Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, most jól elijesztettük :-) Legközelebb meg sem meri írni, ha hazajön :-)
Ejnye Andris! Itt voltál a kis falumban motorozni (látom a képeken ) és nem szoltál?! Részemről is érezd magad lecseszve!
januarban megyek haza, keszitsd magad!
csak mondjuk kar lenne leamortizalni a motorodat a siratokon, meg z erdoben a fak kozott...
Igazán szólhattál volna, sajna egész nap ráérek, tuti, hogy össze tudtunk volna futni. Na, most jól lecsesztelek :-))))
Szép vas!
Akkor tul'képpen a szerencsén is múlik, mit vesz az ember.
Hát nem tom, még agyalok rajta...
Sziasztok!

Voltam otthon 1 hetig, sot a a barataim elcsaltak egy motorozasra is...mivel spontan volt a dolog, igy nem tudtam senkit sem ertesiteni egy esetleges kozozs motorozasrol, elnezest erte...

Kimentunk Dorogra, be az erdobe..hat 4 ev kihagyas utan nem volt egyszeru, de megoldotam...

Egy nagyon jo baratom szo nelkul kolcsonadta az 525-os KTM EXC-jet...hat az egy traktor..nekem is 450-esem van, de ez agy kezelhetetlen traktor az en motoromhoz kepest...

a kuplungkar le volt torve, raadasul nem hidraulikus, igy rendesen zsibbadt a bal karom..

Raadasul a fak kozott surun kellett kuplungolni.
Osszessegeben egy jo hangulatu motorozas volt, nehany fejre esesel, de kiheverjuk ugye...
86-os évjárat, óra szerint 50e körül, de ez nem jelent semmit. Most cseréltünk szelepeket és vezérműláncot is szeretnék. A szerelő szerint még eredeti volt minden. Érdekes, de nagyon utáltam, hogy motorféknél durrogott. Most, szelepcsere után már nem csinálja, viszont nagyon hiányzik :-))))) A durrogás ezek szerint a szelepek miatt volt. Erősebb is lett a gép. Kompresszió rendben van. Képeket már láttad róla ? :-) Itt is vannak. http://www.bikepics.com/kawasa...
A tiéd milyen évjáratú, mennyi km van benne, volt már generálozva a blokk?
:) Köszi!
A kompresszió-mérés sokat elárulna a belső állapotáról.
Ténleg tetszik, de nagyon nem akarok +150-et egyből rákölteni.
A nagyobb tanknak hasznát fogod venni, az enyémet 200 után kell tartalékra rakni.
Arra tökéletes lesz, a TA szerintem nagyon úri motor a földúthoz :-) Ülésbe tegyél plusz szivacsot, nekem így 150 km-is elmegy, anélkül, hogy fájna. Én az ülés aljából vágtam kb. 5 centit és tettünk a helyére 10 centis szivacsot. Utólag belegondolva még a felső részére sem ártott volna egy 2 centis csík. 180 km volt a legtöbb egy úttal, persze a lehető legmellékutabbakon, de nem földúton.
Igen, én rendszámoztatnám.
Főképp Erdélybe járnék vele tereptúrázni, általában nem letérve az útról (murva, földút...)
Most néztem a TA-t. Ahhoz képest könnyű kis gép, majdnem annyi erővel :-)
Rendszámot is akarsz rá ? Terepre vannak könnyebb gépek is, ez icipicit nehéz, de ha 120 kiló vagy, akkor nincs gond :-)))
Igen. Mondta a srác az üzletben, hogy átfestették.
Gondolom, a blokk állapota a lényeges. Nem szeretném, ha felújítással kellene kezdeni...
A hirdetése:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_klr_600
-3826017
Délelőtt voltam, de sajnos a másik üzletükben van.
képen jól néz ki, bár szerintem újrafestették.
Sajnos élőben nem tudtam megnézni.
Ő az:
Minden alaktrészem van hozzá ha bármi kell szólj. Adatlapomon elérsz!
Szerintem csak a szokásos dolgokra. Kormánycsapágy, kuplungcsúszás, hideg-meleg füstölés, ne csörögjön a motorja, fékek fogjanak és ne üssön a féktárcsa, telók jók legyenek, törés, repedés ne legyen a vázon. Gyanús festések sem jelentenek jót a rozsda szempontjából. Sajna a vezérműlánc és balanszlánc állapotát szétszedés nélkül nem lehet látni, pedig azok drágák. Hol van a hirdetés, hátha képről más is kiderül.
Szevasztok!

Holnap nézek meg egy KLR600-at. '89-es, elvileg 48 ezer km-rel, nagy tankkal, aszfaltos gumikkal.
A fotók alapján tetszetős a külső.

Mire figyeljek?

Köszi!
Kérj kölcsön egy jó akksit, nézd meg az érintkezési felületeket, cserélj gyertyát, nézd meg a szivató bowdenjét. Kompressziót is érdemes lenne nézni, a kopott motor is nehezen indul.
Üdv.
Nekem is van 1 klr-em de hidegen nagyon nehezen indul. Nem tudja valaki mi az orvosság erre? Köszi
Az utazóját 100-110re tenném, de a 140et is nevetve tartja, igaz itt már erősen feszeget le róla a szél. Ha utast ültetek magam mögé, érezhetően elveszti a fürgeségét. A fogyasztás nekem 4 és 6 liter között szokott alakulni, mivel a tank elég kicsi, és a városi hatótáv valahol 220km környékén van, ami elég sűrű kútrajárást jelent.
Ezt írták, én elhiszem. A fékekkel sem lehet igazán gond, mert akkor kiemelték volna. A KLR600-nak pl. a hátsó fék elég gyenge, de a motorfék miatt ez nem okoz gondot.
néztem,de nem találtam semmit erről a típusról!igazából a fékek a két személlyel történő utazás és a fogyasztás érdeklne!
köszi!