Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyorsan pontosítok, mielőtt még ebből is legenda lesz!

Szóval a Spurit debreceni barátom ajánlotta anno, és az Ernő már egy éves korától kapta a tápszert, mitől is szépen gyarapodott

Nos a Zébe meg kíváncsiságból próbáltam ki előszöra kéket, mivel az Indexes Spuri fórumon azt mondta egyik srác, hogy valami féle képpen megmérték a piros és kék spurit, teljesítményre- e, vagy nyomatékra, ezt nem tudom, de azt állította hogy a kéknél mértek valós teljesítmény növekedést is.

Még régebben be is raktam ide egy képet, amikor voltunk Kunmadáron, hogy az egyik Dragster autóba rajt előtt- tankolásnál döntik bele a kék spurit a tankba a fikuszok!
No gondoltam akkor, csak nem lehet legenda. Mivel kibebaszott drága eleinte nehezen, csak próbaképp használtam, de aztán így hogy 4500- 5000 közt kapom a flakonnal, mondom drága játék de marad.

A végső megerősítést pedig a szerelőm tette, aki nem tudta hogy van vmi a benyába, és egy próba kör után, mialatt 240- el rohangált Harta határában fel- s alá a géppel, és azt állította hogy szerinte leforgatja a 260- as órát (mondjuk lehetséges , sőt biztos is hogy arra felé már csalhat 15- 20- at is akár az óra felfelé, mivel a 750 a büdös életben nem megy annyival végre), kérdezi hogy milyen benzint használok.
Először azt gondoltam szarul megy a gép, de azt mondja nagyon harap, nagyon közvetlen a gázreakciója- akkor lepleztem le a kék Spurit.

Szóval ennyi lenne a történet.
Kisbokkon !
Nevét nem tudom, a Darázsgarázsban vettem Pesten, ők ajánlották próbáljam ki, de szerintem csak a krómozott leömlőre jó. Nekem így elsőre tetszett, amikor megpucoltam foltos volt kicsit de mikor mentem egy kört akkor egész jó lett, kép nem adja vissza igazán.
Dehogy voltál.De mondhattad volna,hogy ilyen a mókus.Vagy csak akkor volt rossz passzban?Világbéke
Dehogy voltál.De mondhattad volna,hogy ilyen a mókus.Vagy csak akkor volt rossz passzban?Világbéke
Szia Parabellum !
Ó erre nem gondoltam, hogy nem éreztétek jól magatokat és ennek én voltam az oka, de ha így érzed akkor kérlek bocsáss meg.
Szerintem ezt mindenki átéli, nekem is voltak meccseim Apámékkal, legtöbbször pont a motorozás miatt, de persze alapból megvolt az a bizonyos generációk közötti eltérő szemlélet, amiből aztán a problémák adódtak. Most eljött az idő amikor a másik oldalon állok, 18 és 20 éves fiaim vannak, próbálnék nekik a saját példáimon keresztül segíteni, hogy ők ne essenek ugyanabba a csapdába. Nem értjük egymást sokszor, szerintük a világ felgyorsult én meg valahol lemaradtam... pedig nekem nem a gyorsasággal van bajom, az irány a rossz amerre halad.

Na de a mélyenszántó gondolatok helyett még egy kis spuri
A benzinromlás téma lett nagyon sok fórumon, sokakat foglalkoztat főleg olyanokat akik emiatt sokezret kifizettek már szerelőknek. Ez újkeletű probléma amióta vastagon benne van az etanol és egyéb "javító" adalékok, ezért se igazán lehet a 30-évvel ezelőtti időkkel összehasonlítani a mai viszonyokat. Talán egy teljes téli szezon is kevés ahhoz, hogy működési zavarokat okozzon az esetlegesen felhalmozódott trutyi, lehet 3 tél kell hozzá, vagy 5, de előbb utóbb jelentkezik ebben biztos vagyok, mert oldott állapotban a benzinszűrő se fogja fel, viszont a pangó benzinből kiválva akármi is lehet belőle. Ha mondjuk az első tavaszi indításnál mutatkozik az még oké, de mi van ha valamikor szezon közben egy hosszabb túrába rondít bele? Annyian használjuk már, olyanok akik nem most kezdték, mindenkinél a placebó hatás játszik vajon? Az autónál a board kompi is hülyeséget mutat amikor (hosszabb úton leginkább) egyértelműen fogyasztáscsökkenést mutat? Ráadásul nem is igazán emiatt szeretjük, legalábbis én inkább az üzembiztonságot várom el tőle, persze az pozitívum ha csak annyit takarít meg amennyibe kerül. Ma elővettem a Stihlt, tavaly valamikor év elején volt beindítva mert 2013 télére kuglizott fát vettem, így nem kellett használni. Nem bíztam hozzá megmondom őszintén mert a karbi lelke is kiszáradt már azóta, régebben sűrűn használtam de mindig spurival azt is. Most a robogóból vettem ki benzint amiben szintén spuri van, rántottam rajta vagy tizet, nem indult, kivettem a gyertyát ami még száraz volt, visszaraktam és a harmadik rántásra indult! Gond nélkül dolgoztam vele majdnem egész nap. Egyrészt nem bánom mert így hamarabb végeztem, másrészt viszont kíváncsi lettem volna a karbi belsejére a legutóbbi állapothoz képest, nem mintha annyira hiányozna a karbitisztítás. A kék spurit Fisi használta, leginkább teljesítmény növelési célzattal ami össze is jött az elmondása szerint, nekem a teljesítmény tökéletesen elég, ezért maradok a pirosnál ami bevált, azt viszont bátran merem ajánlani mindenkinek
Mi újság Pupákok?
Paripám már pihen a garázsban, bár fürdés és indítás után kezdem meglátni, hogy több hibája is lett az esés következtében, de tavasznál előbb úgysem rakom össze.
Lábomról lekerült a gipsz, most gyógytornával 'edzek' a szezonig.
Remélem Veletek minden rendben!
Mikor lesz találkozó?

