Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Visszamondtam a CRF-et, nagyon koltseges lett volna a fenntartasa...
helyette kokemeny 180.000 Ft-ert vettem egy TM 300-ast...
Majdnem tutui hogy hajtokar, dugo cseres lesz, de meg akkor sem lesz tobbe 250-el...itt ezek kb 500.000-ert mennek, ugyhogy ugy erzem, nem csinaltam annyira szar boltot...kivulrol elegge le van lakva szeheny, de hat nem egy szakadt ules fog hatrebb dobni helyezesben, egy versenyen, nem igaz?
14 Ah-s való bele, de az nekem is nagy volt. Most kettő 7 Ah van állítva egymás mellett, párhuzamba kötve. Így pont befér és eddig tökéletes.
Sok szerencsét a melóhoz!

Milyen akkut raktál bele?
Amit én néztem, az túl széles lett volna.
Nekem is a túlfeszítés miatt szakadt el 100-nál kanyarban :-))) Javaslom a cserét én is.
Új év, új hírek. Megtanultam, hogy a forda, törpe tolatásjelző és rálátási háromszög :-)) Beiratkoztam kallernek a MÁV-hoz, de egy hónap után kivágtak a béna lábam miatt. Mától ismét boldog munkanélküli vagyok :-((( Ja, aki ezentúl szídja a kallerokat, azt viszem egy kört, de garantáltan összecsinálja magát :-) Elképesztően nehéz három hónapos tanfolyam után lehet csak valaki kaller, szóval aki azt elvégzi, annak gratula. Én sem biztos, hogy el tudtam volna végezni, pedig nagyon okosnak tartom magam. Szóval aki tud valami állást, az szóljon.

KLR-t ma beröffentettem, harmadik fordulatra beindult. Jók ezek a szünetmentes tápba való akkuk.
akkor bizony cseres...
..de meg mindig olcsobb, mint egy lukas dekni, amit a lanc utott ki...
Valószínű túl lett feszítve a lánc.
Kopás nem nagyon van rajta, csak nagy a holtjátéka, mint ahogy a képen is látszik.
Hátra felé forgatva ropog is, pedig már nem feszes.
..akarom mondani: lanckerekeid
nezd meg, emmnyire vannak a csapok megkopva...de ha nackerekeid meg vannak kopva, illik lancszettet (elso-hatso lankerek + lanc) cserelni!
Mit szóltok, kuka ez a lánc?
167 cm hosszú, DID 520, gyűrű nélküli.
Sziasztok!
Új év, új dolgok...

Túl vagyok életem első motocross versenyén, ahol ugyan első sem lettem, de utolsó sem.

Annyira megfogott a versenyzés hogy ma vettem egy cross gépet angliából, nemsokára át is hozatom.

Egy 2005-ös évjáratú, 250-es Honda CRF, 4T
Nagyon olcsón jutottam hozzá, 242.000 Ft volt.
A GasGas meg megy eladásra.

Veletek mi újság?
Boldog új évet!

Szilcsi, jó a géped, tetszik.
A hátsó egy Continental gumi?
Mennyire vált be, aszfalton jól tapad?

Ritka motor ez a KLR/KLX úgy látom.
Km-ekben gazdag boldog új évet kívánok nektek!
Egy kis évvégi ajándék KLR tulajoknak:
manual
Úgy néz ki hogy én is KLR 650 tulaj lettem
Ma átnézegettem a mocit, kicseréltem az olajat.
A moci nem füstöl, de picit mintha olajszaga lenne a kipugáznak. Ez normális?

Az lenne még a kérdésem, hogy a levegőszűrő házat hogyan lehet a vázból kiszedni?
Át szeretném takarítani, mert kicsit koszosnak találom.
Ha jól láttam a bal oldalon szívja be a levegőt, ez átmegy a jobb oldalra a levegőszűrőbe.
Onnan pedig a karbiba.

Úgy láttam, hogy a hátsó sárvédőt is ki kellene szedni, hogy kiférjen.
Egy sima karbi tisztítás is ilyen macerás?
Boldog karácsonyt, kellemes ünnepeket nektek!
Köszi.
Nekem is van 600-ashoz, meg KLX650-hez is.
Dehát hogy ezek mennyire térnek el azt nem tudom.
ja és mivel itt a kari ezért:

Kellemes Ünnepeket mindenkinek!
600-ashoz van Angol nyelvű szervízkönyvem,ha esetleg az megfelel.
Valaki tudna nekem KLR 650-hez szervízkönyvet eljuttatni?
Megköszönném!
tettem fel képeket a bestiámról, ha valakit érdekel...
Volt egy KLE-m, de nem sokáig volt nálam (1 év, 8000km).
Ez 400-as volt, és javított, törött fejidom. Féltem ha borulok vele, akkor ott nem sok minden marad épen (fejidomos).
Teljesen más mint egy 1 hengeres, pörgősebb, és agresszívebb vezetési stílusú.
Nagyon szupi gép, nagyon jó a futóműve, jól kanyarodik, olyan mindenes féle, de inkább országúton érzi jól magát.
Megbízható is, nekem mindig pöccre indult. Az ülése szerintem nem annyira kényelmes hosszú távon.

A Keeway EXC is jó, én szeretem, csak egy kókány az egész, már a gyárban is egy gagyi valamit raktak össze, plusz az előző tulaj se kímélte. Nem csoda hogy ennyibe kerül.
De városi szaladgálásra, kísérletezgetésekre, szerelgetni szerintem nagyon frankó. Túrázni azért nem a legjobb, mert ha tartani akarod a 90-et akkor az már nem a kímélő fordulat, de a 80-at szereti. Most hogy 20eFt-ból megcsináltattam az szabadonfutót pöccre indul, nem kell aggódnom miatta, csak az akksi már nem bírja ezt a hideget. Terepre alkalmatlan, nem csillapít a futómű, és nem oda tervezték az alkatrészeit.
Köszi a tippeket!

Ilyen hidegben minden motor füstöl a meleg miatt.
Kékes színűnek kell lennie ha eszi az olajat, vagy csak addig füstöl míg üzemmeleg lesz?
Egyébként miért akarsz váltani ? Az eddigiek nem azt adták, amit vártál ? Keeway nem egy csúcsragadozó, maximum egy szervizesnek :-) Te miket tapasztaltál velük ? Én töröm a fejem a KLE-n, jó gép az ?
A KLR-nél is, mint minden motornál a hidegen-melegen füstölés a gyanús jel. Az 100 körül sem áll meg, mint ahogy nemrég valaki részletezte itt. (érdemes megkeresni) A motor hangja is sokat elárul, ha valaki hallott már kopott motort. (én még nem) Volt eddig 10 motorom, egy sem új :-) A kor talán nem annyira fontos, mint az állapot. Egy 1 éves gépet pl. meghajtanak olaj nélkül, akkor annak annyi. Vigyél valaki szakit, az sokat segíthet. Megbontás nélkül viszont sokminden nem derül ki. XJ600-as hullot szét egy ismerősnek, pedig látszólag minden rendben volt, 500 körül vette. Kb. 200 lesz a javítás. Esetleg egy nagyon olcsó gépet venni és magadnak felújíttatni járható út, mert akkor sok mindenben biztos lehetsz. Persze ez is akkor buli, ha olcsó a szerelő és megbízol benne.