Visszamondtam a CRF-et, nagyon koltseges lett volna a fenntartasa...
helyette kokemeny 180.000 Ft-ert vettem egy TM 300-ast...
Majdnem tutui hogy hajtokar, dugo cseres lesz, de meg akkor sem lesz tobbe 250-el...itt ezek kb 500.000-ert mennek, ugyhogy ugy erzem, nem csinaltam annyira szar boltot...kivulrol elegge le van lakva szeheny, de hat nem egy szakadt ules fog hatrebb dobni helyezesben, egy versenyen, nem igaz?
Nekem is a túlfeszítés miatt szakadt el 100-nál kanyarban :-))) Javaslom a cserét én is.
Új év, új hírek. Megtanultam, hogy a forda, törpe tolatásjelző és rálátási háromszög :-)) Beiratkoztam kallernek a MÁV-hoz, de egy hónap után kivágtak a béna lábam miatt. Mától ismét boldog munkanélküli vagyok :-((( Ja, aki ezentúl szídja a kallerokat, azt viszem egy kört, de garantáltan összecsinálja magát :-) Elképesztően nehéz három hónapos tanfolyam után lehet csak valaki kaller, szóval aki azt elvégzi, annak gratula. Én sem biztos, hogy el tudtam volna végezni, pedig nagyon okosnak tartom magam. Szóval aki tud valami állást, az szóljon.
KLR-t ma beröffentettem, harmadik fordulatra beindult. Jók ezek a szünetmentes tápba való akkuk.
Valószínű túl lett feszítve a lánc.
Kopás nem nagyon van rajta, csak nagy a holtjátéka, mint ahogy a képen is látszik.
Hátra felé forgatva ropog is, pedig már nem feszes.
Úgy néz ki hogy én is KLR 650 tulaj lettem
Ma átnézegettem a mocit, kicseréltem az olajat.
A moci nem füstöl, de picit mintha olajszaga lenne a kipugáznak. Ez normális?
Az lenne még a kérdésem, hogy a levegőszűrő házat hogyan lehet a vázból kiszedni?
Át szeretném takarítani, mert kicsit koszosnak találom.
Ha jól láttam a bal oldalon szívja be a levegőt, ez átmegy a jobb oldalra a levegőszűrőbe.
Onnan pedig a karbiba.
Úgy láttam, hogy a hátsó sárvédőt is ki kellene szedni, hogy kiférjen.
Egy sima karbi tisztítás is ilyen macerás?
Volt egy KLE-m, de nem sokáig volt nálam (1 év, 8000km).
Ez 400-as volt, és javított, törött fejidom. Féltem ha borulok vele, akkor ott nem sok minden marad épen (fejidomos).
Teljesen más mint egy 1 hengeres, pörgősebb, és agresszívebb vezetési stílusú.
Nagyon szupi gép, nagyon jó a futóműve, jól kanyarodik, olyan mindenes féle, de inkább országúton érzi jól magát.
Megbízható is, nekem mindig pöccre indult. Az ülése szerintem nem annyira kényelmes hosszú távon.
A Keeway EXC is jó, én szeretem, csak egy kókány az egész, már a gyárban is egy gagyi valamit raktak össze, plusz az előző tulaj se kímélte. Nem csoda hogy ennyibe kerül.
De városi szaladgálásra, kísérletezgetésekre, szerelgetni szerintem nagyon frankó. Túrázni azért nem a legjobb, mert ha tartani akarod a 90-et akkor az már nem a kímélő fordulat, de a 80-at szereti. Most hogy 20eFt-ból megcsináltattam az szabadonfutót pöccre indul, nem kell aggódnom miatta, csak az akksi már nem bírja ezt a hideget. Terepre alkalmatlan, nem csillapít a futómű, és nem oda tervezték az alkatrészeit.
Egyébként miért akarsz váltani ? Az eddigiek nem azt adták, amit vártál ? Keeway nem egy csúcsragadozó, maximum egy szervizesnek :-) Te miket tapasztaltál velük ? Én töröm a fejem a KLE-n, jó gép az ?
A KLR-nél is, mint minden motornál a hidegen-melegen füstölés a gyanús jel. Az 100 körül sem áll meg, mint ahogy nemrég valaki részletezte itt. (érdemes megkeresni) A motor hangja is sokat elárul, ha valaki hallott már kopott motort. (én még nem) Volt eddig 10 motorom, egy sem új :-) A kor talán nem annyira fontos, mint az állapot. Egy 1 éves gépet pl. meghajtanak olaj nélkül, akkor annak annyi. Vigyél valaki szakit, az sokat segíthet. Megbontás nélkül viszont sokminden nem derül ki. XJ600-as hullot szét egy ismerősnek, pedig látszólag minden rendben volt, 500 körül vette. Kb. 200 lesz a javítás. Esetleg egy nagyon olcsó gépet venni és magadnak felújíttatni járható út, mert akkor sok mindenben biztos lehetsz. Persze ez is akkor buli, ha olcsó a szerelő és megbízol benne.
http://sportmotor.hu/motoros_k...