Ma elmentem kicsit endurozni. Előtte kérdeztem krosszos havert, hogy hogyan kell menni földúton. Annyit mondott, hogy lazán. Volt homokos rész, ott sokat kellett kacsázni, mert ment az eleje szépen. Volt füves, nyomvályús, agyagos és nagyobb kavicsokkal feltöltött sóderágy is. Na, ott nem vált be a lazaság, majdnem perec, de megúsztam. A többinél bejött és alig fáradtam el. Simán tudtam "sávot váltani", tényleg segített a lazaság. Azt is mondta, ha pörög a hátsó, nem csúszik az első. Ez félig volt igaz, agyagon majdnem taknya :-) Ja, és az egyik élesebb kanyar után belefutottam egy birkanyájba. Voltak vagy százan. Na, azok néztek, mint a birkák, de meg sem mozdultak :-) Még a kutya sem foglalkozott velem, így másfelé mentem. :-)
Van egy eladó KLR 650-em, ha érdekelne esetleg valakit.
Eladó KLR 650 –es, magyarországi, 2000. novemberi, gyári állapotú, zöld, szervizkönyves, törzskönyves, rendszeresen karbantartott, megkímélt állapotú, 22.000km-el.
Érdeklődni email-ben: szajko68@freemail.hu
További szép napot!
na, mivel csak ugy izzik a forum mar megint, egy aprocska, de szamomra nagy hir:
Tegnap vettem egy vonohorgos Renault Scenicet, ABS-es, elktromos mindene, 2 ev muszakival, kokemeny 150.000 Ft-ert
Igy vasarnap mehetek a versenyre is...motor pocc-roff indul, mar csak a kondiciomat kene megtalalni valahol az agy alatt...
Nos Krisztián, irigy csak én lehetnék rád, mert van egy megbízható paripád, csak felpattansz rá és meg sem állsz, amig ki nem fogy a benzined...
Nem panaszkodom, de azért jó lenne, ha itt is lehetne endurózni...az azért hiányzik..
Na de nem síránkozom, nekem is van lovam, hétvégén én leszek vele a féklámpa!
Na akkor hajrá Andris! Irigy vagyok rád,mert egyszer én is el akarok indulni valami amatör versenyen. Persze az esélytelenek teljes nyugalmával de akkor is.
itt 10.000 Ft/nap...meg hozzádobok egy keveset és veszek egy sajátot...
Egyébként drukkoljatok, vasárnap megyek életem első motocross versenyére...mármint versenyére..
Titokban reménykedem hogy nem leszek utolsó, bár elhatároztam hogy anszolúte fapofával és minden rmény nélkül álolok rajthoz...így legalább nem fog fájni az utolsó helyezés...
Azért vigyázz a házi átalakítással. Némelyik doboztartó a motoron erősnek látszik és mégis eltörik. A hátra akasztott motor súlya akár a tízszerese is lehet egy-egy gödörnél. Hatalmas terhelés ám. Egy 150 kilós gép akár 1500 kiló is lehet egy pillanatra.
Köszönöm a linket, bár szerintem nem éri meg...amelyik már van olyan erős h megérné átalakítani, az már borsos árral bír..
Arra gondoltam hogy veszek olyan bigyót, ami rácuppan a vonószembre, arra hegesztek egy keretet + egy olyan kütyüt, ami meggátolja hogy elforduljon a vonószemen az egész és kész.
Kb 25 euróból kijön....és itt nem kell a vonóhorogra külön műszaki, még a vizsgánál sem kérik..
http://ebike.hu/termekek/szall...
Ezeket nem lehetne átalakítani, megerősíteni ?
Elmarad a Bécs-Budapest Szupermaraton, pedig mentem volna melózni oda. Kell a money :-(
Jó lesz a ZZR mellé...!