M.
Ennek most örülök egy kicsit, bár nem tudom, ki ez a mettyúz
Apámmal kellett pár éve meccselnem generációkülönbség-okozta személet-különbségekből fakadó nézeteltérések miatt, akkor sikerült megfognom valami ilyesmivel: "Csak azt értsd meg, hogy nem mindenki látja úgy a dolgot, mint te, sőt... sokan nem úgy látják... tudod, mi? SENKI sem úgy látja mint te, mert mindenki másként látja a világot. Szóval hagyj békén."
Azóta csak időnként kell kondicionálnom az ismeretet a rövidebb változattal: "Te így látod, én meg nem."
Te használsz kéket is? Valamiért azt gondoltam, utcai járművekbe a piros a jó. Én mindig csak azt vettem eddig.
Mondjuk Te ha jól tudom újonnan vetted a gépet, viszont itt sokan sok éves motort használnak, bizonytalan előélettel. Ott már azért nem csoda, ha néha szerelni kell.
Az újonnan vett Ninjámnál nekem is a legkomolyabb beavatkozás eddig az olaj+szűrőcsere volt. :)
Ez nagyon igaz.
Szívesen! :)
Tudom, vissza hajítottam rád!
Ez az én szövegem!
Szerencsére itt az egyik autós boltban vna puncsom a tulajnál- ma épp vettem egy flakon pirosat- 2500 ft áron. A kéket meg 4500- 5000 közt kapom, szal van kedvezmény
Rendeltem gyorsan 2x500 ml-est, ingyen kiszállítással.
Jó lesz az a Picassoba is, ha már 500 liter benzint lefed a mennyiség.
Toll a füledbe!
Karbit még én sem pucoltam, de az olaszból behozott, trutymós tank-belsős, ER-5-ösömnél kellett, viszont akkor azt szakemberre bíztam.
Az!
Karkurátorban valami?Xarom le.Harminc+éve nem pucoltam karbit.Akkor viszont jó sokat.Az még 2 T-volt.Ehhez lövésem sincs.Ha elromlik akkor csere.
Egy ideje már nem kardoskodok, még akkor se ha tapasztalatokra épül a meggyőződésem.

"A lelki béke abból származik, ha megértjük és elfogadjuk, hogy kevesen látják pont olyannak a világot, mint amilyennek mi."
/Andrew Matthews/
Elmondom most miért veszek és eddig miért nem:
- a (japán!) gépeket eddig úgy tettem el télire, hogy teletankoltam, a karburátorokból leengedtem az üzemanyagot, az akkut kiszedtem és felvittem az emeletre.

Most kipróbálom, amit te szoktál: nem szerelek ki semmit, hanem kéthetente beindítom.
Ja és ez egy Keeway, nem made in Japan.
Eddig nem volt gondom vele, de ki tudja...

Mindenesetre meg akarom előzni, hogy a karburátorban bármi is leülepedjen.

Ez most annyira toll a fülembe?
Jav.:akkor Köcce
Nem fekete mágia.Placebo.H veszed boldog lehetsz.Ha nem lakor annyi a bicajnak.Azért legyen béke lelketekben
De ha a webshopjukbol rendelsz, és egyszerre több flakonnal, akkor nincs posta költség, meg még árban is jobb!
Amúgy toll a Füledbe, évek óta mondom hogy jó, most hogy még ketten mondják már veszel is!?