"Remélem, gyűjtöd rá a lét, mivel azt mondtad ha a legerősebb akkor veszel egyet!"
Látod néha velem is előfordul hogy hülyeséget beszélek
Egyébként én nem szoktam pocskondiázni egyik motort sem, legfeljebb van amelyik nem tetszik, de a műszaki tartalmát akkor is elismerem. A Kawa tényleg nagyot alkotott, még akkor is ha ezt egyeseknek nehéz elfogadni.
A legközelebbi karbitisztításnál (remélem nem mostanában lesz) kipróbálom amit írtál és a gázkarnál akasztom szét, azt legalább lehet egyenes derékkal is csinálni, nem pedig hajbókolva pecázgatni a bovdenvégeket. Mindig tanul az ember
Ha számít valamit...én töled olvasva kezdtem el használni. Meg sem fordult a fejemben, hogy bámiben ist kárt okozna. (használtam más adalékokat is, de sehol nem tapasztaltam ekkora, vele járó plusz dinamikát)
"de ott van még a két gázbovden középen"
Ha rosszul következtetek, csak hagyd figyelmen kivül. Eddig szinte a minden motornál járható az az út, hogy a gázbovdent, a gázmarkolatnál akasztom ki, szétcsavarozva a kapcsolóházat ( lehet egy kicsit ki kell lazítani a toknál, hogy nagyobb legyen a holtjáték), és utána karbisort a bovdennel együtt húzom ki. Ekkor nem kell szórakozni, megtörni a bovdenet, hogy karbinál ki be akaszd. Csak meg kell jegyezni, hogy merre volt elhúzva a bovden, de ezt mondjuk egy szines fonal behúzással meg lehet jelölni az elsö idökben, ha rossz a memoriánk.
Leírtam már párszor az első tapasztalataimat ami után mertem, sőt merem leírni azt, hogy a spuri teszi a dolgát. Ennek ellenére akkor is voltak (és lesznek is) akik megmagyarázzák hogy délben hány óra van. A CB-1 karburátora elég kicsi "begyekkel" rendelkezett, nem is ejtő rendszere volt hanem benzinpumpás. A karburálásra nagyon kényes volt a kis 400-as belpiacos konstrukció, a viszonylag kicsi karbicsészékben már egy minimális víz is gondot okozott, többször levettem a csészét és ott volt a kis vízgömb... aztán jött a spuri. Ezek után nekem nem volt ilyen gondom, nem számolgattam a fogyasztáscsökkenést olyan módon hogy visszahozta-e a spuri árát, de csökkent a fogyasztás ez biztos. Mégis azt mondom hogy nem ez a legfőbb dolog amiért használom. Aki szerel otthon az tudja hogy egy alapos karbitisztítás nem kevés munka, még egy naked-nél is sokat kell bontani hozzá, az inazumánál tankot le, légszűrőház csavarjait ki és hátrahúzva is csak annyi hely van hogy éppen csak kifér a karbisor, de ott van még a két gázbovden középen, a pillangó helyzetérzékelő poti, felül az olajcsövek... és visszafelé se egyszerű a szívócsonkoknál úgy beilleszteni hogy a középső kettő is helyére kerüljön, és akkor még nem is kezdtük el a tisztítást, amihez kell egy tiszta ruha és egy asztal ahol ki lehet teríteni a karbi belső alkatrészeit. Ez szeretném én elkerülni lehetőség szerint, mert bármennyire is szeretek szerelni ez nem az a kategória amit szivesen csinálok. A spurit rengeteg támadás érte már, a vendégkönyvet érdemes elolvasni, egyszerűen elképesztő milyen emberek vannak és főleg az hogy milyen ok-okozati összefüggéseket kreálnak... elég terjedelmes a könyv és én is régebben olvastam de volt benne egy régebbi de nagyon jó sztori. Valami kisteherautóba próbálták ki ami érezhetően megtáltosodott, valószínüleg inkább csak egy kicsit kitisztult a szerencsétlen. A tulaj nagy örömére majdnem dupla annyi rakományt képes volt elszállítani a kis gép, amit viszont nem bírtak a gumik! Konkluzíó: a spuri miatt előfordulhat durdefekt is!
