Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ej akkor talán most ;-p
http://www.kepesmotor.hu/felni...
Én egy középtámaszt szeretnék majd egyszer.
Az a legtutibb.
A többi csupa kompromisszum, de a célnak megfelel.
Egy ilyen 200 kilós mocit stabilan tart a középtámasza, de egy bármilyen emelőről azért könnyebben le is borul.

Ha van kedvetek töltsetek fel róla 1-1 képet, úgy szemléletesebb és színesebb is lesz a fórum.
Nekem sima béka emelőm van, 4000e Ft volt. Blokk alá téve és a kormányt a falnak támasztva kiválóan lehet vele első kereket cserélni. A központi rugónál emelve meg a hátsó szerelhető.
Nem jó a link.

Köszi az infókat, még agyalok rajta hogy mi legyen!
A sima, cross emelő is megteszi...bolti ára olyan 7000 Ft körül van, otthoni kb 500...
Én rámentem a netre, lementettem pár fényképet hogy hogyan nézzen ki és meghegesztettem magamnak, hulladék vasból...a mai napig hűen működik.

Méret egyszerű: leméred a motorod hasmagasságát (nem sztenderen!) , az lesz az emelőd alapmagassága...minimum 30 cm-ert, de inkább 50-et emeljen, hogyha a telóid kicsúsznak max hosszra, ne érjenek le a kerekek a földre.
Itt egy kis elfoglaltság télvíz idejére építs SuperMoto-t
http://www.kepesmotor.hu/felni...
ha érdekel ezen a számon elérsz:
0630/824-6949
Az első kereket szeretném megemelni.
Tudtok valami emelőt, vagy valamit ami befér a motor alá és kellő magasságra emel?
Milyen magas emelő kell alá?
http://gator687.hostgator.com/...

Aki esetleg unatkozik, az nézze meg. Érdemes.
Ezeket könnyű takarítani, de a láncnak sokkal bonyolultabb felülete van. Azt nem is tudtam olyanra, amilyenre szerettem volna.
Brigéciol + lánc tisztító spray.

A Brigéciol jó dolog, de ha fizikailag nem férsz hozzá, akkor nem ér semmit. Dörzsölésre jön le, ha átázott egy picit.
A lánctisztítóban van egy kis hajtógáz így jobban hat. De az se hoz le mindent.
Találátál ecsetet meg benzint ? :-))) Szép tiszta lett :-)
Na ezt én néztem be.
Nem ropog semmi, csak a láncvédő ér bele a gumiba.

Rakok fel újabb fotókat a lánckerékről, szerintem egy O gyűrűst el tudna viselni, alig kopott.
Nagyon egyszerű lesz, leveszem a láncvédőt és kiderül.

Azért is erre gyanakszom, mert ha hátra fele tolom a mocit, akkor csinálja ezt főleg. Ilyenkor meg a gumi profilja már nem illeszkedik a láncvédő műanyaghoz.
Honnan jön a ropogó hang?
Mert az álltalában csapágy szokott lenni...ha a hátsó kerék felől, okvetlenül nézz rá a kerék csapágyakra is!

Amtu, ha jól tudom a BMW túra enduróin is alkalmazzák a gumiágyas kormányt..
Pici benzin egy edénybe és egy ecset csodákra képes. Nekem bejött.
Ezek szerintem egész jók. Az enyémen cápafogas volt a kicsi, ezért lecseréltem a nagyot is :-) Szerintem jól látszik a kopás, azt észreveszed. Amíg szimmetrikus, addig kb. jó.
Kérdésem jellege az lenne, hogy milyen láncot ajánlanátok rá?
Vegyek egy O gyűrűst erre, vagy egy simát, vagy minden kuka?

A ropogást lánc nélkül is hallom.
Úgyhogy vagy a láncvédő, vagy a csapágy is ludas.
Lehet a gumi beleér a láncvédőbe (lassú defektem is van).
Bocs, hogy ilyen dzsuvás, de egyszerűen nem bírok ezzel a kosszal.

Egy fél flakon láncspray után is ilyen maradt.
A fogkefe meg csak ragad a régi anyagtól.
Szerintetek milyen a lánckerék?
A Kymconak van egy kiscsopperje, abban gumibakban van a kormány. Egyszer kipróbáltam egyet és nagyon zavart a lötyögés. Olyan érzés volt, mintha laza lett volna a kormány, engem nagyon zavart. Gazda szerint megszokható.
Huu, reggel van meg, nem tudok irni...

Szoval azt akartam kinyogni hogy a kormanyra vaghatsz vekony gumicsikokat es ugy rogzitsd vissza...
Szia Verpe!

Koszonom, szerintem egy 2-3 het alatt labra rnatjuk, fog 1-2 kellemetlen pillanatot okozni a tobbi versenyzonek..
Markolatbol lenyegeben majdnem mindegy hogy milyet teszel fel...max a rosszabb minoseguek hamarabb szakadnak, oregednek el.
Viszont ha a rezges zavar, akkor itt egy kis trukk:
A kormanyt lefogato bilincset vedd le es a kormanyra vagj vekony csikikat, majd rogzitsd vissza!

Ha a bilincs vagy lefogato tul passzentos es mar nem fer be a gumi, akkor a kormanyfelfogatas es a kifli koze vagj egy gumilapot.

Sok gyari enduronal is alkalmazzak ezt az eljarast, nagyban csokkentheti a rezonanciat. Meg az is lehet hogyarit is kapsz nehany motoros boltban!
Egy év munkanélküliség után már nagyon lépnem kellett. Sz@r érzés eltartottnak lenni. Picit örülök is, hogy így alakult. 10-12 órát sétálgatni a vonaton, minden állomáson leszállni-felszállni, bent 25 fok, kint -10, szóval nem egy leányálom. Mondjuk a másik oldala tetszett volna, havi 10-12 nap meló, a többi MOTOROZÁS :-)))) Jutott is volna rá, 120-160 között lett volna a pénz és persze a szabadnapokon talán mást is tudtam volna csinálni.
Versenymotorért jó ár.

Grat!

Markolatot, milyet ajánlanál egy túraenduróra?
A Domino-t néztem ki, de sajnálok rá 5eFt-ot, a Progrip viszont annyira nem tetszik, és van egy csomó féle is.

Nem krosszozni kell, hanem hogy a rezgéseket elnyelje, és jól tapadjon.
amti, azert gratulalok hogy megprobaltad...tudom hogy az ellenorok elete baromi nehez, most olvastam rola...nagy tobbseguk (foleg azok, akik metroban, foldalattin dolgoznak) nyugtatokon el + kronikus betegsegben szenved...