Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.ngk.com/more_info.a...

Itt azt írják, hogy 18-as kulcs kell hozzá.
Sziasztok!
Elcseréltem a Burgonyát egy Kl 650-re.
Nem a legszebb, de megteszi.
Az első kérdés: gyertyakulcs. Milyet keressek? Amiket eddig próbáltam, egyik sem jó.
Pont ezt az oldalt találtam én is, ma délután!
Jó....lenne,ha működnbe a link amit a srác ír...de sajnos nem működik.
Mindegy, már tudom hogy milyen kábel meg adapter kell... a baj hogy a program nevét sem fejti ki igazán..
Orbán Viktornak hívnának, ha mindent tudnék (legalábbis ezt állítja magáról :-)). Szerintem keress külföldi Gasgas fórumokat, rajongói klubokat, ott biztos felmerült már. Nálunk nem hiszem, hogy nagyon elterjedt tipus lenne.
Tibor, te mindent tudsz:
szerinted honnan tudnék szerezni programot ahhoz hogy beállítsam az injektort a gasgasomon?

Most beindul hidegen, de melegen már nehezebben....valószínűleg kéne egy kicsit játszani az injektor üzemanyagellátásával...
az lesz, kimegyek egy helyre es ott...itt egybol radhivjak a rendort
Nekem már esett le "véletlenül" :-) Sokan lássák és akkor nincs baj :-) Esetleg városon kívül vedd le.
Aaa, meg nem, de azt a lakoparkban nem tudom kiprobalni kipuff nelkul, mert lelonek...
Termosztátot meg kell nézni, nincs e fordítva berakva.
Dinkkel mi a helyzet ? Gondolom még nem volt időd foglalkozni vele.
Nagyon rendes toled, de otthon mar nem tudunk semmit sem tenni.

A jo hir, most hivot egy itteni nagyon jo baratom hogy szetkapta a motor es most mar indul, hidegen-melegen. "csak" annyi volt a baj hogy nem volt beallitva a szelephezag (remelem hogy ilyen kis ido alatt nem egtek be a szelepek) es hogy az injektor sem volt beallitva.

otthon be lett inditva, bar en nem voltam ott.
Szallitas kozben biztos hogy nem let semmi baja, vigyaztak ra.

Most mar csak azert rimankodok hogy ne forralja a vizet, illetve remelem hogy nem lett maradando karosodasa a blokknak a szelephezag miatt....

Nem tudtam kiprobalni, mert a Mikieknel volt es annyira elhuztak az osszerakasat hogy az utolso nap let kesz, mielott a futar ment volna erte...
Ó, a fenébe. Itthon ki sem próbáltad ? Be sem indítottátok ? Gas-gas csinálta a motort vagy valaki más ? Út közben esetleg történhetett valami ? Itthon tudnék tenni valamit ? (elmenni, beszélni valakivel, stb...)
Basszus, eltunt minden, amit irtam...na megegyszer:

Hetvegi motorozas volt eletem egyik legnagyobb calodasa.
Kivittuk a motort, be sem indult. (jelzem, most lett osszerakva, 0 km-es a blokk)
3 perc utan lemerult a vadiuj akksi.
Rakotottuk bikakabelle egy kocsira, fektisztito a legszurobe (injektors a gep), nagy nehezen beindult . ja, kb masfel oaraig rugdostuk, inditoztunk, mire eljutottunk idaig.
Alapjaraton, 5 perc utan elkezdte forralni a vizet, jaro hutoventillator mellett.
Raontottunk vizet a blokkra, azonnal elparolgott rola a viz.
Hengerfej okadja az olajat, mivel a regi tomites lett viszarakva.

Szoval 4 ora nem motorozas uatan otthagytam a picsaba a palya szelen, mondam havernak hogy dobja be a garazsba es hagyja ott elrohadni.
Egyik jo baratom, tobszoros enduro es cross bajnok, tegnap elvitte, most probalja eletre kelteni, de nem sok remenyt fuzok hozza.

Most itt tratunk,
Arrol nem beszelek hogy eddig505.000 Ft-ba van a javitas.
nem igazán él a fórum...de ha valaki itt jár nem tudna 1 képet küldeni klr600 tank felfogatásról? (első kellene)ha valakinek lenne megköszönném...
köszi szépen ...
A hétvégi motorozás hogy sikerült ?
Kezd a kipufogóval, az a legegyszerűbb és legvalószínűbb.
koszonom, amint idom engedi, atnezem ezeket a dolgokat rajta...en is a kuplungra tippelnek, mert igencsak porog a kerek, ha be van inditva es kozeptamaszon van..
Ja, fékek esetleg nincsnek beragadva ? Jártam már így, igaz az dobfék volt. A membránnál egy pálcikát kell kivenni a karbiból. Lehet még az is, hogy a kipufogó van nagyon eltömődve, egy körre érdemes lenne levenni. A TDR-nél jártam így, a 100-at is alig akarta elérni. Gyertyát is kicserélém, ha megtartanám a mocit.
Szia Andris
Első lépésként a karbit kéne megnézni, hogy gyári méretűek e a fúvókák, nincs e dugulás. A Kymco gyári folytásként ki szokta támasztani a membránt, hogy ne tudjon kinyitni teljesen. Üresben ezt nem lehet észrevenni, mert terhelés nélkül fel tud pörögni a motor. Meg kell nézni a görgőket is, a túl nehéz vagy nagyon kopott görgők is okozhatják ezt, mert hamar ráengedik a kuplungot, nincs elég fordulat. Az ékszíjat is érdemes lenne kicserélni, ha meg akarod hosszú távra tartani. A Kymco olasz oldalán találtam letölthető gépkönyvet angolul, sajna már nincs meg, mert letöröltem, mikor eladtam a mocit.
amti, a tanacsodra lenne szuksegem....
Osszeraktuk a Kymcot, megy is, csak az az erdekes hogy alig van benne ero..pedig a dugot, gyuruket megneztem, henger is meg elmegy, de erosebb emelkedon jo ha megy 20 km/h-val...komolyan feltem hogy tolnom kell.
Egyenes uton a vegsebesseg 1 szemellyel max 70 km/h...

A kuplung, hatso hajtas is jo, nem tudom hogy hol "szokik" el a power? (egyebkemt egyenes uton is baromi lomhan indul el, majdnem megtoltam a labammal is... )
Pénteken voltam egy Honda Innovással motorozni. Mivel 125-ös a gépe, így 100 fölé szinte sehol sem mentünk. Hihetetlen, de 200 km-re 7,7 litert tankoltam :-) Lehet ezzel spórolni (de minek )
Sajnálom, hogy nem találkoztunk. Várjuk a képeket.
Haliho!

Sok minden tortent azota...voltam otthon, de nem volt jo...kislanyom vegig megbetegedett, mi is elkaptunk valami virusos nyavajat, szoval semmit sem tudtunk nyaralni, egy 50 nm2-es, lakotelepi lakasban guzorogtunk vegig...
Motoromat kozben osszeraktak, ki is hoztak ide, Irorszagba, holnap megyek tesztelni! Mar alig varom, 2 eve nem is latam, mert egy garazsban volt, szetszedve.
Vettem sisakkamerat, meg csinaltam is hozza a sisakra tartokonzolt, ugyhogy holnap lesznek on-board felvetelek is! Persze szaltot, 30 meteres ugratast ne varjatok, 3 eve nem motoroztam, allokepessegem is a beka segge alatt van.

Szoval holnap jelentkezek kepekkel, videoval!
gerecsemotor.hu vagy steelhorse