Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van Nyergesen egy boltos, aki veterán motorokkal foglalkozik. Ő szokott MZ-hez, Pannóniához fűzni kereket, árul felnit is, küllőt is, ha akarod megkérdezem. Sok melója van.
BMW feeling? Várjuk a képeket!
Tudsz valakit aki kerék fűzéssel foglalkozik?
Hát akkor te se vagy jobb helyzetbe.Drága betegség
Tegnap (parkolóban) mentem Yamaha FZ1-el. 3e km van benne. Nem mertem meghúzni a gázt, mert csak 150 méter hosszú a hely :-) Tulaj állítása szerint megmókólták a motort, mert keréken mértek 201 lóerőt. Egyébként nagyon könnyen vezethetőnek tűnt :-) 185 kiló csak és a Bódis dobbal szépen muzsikál.

Ma lementem szerelni garázsba, mert nem indult a Klári. Villáskulcs a relébe, önindító OK. Biztik, OK. Nyomógombot akartam szétszedni, amikor láttam, hogy fityeg a dugó a madzag végén. Égőcserénél trehány módon dugtam össze, eddig bírta :-) Most megint hibátlan. Találtam egy elhagyott sárvédőt, addig faragtam, amíg jó nem lett a gépre előre. Most kettő van rajta, mint a nagy gépeken :-) Holnap teszek képet, ha nem lesz eső.
Köszi szépen!A dobféknél a bordázott rész ki kopott és elcsúszik.Viszont a hátsó fékkar gondom megoldódott.
Használtban gerecsemotor.hu, újban steelhorse.hu. Keresd Zsoltit. Egyébként hogyan tudnak ezek a dolgok elromlani ? Berúgókart még értem, de a többi ?
Sziasztok!Tudna nekem segíteni valaki h kawasaki klr 600 ashoz kellene nekem berugókar,hátsófékkar,és dobfékhez kilincs ha jóltudom igy hivják.Ezeknek az árait is irjátok meg ha van valakinek!Köszi előre is!
Ja, nem is mondtam. Ma cseréltem egy órára egy XJ600-ra. Nem kéne :-) Fél óra után már nagyon fájt a vállam, a kis Kawa Baliust is ezért kellett eladnom. A 60 ló sem tűnt fel, bár nagyobb fordulaton egész jól tolt. Ami még furcsa volt a KLR után, hogy alig kellett dönteni a kanyarban (a Klárihoz képest).
Köszi a rendkívül részletes és elrettentő leírás :-) Én már így vettem, a csíkokat leszámítva. Az első agyra fűztek új felnit, rövidebb küllőkkel (17-es a felni) Mondjuk enduro gumit lehetetlen kapni ilyen méretben, legalább 18-asra fűzd.
Én ia hasonló cipőben járok, csak nekem eddig 2.5 millióba van a gép...ja, ha ma eladnám, kb 800.000-et érne.
Azta K...va ez egy regény lett
Köszi a segitséget.Megkérdeztem pár embert és mindenki mást mond.Na majd lesz valahogy.
Tételesen? Ki fogsz röhögni.
Wössner dugó-gyűrű 45000
D.I.D vezérműlánc 25000
Főtengely görgös csapágy (gyári) 44500
Főtengely golyós csapágy (gyári) 18000
Hajtás fogaskerék tengelyén lévő csapágy (gyári) 12000
Többi csapágy (koyo)+szimering 18000
Tömités készlet 20000
Henger fúrás,sikolás,szelep+szimering csere,hézag
beállitás (munkadij) 18000
1db szelep 7000
Váltó tengely (használt) 4000
Ez összesen 211500
Ezek csak alkatrészek,ezen fellül egyszer megvettem a motort és ha már ennyi mindent cserélek akkor ugy gondoltam le is kéne papirozni.Akkor vettem még egy klr-t.Forgalmija volt,de nem üzemképes és a kettőböl lesz egy.Amit másodszorra vettem azt a mocit biztos vágod ezen a képes motor oldalon a te mociddal egy helyen volt meghirdetve,ami alatt egy 1994-es gsx-r futóműve volt.
Egy éve vagyok benne ebbe az egész dologba és most már össze felé megy HÁLA A JÓ ÉGNEK .A váz már kész a blokknak csak az 1/3-a.Ezután még jön a festés,műszaki,átiratás,úgy-hogy van még dolog.A festés hasonló lesz mint a tiéd (ta adtad az ihletet) .Fekete lesz és zöld csik lesz az idomok szélén.idén még lehet,hogy nem fog pöfögni mert nem nagyon van rá idő.
jaj jut eszembe a te mocidon az első kerék azt úgy vetted vagy az első agyra van átfűzetve a hátsó felni?
Az elején azért irtam,hogy kifogsz nevetni mert lassan már 1 mikulásba van vagyis lesz és ezért a pénzért már sokkal fiatalabbat is vehettem volna.de egy biztos olyan lesz (remélem)mint egy új.
Egyébként mennyibe került tételesen ?
Nekem 1000 km-t mondott a szerelő a 125-ös TDR-re. Az első 500 nagyon óvatos, a második lazább. A lényeg, hogy ne terheld, 4e fölé ne menj és gyakran válts vissza. A jó bejáratás titka az állandó fordulatszámVÁLTOZÁS. Nem jó, ha egy seggel lemész Berlinbe :-) Nekem kb. egy hét kellett a bejáratáshoz.
Hello mindenkinek!

