Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hú köszi!
A listában van olyan (Olajdepo) akiknél nem volt. A munkahelyem közelében van a Légrádi autós bolt, holnap megnézem!
http://www.spuribolt.hu/

De amúgy nézted a honlapján a forgalmazókat? Van egy pár hely Kecskeméten is a listában:

http://spuri-adalek.hu/content...
Honnan tudok spurit rendelni web-en?
Kecskeméten nem találok sehol.
"Remélem, gyűjtöd rá a lét, mivel azt mondtad ha a legerősebb akkor veszel egyet!"
Látod néha velem is előfordul hogy hülyeséget beszélek
Egyébként én nem szoktam pocskondiázni egyik motort sem, legfeljebb van amelyik nem tetszik, de a műszaki tartalmát akkor is elismerem. A Kawa tényleg nagyot alkotott, még akkor is ha ezt egyeseknek nehéz elfogadni.


Remélem, gyűjtöd rá a lét, mivel azt mondtad ha a legerősebb akkor veszel egyet!

Amúgy épp tegnap jött ki egy jó kis cikk róla, persze egyből a béjemvé, csirkeszárnyas, yahahás brigád elkezdte pocskondiázni...
Már hogyne számítana

A legközelebbi karbitisztításnál (remélem nem mostanában lesz) kipróbálom amit írtál és a gázkarnál akasztom szét, azt legalább lehet egyenes derékkal is csinálni, nem pedig hajbókolva pecázgatni a bovdenvégeket. Mindig tanul az ember
Ha számít valamit...én töled olvasva kezdtem el használni. Meg sem fordult a fejemben, hogy bámiben ist kárt okozna. (használtam más adalékokat is, de sehol nem tapasztaltam ekkora, vele járó plusz dinamikát)

"de ott van még a két gázbovden középen"
Ha rosszul következtetek, csak hagyd figyelmen kivül. Eddig szinte a minden motornál járható az az út, hogy a gázbovdent, a gázmarkolatnál akasztom ki, szétcsavarozva a kapcsolóházat ( lehet egy kicsit ki kell lazítani a toknál, hogy nagyobb legyen a holtjáték), és utána karbisort a bovdennel együtt húzom ki. Ekkor nem kell szórakozni, megtörni a bovdenet, hogy karbinál ki be akaszd. Csak meg kell jegyezni, hogy merre volt elhúzva a bovden, de ezt mondjuk egy szines fonal behúzással meg lehet jelölni az elsö idökben, ha rossz a memoriánk.
Leírtam már párszor az első tapasztalataimat ami után mertem, sőt merem leírni azt, hogy a spuri teszi a dolgát. Ennek ellenére akkor is voltak (és lesznek is) akik megmagyarázzák hogy délben hány óra van. A CB-1 karburátora elég kicsi "begyekkel" rendelkezett, nem is ejtő rendszere volt hanem benzinpumpás. A karburálásra nagyon kényes volt a kis 400-as belpiacos konstrukció, a viszonylag kicsi karbicsészékben már egy minimális víz is gondot okozott, többször levettem a csészét és ott volt a kis vízgömb... aztán jött a spuri. Ezek után nekem nem volt ilyen gondom, nem számolgattam a fogyasztáscsökkenést olyan módon hogy visszahozta-e a spuri árát, de csökkent a fogyasztás ez biztos. Mégis azt mondom hogy nem ez a legfőbb dolog amiért használom. Aki szerel otthon az tudja hogy egy alapos karbitisztítás nem kevés munka, még egy naked-nél is sokat kell bontani hozzá, az inazumánál tankot le, légszűrőház csavarjait ki és hátrahúzva is csak annyi hely van hogy éppen csak kifér a karbisor, de ott van még a két gázbovden középen, a pillangó helyzetérzékelő poti, felül az olajcsövek... és visszafelé se egyszerű a szívócsonkoknál úgy beilleszteni hogy a középső kettő is helyére kerüljön, és akkor még nem is kezdtük el a tisztítást, amihez kell egy tiszta ruha és egy asztal ahol ki lehet teríteni a karbi belső alkatrészeit. Ez szeretném én elkerülni lehetőség szerint, mert bármennyire is szeretek szerelni ez nem az a kategória amit szivesen csinálok. A spurit rengeteg támadás érte már, a vendégkönyvet érdemes elolvasni, egyszerűen elképesztő milyen emberek vannak és főleg az hogy milyen ok-okozati összefüggéseket kreálnak... elég terjedelmes a könyv és én is régebben olvastam de volt benne egy régebbi de nagyon jó sztori. Valami kisteherautóba próbálták ki ami érezhetően megtáltosodott, valószínüleg inkább csak egy kicsit kitisztult a szerencsétlen. A tulaj nagy örömére majdnem dupla annyi rakományt képes volt elszállítani a kis gép, amit viszont nem bírtak a gumik! Konkluzíó: a spuri miatt előfordulhat durdefekt is!
Egyébként engem is keresett már néhány adalékot gyártó cég, legutóbb egy H2R-t akartak rámsózni... az én lelkem viszont nem eladó, no meg azt se akartam, hogy Fisi összekarmolja magát
Eddig sajnos senki nem keresett. Örülnék én egy szponzori csomagnak is, bár pont a múlt héten vettem egy fél literes flaska Spurit. A benzin most már jó, erre az aksi tojt be az autóban. 4 egész évig bírta. No nem panaszkodok, inkább elteszem magam holnapra. Jó éjt mindenkinek!
Persze, hogy értettem, azért kezdtem úgy, hogy "A viccen túl"... :)

