Na jó, komolyan: nekem csak azért kellene, mert versenyeken megbízhatóbb, habár sokkal jobban fáraszt.
Múltkor az első köröket az én GasGas 450.-esemmel kezdtem..még csak nem is lihegtem, szinte.
Másodiknak visszamentem a pályára haver 250-es YZ-jével: 3 kör után kiálltam, úgy elfáradtam...
Harmadjára másik haver 2004-es SX 125-ösével mentem..hát szinte alig akartam kijönni, annyira jó volt! Könnyű, gyorsan fordul, nagyon jó...még a nagy, 4T gépek sem igazán előztek, mivel kanyargós volt a pálya..a belső íveken gyönyörűen előzgettem őket..
Persze én csak amatőr vagyok, de érdekes volt a 3 kategóriát összehasonlítani.
Utcíára semmiképpen nem vennék 2T gépet, már csak azért sem, mert állandóan büdös lennék, illetve nincs kedvem olajos flakonnal mászkálni a táskámban.....
Viszont a minap láttam 2db TM 300-ast is, 2000-es évjárat, 600 euróért.
Na azok egyikére szerintem benevezek...a GasGas 2t 200cm3-ével együtt, lazán alázzák a hasonló kategóriájú endúrókat...
Amikor elfogy a benzin, akkor először elgyengül, erőtlen lesz, majd megáll. Alapjáraton viszont semmit nem lehet észrevenni, egyszerűen leáll. A durrogás a nyitott kipufogószelep miatt van, az egyiket tartja nyitva álló helyzetben a dekrompresszor. Fordulon a röpsúlyok zárják be. Ha nem sikerül, akkor durrog és erőt veszít, mert gyengébb a sűrítés is.
Egyik nap haver elkérte egy körre és félúton megállt neki, nézi a tank alatt a benzinszürőt, nem volt benne benzin...üzemanyaghiány miatt is csinálhatja ezt vagy tévedek? Arra gyanakszom h a benzincsapot eldugította a tankból a rozsda...sajna már elég rozsdás volt akkor is amikor megvettem.
Sziasztok! Megint gond van a mocival, gondol egyet és elmegy az alapjárat róla, meg elkezd baromi nagyokat durrogni, aztán eltelik 5 perc és ujra van alapjárat meg semmi durrogás, tudtok vmit mondani rá?
Mostanában biztos nem megy, csak munkába járáskor tudok motorozni, annyira nincs időm, hétvégén meg két gyerek, egyik még csak 1 éves (hogy asszonyom is tudjon valamit csinálni, még a füvet sem tudom időben lenyírni).
Állat, alig győzök kapcsolgatni, elszoktam a váltásoktól :-).
Ha hegyekre vágyom, irány a Bakony, az nincs annyira messze.
Inkább aszfalton használom, élmény vele a "jó" magyar utakon menni,
ezért is cseréltem le, mert a Burgmannal halálfélelem volt egy nyomvályún átmenni, kicsit rosszabb aszfalton már nagyon nem szerettem.
Ja, milyen a moci a burgonyához képest ? Én már gondolkodtam a cserén is, hogy a TDR-t el kéne cserélni egy ilyenre. Mondjuk felétek nem sok hegy van, pedig ott jön ki igazán a KLR nyomatéka.
Na jó, komolyan: nekem csak azért kellene, mert versenyeken megbízhatóbb, habár sokkal jobban fáraszt.
Múltkor az első köröket az én GasGas 450.-esemmel kezdtem..még csak nem is lihegtem, szinte.
Másodiknak visszamentem a pályára haver 250-es YZ-jével: 3 kör után kiálltam, úgy elfáradtam...
Harmadjára másik haver 2004-es SX 125-ösével mentem..hát szinte alig akartam kijönni, annyira jó volt! Könnyű, gyorsan fordul, nagyon jó...még a nagy, 4T gépek sem igazán előztek, mivel kanyargós volt a pálya..a belső íveken gyönyörűen előzgettem őket..
Persze én csak amatőr vagyok, de érdekes volt a 3 kategóriát összehasonlítani.
Utcíára semmiképpen nem vennék 2T gépet, már csak azért sem, mert állandóan büdös lennék, illetve nincs kedvem olajos flakonnal mászkálni a táskámban.....
palacsinta@citromail.hu
Én nem tudnék vele mit kezdeni.
Viszont a minap láttam 2db TM 300-ast is, 2000-es évjárat, 600 euróért.
Na azok egyikére szerintem benevezek...a GasGas 2t 200cm3-ével együtt, lazán alázzák a hasonló kategóriájú endúrókat...
Ha valakit érdekel, rákérdezhetek hogy pontosan mi a baja.
http://www.donedeal.ie/for-sal...
Mindenki balesetet szenvedett es lebenultak a karjai?
Vigyazzatok magatokra! Hallom mekkora meleg van otthon.....
nehogy valami Fittipaldi elusson titeket.....
Ha hegyekre vágyom, irány a Bakony, az nincs annyira messze.
Inkább aszfalton használom, élmény vele a "jó" magyar utakon menni,
ezért is cseréltem le, mert a Burgmannal halálfélelem volt egy nyomvályún átmenni, kicsit rosszabb aszfalton már nagyon nem szerettem.