( Jogsim is lejár, a két kocsi műszakija is lejár, szóval ennél már csak jobb jöhet :-)
Bizony-bizony...nem tudtad?
Minden motor tankja idovel megereszkedik, megnyulik, meno..csak egy alapos Botox-kura vagy zsirleszivas segithet....
Mas: alakul a TM projectem (aki esetleg lemaradt: vettem egy kisse mostoha allapotu TM 300-as , 2T endurot, amit kis atalakitasokkal cross/enduro palyan szeretnek hasznalni - GasGas betegsegeibol elegem let)
Vettem hozza a kovetkezoket:
-uj 520-as lanc
-komplett hatso fekrendszer
-uj uleshuzat
-uj kormany markolat
-uj tanksapka
-ij alu kezvedok
-uj Wossner dugo
-Ebay-rol vettem meg hozza komplett elejet, azaz: forditott telo, brembo komplett elso fek, befogok, masik kerek. A rohej hogy amit ebay-rol vettem, kokemeny 65.000 Ft volt csak.
Szoval azert van rakoltve, de palyan nem lesz ellenfele, meg ha 4T gepekkel jonnek, akkor sem. A baj csak az hogy ehhez kene egy jo pilota is...
Üdv.
Én viszont elővettem a KLR-t, sokat pihent mostanában.
Habár csak 5 km-t mentem vele.
Belekerült egy új akksi (gyári, savas) is.
A gumik nem laposak.
Sajna 3000-es fordulat alatt eléggé rángat, nem tudom miért.
E fölött szépen pörög, és kisimul a járása.
Üdv. Egy 50-est nyomtam ma a TDR-el, mert a KLR-t nem mertem elővenni :-) Sikerült is életem első powerslide mutatványa, majd besz@rtam, de tök jó volt. Ráadásul jobbos kanyarban. Tisztán éreztem, hogy túlpörög és csúszik, amikor gázt adtam. Hideg aszfalton erre jó Pirelli Scorpion meg a 30 ló :-)))) KLR-el biztos a taknyolás. Egyébként nagyon sok helyen még vizes meg kavicsos a hó miatt, ezért nem mertem nagyon kanyarogni. Az év első gurulásán ért egy másik meglepetés is, 4150 Ft-ért tankoltam, ennyit még az életben nem tudtam beletölteni. Télen megnőtt a tankja ? :-))))
Kb 5-6000 Ft korul van a magasito,sok boltban lehet kapni.(pl:universalmotor.hu)
Tobb mint valoszinu hogy a gazbowdent cserelned kell ,de lehet hogy a fekcsovet is.
Moutan fent van a magasito,tekerd el a kormanyt teljesen mindket iranyba h nem feszul-e a gazbowden.
Ha magasitot veszel ,ugyelj arra hogy a megfelelo meretu ( atmeroju) kormanyhoz vedd!
A legegyszerűbb, ha kipróbálod. Leveszed a négy csavart és megnézed, hogy mennyit tudsz emelni. Túl sokra ne számíts. Motorosboltokban is kapsz, meg netről is tudsz rendelni.
Sziasztok. Kormanymagasitot szeretnek rakni a KLR 650 re ,nekem alacsony ha allok rajta,188 cm vagyok.Valaki probalta e kb. menyit lehet emelni ,hogy a fek meg egyeb kabelokat ne zavarjon meg.
Hol tudok ilyesmit vasarolni? kb 30 mm szeretnek emelni.
Ja és ha a vakszelepnek nincsen hely a felnin (mondjuk ezen csodálkoznék) akkor pont ellentétesen, a másik oldalra fúrd a lukat, a szeleppel szembeni oldalra.
Vagy használj vakszelepet (ez befeszíti a belsőt. így nem csúszik el) vagy ne tekerd rá az anyát koppig, mert akkor elszakad a belső, ha kis nyomásnál elfordul. Mi ezt rendszeresen alkalmazzuk enduró közben, ott sokkal többször előfordul a belső elfordulása, mint közúton.
Szerintem csak egy anyat tegyel kivul es ne huzd le a felnire ,hagyjal kb 10 mm tszabad mozgasra es latodd akkor ha fordul a gumi ,de ha 1,2 bar nal tobbel jar nem fordul el ,en 0,8 jarok es azert hasznalok kulso gumi rogzitot (vak szelep nek mondjak mert kintrol ugy nez ki mintha lenne meg egy szelep) megeri mert tobbet nincs szelep szakadasod, a kulso gumi ott marad avova felszereled.
Helo verpe! belul tenyleg nem jar anya! akkor meg hamarabb leszakad a szelep,sot ha nem hasznalsz vakk szelepet akkor a kulso anyat se tanacsos teljesen a felnire csavarni ,hogy lasd amikor elfordul a belso es tudd vissza forditani( persze csak ha ki engeded a levegot) altalaban meg van a vakk szelep helye gyarilag meg van furva a felni es gumidugoval be van dugva hanem ki is lehet furni es kesz.
A szelepszakadast meglehet elozni a vakk szeleppel. Nekem is voltak ilyen problemaim de amiota vakk szelepet hasznalok nem fordul el a belso es mehetek nagyon puha gumival .Elol hatul hasznalok ,valami nagyon apro penz talan 7 euro db.ja.
Szia. van KLR 650 hez Service Manual igaz.hogy csak angol nyelvu. Azt nem tudom hogyan jut el hozzad? Valahova fel toltom es te majd lemasolod! Ird meg hova!
Vennem kellett új belsőt előre és hátra is, mivel mindkét szelep szakadt volt.
Az egyik anya a felnin belülre kell, hogy miért azt nem tudom, de így raktuk be az újat is.
Állványnak meg előkerült egy szánkó, ez volt kéznél.
Igen, most voltam otthon 2 hetet, de csak arra vot idom hogy a kt hazat kiuritsem otthon. Motorozas nuku.
Sajnos majd minden ismerosom panaszkodott hogy egyre jobban ellehetetlenitik az ember helyzetet, egyre rosszabb.
Az ember mindig mondja hogy ennel rosszabb mar nem lehet, aztan meg megis...erdekes hogy ez is csak nehany orszagban jon elo jobban, a tobbi - nyugati- orszag meg felvalta sir es rohog rajtunk...pedig a Magyar ember sokszor, sokkal kemenyebben dolgozik...nincs igazsag.