Egyébként engem is keresett már néhány adalékot gyártó cég, legutóbb egy H2R-t akartak rámsózni... az én lelkem viszont nem eladó, no meg azt se akartam, hogy Fisi összekarmolja magát
Eddig sajnos senki nem keresett. Örülnék én egy szponzori csomagnak is, bár pont a múlt héten vettem egy fél literes flaska Spurit. A benzin most már jó, erre az aksi tojt be az autóban. 4 egész évig bírta. No nem panaszkodok, inkább elteszem magam holnapra. Jó éjt mindenkinek!
Persze, hogy értettem, azért kezdtem úgy, hogy "A viccen túl"... :)
Csak gondoltam megosztom amit olvastam, számomra érdekes volt, hogy az egyik legnagyobb gyáróriás nemhogy tiltja az adalékolást, hanem egyes adalékokat kifejezetten ajánl (legalábbis nekem ezt jelenti a jóváhagyás, hogy elismerik a pozitív hatását).
A Spuriról nemrég írtam én is közvetlen jó tapasztalatot, én is csak ajánlani tudom, úgyhogy szólj, ha felbukkan a céges munkatárs, én is küldöm a számlaszámom neki. ;)
Remélem értetted az iróniát a soraim között. Én magam is használom a Spurit és amilyen megáltalkodott vagyok még a Xado-tól se riadok vissza. Autóban, motorban egyaránt. Véleményem szerint nagyon sok hatástalan "csodaszer" kapható, de pl. a Spuri fogyasztáscsökkentő hatását már én is tapasztaltam. Nem csak hallottam ismeretlen ismerősöktől, a benzinkúton láttam a belecsurgatott mennyiséget. A Xado-val az a helyzet, hogy látható változással még nem szembesültem, mivel (szerencsére) se a motort, se az autót nem kellett megbontani. Hallani lehetett változást, különösen a Hondánál. És ez nem csak addig tartott, míg friss volt az olaj. Egy szóval, a lehetőség mindenki előtt ott van, a kereskedelemben kapható mindkét "csodaszer". A Xado (olaj) nem kerül többe, mint bármelyik más jobb nevű olaj, a gél se tartozik a megfizethetetlen kategóriába. A Spurit nem számoltam mennyit hoz 100 km-enként és mibe kerül ugyanezen távon. De pl. a tavaszi könnyebb indíthatóság, vagy egy kétesebb üzemanyag betankolásból adódó köhögés, prüszkölés megszüntetése megér annyit. No és akkor most leírom a számlaszámom, hátha olvassa valamelyik cég képviselője és utal egy kis jutalékot ezután a kortes beszéd (írás) után.
A viccen túl: a múltkor olvastam egy heves vitát egy amcsi fórumon, igaz ott dízel autókról volt szó, de ott is az volt a téma, hogy jók-e az (üzemanyag) adalékok... Az egyik legerősebb ellenérv az volt, hogy a GM állítólag írásban kiadta a márkaszervizeknek, hogy nem szabad használni adalékokat... Aztán valaki beszkennelte a tényleges GM kiadványt, és kiderült, hogy nem azt írták, hogy egyáltalán nem szabad használni, hanem hogy olyat nem szabad használni, amit a GM nem hagyott jóvá!
Szóval igazából pont hogy a gyár is tesztel különböző adalékokat és jóváhagyja, kvázi elismeri azok jótékony hatását. Csak nyilván nem mindegyikét, itt meg már persze bejátszhatnak mindenféle érdekek...
Mi a franc az a Spuri? Biztos valami fekete mágia én messziről kerülném! Még nem láttam de állítólag piros, de van kék is, az még vadabb, mondjuk a piros is... jó büdös! a múltkor ráfolyt a kezemre...
A listában van olyan (Olajdepo) akiknél nem volt. A munkahelyem közelében van a Légrádi autós bolt, holnap megnézem!