Érdeklődnék,hogy mennyi km-t kell járatni egy KLR 600-as mocit,ha cseréltem dugót-gyűrűt és a henger is meg lett furatva az első túlméretre.
A segitséget előre is köszi
Szép kép, feldobta az estémet, köszönöm.

Jó, akkor nem TELJESEN átlagos, na!

Ja, képzeljétek el hogy az itteni megye zászlójában piros-fehér csíkok vannak, tiszta Árpád-sávos lobogó! Örültem neki,nagyon!
Lehet hogy hozok ki egyet aztán kitűzöm nekik..lehet, fel sem tűnne, tényleg hasonló...

Íme, ilyen:
Ez talán jobb lett.
Igen, az átlagos magyar az ilyen. Pár év idegenlégió, pár nyelv folyékonyan, stb.... :-)
Ma megint nyüstölnöm kellett szegény Klárikát, mert aktívan próbálok gyógyulni ? 100 egység abszolválva. :-)
neem, ne aggódj, semmi bankrablás.

Teljesen egyszerű, hétköznapi ember vagyok, nem vagyok sem elmebajos, sem sorozatgyilkos.
Ez is csak egy szakma. Sőt, látod hogy mára egy átlagos családapa lettem..
Sziasztok mindenki!

Na azért én is itt vagyok mindíg,csak lusta,rohadt dög vagyok írni.
Hát Amti mielőbbi tünetmentes gyógyulást neked! Ja és aggodalomra semmi ok. Ha lemerül az akksid,berugni meg nem tudod akkor majd én betolom neked nyugi!

Andris. Légióba 5 évíg? Lassan kezdenek kiderülni sötét kis titkaid itt a fórumon. Nem ám valami fegyveres benkrabló voltál itt Magyarországon a légió előtt!?

Na jó motorozást mindenkinek itt a szezon! ( persze csak nekünk endurósoknak )

Üdv.!
Szerencses ember vagy...

Az a szomoru hogy magyarorszagon lassan ugy kezelik az embert 50 felett, hogy oruljon hogy meg egyaltalan el...
Szandekosan irtam azt hogy magyarorszagon, hiszen mashol (Ausztria, Nemetorszag vagy akar Irorszag) a nyugdijasok (60-70 evesek!) vigan szaguldoznak a kabriokkal, golfoznak, szorakoznak...

Mig magyarorszagon az ember szetdolgozza magat es mit kap a vegere? ....a nagy budos lo**szt, azt. Nyugdijas vagy? Nem tudsz fizetni a gyogyszerekert, kezelesert?Dogolj meg...ennyi.

Vannak kivetelek, nagyon rendes orvosok, akik kuzdenek a rendszer ellen, de egy ido utan megunjak, belefasulnak....eleguk van abbol hogy tuloraznak, napi 10-12 orakat nyomnak le, alig vannak a csaladjukkal, havi 120.000 vagy meg annal is kevesebb forintert...ugyhogy szepen elhuznak kulfoldre.

Na, egy ujabb ok hogy itt maradjak...
Ezzel a tünetesdivel az a baj, hogy a körzeti doki megmondta, hogy 50 felett már azokat a napokat jelöljem meg a naptárban, amikor nem fáj semmi :-) Természetesnek gondoltam, hogy nagy melegben bedagad a lábam, ezért 1 hónapig el sem mentem dokihoz :-) Na, az az első hét volt életveszélyes, pedig még motorozgattam is.
Ma egyébként hazaengedtek és már bele is nyomtam a Kláriba vagy 100 egységet :-))) Aztán elkezdett esni és hazajöttem.
De, de, sajnos tiszta...5 évig voltam az idegenlégióban felcser (bár nem akartam az lenni)..3x voltunk Afrikában , misszión...na arról lenne mit mesélni.

Bár tüdőembóliával nem találkoztam, de aids-estől az amputáltig (levitte az akna mindkét lábát) mindennel...ja, az amputált az Szarajevóban volt, a háború idején..

Szomorú dolgok ezek, de sokszor a mi, emberek hülyesége is.
Ha az embernek nem normális tünetei vannak, azonnal jelezni kell.
Egyébként gondolkodtam óriásrobogón, azt falábbal is lehet vezetni, a Piaggio MP3-at meg le sem kell támasztani :-)