15-20 éves KLR 650-nél miket érdemes megnézni, ha venni szeretnék egyet vagy nézzek fiatalabbat (pénz miatt nem valószínű) vagy másik típust (tetszik: nagy tank, 1 henger, megfelelő teljesítmény)?
Van-e olyan jelenség ami észrevehető és számíthatok annak a javítására, cseréjére?
km állásban ezek olyan 50ekm körül vannak (óra szerint).
"csak" 60.000 ?
Egz motorral atlag evente 15.000 Km-et megy egy normalis ember..ergo 4 evet...
Persze biztos van aki tobbet, van aki kevesebbet.
Sztem 4 evente dugocsere az nem sok
De majd megmondjak a tobbiek....egyebet nem tudok mondani, kerem kapcsolja ki..
Érdeklődnék KLR 650-nel kapcsolatban.
Talán a Motorrevü tesztben olvastam, hogy a gyári dugattyú csak 60e km-t bír.
Ez igaz vagy ilyen keveset bír ez a konstrukció, mit tapasztaltatok?
Követjük az ír páldát :-) Fejetlenség, kapkodás, állami szintű lopás. (mnyp) Most éppen unokázok, ennél nincs jobb :-) Majdnem motoroztam ma, de minden vizes. Jövő héten megyek egy három hónapos tanfolyamra, talán lesz belőle valami. (MÁV) Megjött a vezérműlánc, köszönet a Steelhorse legénységének :-) Jó áron küldték, ajánlom őket mindenkinek.
Minden nap feljövök ide hogy megnézzem, hogy vagytok...hát ezek szerint jól, sőt annyira hogy még nem is írtok, ebadták...
Én ma beindítom egy kicsit a motort, itt napközben +5 fok körüli a hőmérséklet...persze csak beindítom, semmi több...hadd keringjen egy kicsit a fagyálló benne.
Haverok hívtak motorozni, de én már annál kényelmesebb vagyok hogy 5 fokban motorozzak
Mi van veletek? Mit terveztek karácsonyra és szilveszterre?
Milyennek várjátok a jövő évet?
Szerintetek van olyan, hogy elátkozott útszakasz ? Bajna és Tarján között történt eddig minden rossz velem. Először ezen a szakaszon elszakadt a lánc. 100-nál kanyarban, szerencsére az első kiskerékre csavarodott, így nem buktam. Az én hibám volt, állítgattam a feszességen és túl szorosra sikerült. Jó sokat toltam a 30 fokban, mire megmentettek. Másodszor ugyan ezen a szakaszon lassú első defektet kaptam, a gumi OLDALÁBAN volt a szög. Kanyarban hirtelen elkezdett egyenesen menni a gép, éppen meg tudtam állni. Szerencsére jó nagy eső jött, így sz@rrá áztam, mire megmentettek :-) Harmadszor ez a vezérműláncosdi. Itt is én voltam a hibás. Van egy Suzuki SV-s barátom, aki annak idején tanítgatott motorozni. Minden áron meg akartam neki mutatni, mennyire jó tanítvány vagyok :-)))) Győztem, de milyen áron :-) Szegény gépből kihoztam, amit lehett :-)
Kicsit meghajtottam (tartósan 6e körül) és átfordult a vezérműlánc. Valószínű már nagyon megnyúlt, ráadásul a régi fajta csavarrugós feszítő volt benne. Emiatt a szelepek kaptak némi "behatást" és a hengerfejet is újra kellett maratni. Szerencsére a dugónak nem lett semmi baja. Láttam a kiszedett szelepeket, olyan válluk volt, hogy csodáltam is, hogy egyáltalán zártak még valamennyire. A durrogás (sajnos) megszünt motorféknél.
Fordítsd le franciára és angolra, majd tedd fel valamelyik külföldi motoros oldalra. Ha megveszik, osztozunk a pénzen :-)))))) Szerintem csak a magyar nyelv képes ennyi nyálat összehordani :-))
Beleolvastam az asszony Romana újságjába és olyan hányingerem támadt, hogy muszáj volt, hogy valami kijöjjön :-)))) Ez sikerült :-))) Egyébként már mondták, hogy egy költő veszett el bennem, de szerencsére nem került elő :-))) Persze, ha nektek tetszik, akkor szivesen írok még ilyeneket :-) Mondjatok témát.
Hát én szólok neked legközelebb, de a hardendurót nem fogja bírni a gép...mondom, az 525-ös, 120 kg-os KTM-et sem volt egyszerű terelgetni, pedig az én csuklómban is van már pár siratófal..
De szívesen motoroznék veled/veletek egyet!
Ezt a gépet én is nézegettem,beszéltem is a kereskedővel,de másik mellett döntöttem mert annak volt magyar forgalmia csak ez az egy dolog szólt mellette.Amugy külsőleg egybe van.
Szinte materializálódott a friss levegő a késő őszi szikrázó napsütésben. Ezt érezhette a GÉP is, mikor az oxigénben dús molekulák behatoltak robbanóterébe, hogy átadják energiájukat egy nemes cél érdekében. Vidám röfögésébe némi bánat vegyült, mert érezte, hogy idén talán utoljára haraphat bele lágy gumija a piszkosszürke aszfaltcsík maró érdességébe. Hívta a táj, hívta a hegy, hívta a messzeségben feltünő erdő színtelen kavalkádja. Gazdájára is átragadt ez a sürgető érzés, mégis kéjes lassúsággal húzta magára felszerelésének minden darabját. Hagyott időt minden mozdulatra, hogy legyen mire emlékeznie a borongós és unalmas téli estéken. Megfontoltan dobta magát a nyeregbe, eligazított minden ráncot a kesztyűn, majd megmarkolata a gázkart és sebességbe tette a gépet. A halk kattanás hatására szinte ordítani kezdtek gondolatai. Gyerünk barátom, suhanjunk sebesen, emelj az erdők fölé, a felhők közé, repíts a kéklő ég óceánjába, tartson örökké ez az érzés! A tardosi erdő meztelen fái szégyenlősen vették tudomásul, hogy kilesték titkukat. A sebes patak rohanása is lelassult egy pillanatra, mikor meghallotta a GÉP morajló, dübörgő, energikus hangját. Menj, fuss, rohanj, mert mi türelmesen várunk rád, csobogta elérzékenyülten. A pilóta körül megszünt a világ, teste egybeolvadt a géppel amely vad ritmusban követte a végtelenbe vesző szürke kígyó örült spirálját.
Aztán bevettem a gyógyszert, mert az előzőnek kezdett elmenni a hatása. :-)))
Van-e olyan jelenség ami észrevehető és számíthatok annak a javítására, cseréjére?
km állásban ezek olyan 50ekm körül vannak (óra szerint).