Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak benézek, de úgy látom semmi érdekes. Voltam a Hármashatárhegyen, nagy élmény volt, nagyon szép fentről Budapest.
Szerintem a balanc lánc nem befolyásolja a visszarúgást. Ha fel sem teszed azt a láncot akkor is müködnie kéne a gépnek csak egy kicsit rázós lenne.
De hogy mi lehet a baja azt nem tudom, nem értek hozzá, én is csak kontár vagyok.
Eladóak az alkatrészei a képen látható motornak.
KLR 250.
szia.. köszi a választ ,meg a képeket.szerintem igy már boldogulok, legelábbis remélem. az lehetséges lenne, hogy azért rug vissza mert nem jolraktam bele a balancer láncot? még egy kérdésem lenne. a karburátorba elég sokáig nem volt benzin. ezta fajta membrános karbit, nem szokták felönteni benzinnel , vagy valami ijesmi? összerakom nyitom a benzincsapot, pár rugás után már indulni és kellene? köszike hali...
Meg is találtam neked ami kell. A főtengelyen és mindkét balanc tengelyen találsz beütve egy pöttyöt. A kép pedig mutatja hogy hogy álljanak azok helyesen. Jó munkát!
Persze hogy nem mindegy hogy hogy rakod a balancer láncot. A főtengelyhez kell állítani ahogy a vezérlést is. Bár attól még be kellene indúlnia csak egy kicsit rázni fog.
Köszönöm szépen, de azóta megoldódott. Kawasakitól kaptam ajánlatot a két szaros gumigyűrűre, ami alig volt több, mint 15e forint, meg minimum két hét várakozási idő. Mivel közben kiderült, hogy csak az egyikre van szükségem, és abból éppen volt az autószerelő barátomnak egy, megkaptam ingyen.
szia. köszike a választ, de benzint azt szerintem kap. ma is próbáltam beinditani,de csak durran egyet és ennyi.. lehet hogy nem jól pakoltam össze a vezérlést? mert mikor rugdosom , durran ,és kegyetlenül visszarug a berugókar. szerintem ezt nem lenne neki szabad, nem?amugy a balancer láncot azt mindegy hogy, hogy rakom bele? a három fogaskereket nem kell valami jelhez állitani? nincs véletlenül a vezérlésröl valami kép valakinek? elöre is köszi..szia.
Szia! Tudok szerintem segiteni. Adatlapomon elérsz!
kap rendesen benzint?

Amit leirtal, azok szerint nem...
hali. nemrég raktam össze a klr-em. raktam bele uj ,balancer láncot, uj gyürüsort kapott, uj vezérmüláncot, uj olaj olajszürö, .. összepakoltam a gépet, és az istennek se birom beinditani. 50 rugásból 1-szer durrant egyet, és ennyi. a vezérlés az jól van beállitva ,, szikra van , és mégse indul.. mi lehet az oka ?már az idegemet megette.. a karburátor tetején van egy tulfojó,, vagy valami olyasmi,, abba öntöttem egy pici benzint akkor beröffent, de meg is állt.valaki segitsen már köszike...
1991.es Tengai olajsapkához szeretnék O-gyűrűt venni, méghozzá a következő méretekben, típusszámmal:
92055-049 RING-O,31.5X2.6
92055-1221 RING-O,62.6X66X3.1

Kapok ilyeneket valami O-gyűrűket árusító üzletben, vagy mindenképp Kawa szervizben kell rendelnem, és várni, amíg meghozzák? DMC-t kihagynám, ha lehet...
Ez jó ötletnek tűnik, de a koma nem vállalja, nincs igazán ideje. Csak veterán cuccokkal foglalkozik újabban.
Bocs,hogy most reagálok csak nyaraltam.
Van egy első kerekem,de azon krossz gumi van és azt nem bántanám.Komplett kerékre kéne ár. pénz van de 100 ezreket nem szeretnék rákölteni.De az is lehet,hogy vezsek használt első és hátsó kereket,kettőböl csinálni egyet és akkor csak küllő kell hozzá.
Télre inkább valami könnyű 125-öst vegyél, ez még nyáron is nehéz terepen :-)
Sziasztok... Vennék egy KLR600-at télre 100e Ft körül... nincs valakinek eladó?
Sziasztok,

Ez volt már? Brooklyn-i tesók nyomják a KLR-en, elég lazán....
http://youtu.be/Fn-I3qqP_hg
Hétfőn rákérdezek. Mid van ? (küllő, felni, agy, pénz)
Megtennéd,hogy rákérdezel vállalna-e és mennyiért?
Jo lett ez...nem latszik, megis hasznos
Utolsó
kép2 (PDA-ról töltögetem)
Képek
Ma Sopronba voltam VONATTAL :-) Jön a lányom is és nem akarja ott hagyni a kocsit 1 hétig, de egyedül sem mert eljönni a gyerekkel. Holnap (ma) teszek képet. Annyira nem tetszik, de hasznos, mert nem veri a bukóra a vizet :-)