Csak gondoltam megosztom amit olvastam, számomra érdekes volt, hogy az egyik legnagyobb gyáróriás nemhogy tiltja az adalékolást, hanem egyes adalékokat kifejezetten ajánl (legalábbis nekem ezt jelenti a jóváhagyás, hogy elismerik a pozitív hatását).

A Spuriról nemrég írtam én is közvetlen jó tapasztalatot, én is csak ajánlani tudom, úgyhogy szólj, ha felbukkan a céges munkatárs, én is küldöm a számlaszámom neki. ;)
Remélem értetted az iróniát a soraim között. Én magam is használom a Spurit és amilyen megáltalkodott vagyok még a Xado-tól se riadok vissza. Autóban, motorban egyaránt. Véleményem szerint nagyon sok hatástalan "csodaszer" kapható, de pl. a Spuri fogyasztáscsökkentő hatását már én is tapasztaltam. Nem csak hallottam ismeretlen ismerősöktől, a benzinkúton láttam a belecsurgatott mennyiséget. A Xado-val az a helyzet, hogy látható változással még nem szembesültem, mivel (szerencsére) se a motort, se az autót nem kellett megbontani. Hallani lehetett változást, különösen a Hondánál. És ez nem csak addig tartott, míg friss volt az olaj. Egy szóval, a lehetőség mindenki előtt ott van, a kereskedelemben kapható mindkét "csodaszer". A Xado (olaj) nem kerül többe, mint bármelyik más jobb nevű olaj, a gél se tartozik a megfizethetetlen kategóriába. A Spurit nem számoltam mennyit hoz 100 km-enként és mibe kerül ugyanezen távon. De pl. a tavaszi könnyebb indíthatóság, vagy egy kétesebb üzemanyag betankolásból adódó köhögés, prüszkölés megszüntetése megér annyit. No és akkor most leírom a számlaszámom, hátha olvassa valamelyik cég képviselője és utal egy kis jutalékot ezután a kortes beszéd (írás) után.
A viccen túl: a múltkor olvastam egy heves vitát egy amcsi fórumon, igaz ott dízel autókról volt szó, de ott is az volt a téma, hogy jók-e az (üzemanyag) adalékok... Az egyik legerősebb ellenérv az volt, hogy a GM állítólag írásban kiadta a márkaszervizeknek, hogy nem szabad használni adalékokat... Aztán valaki beszkennelte a tényleges GM kiadványt, és kiderült, hogy nem azt írták, hogy egyáltalán nem szabad használni, hanem hogy olyat nem szabad használni, amit a GM nem hagyott jóvá!
Szóval igazából pont hogy a gyár is tesztel különböző adalékokat és jóváhagyja, kvázi elismeri azok jótékony hatását. Csak nyilván nem mindegyikét, itt meg már persze bejátszhatnak mindenféle érdekek...
Most már értem miért vettél szuper íjat!
2x
Melyik gyártó ajánl a motorjaiba olaj vagy üzemanyag adalékot? Egyik se. Tehát ezek a dolgok nem lehetnek jók.
Mi a franc az a Spuri? Biztos valami fekete mágia én messziről kerülném! Még nem láttam de állítólag piros, de van kék is, az még vadabb, mondjuk a piros is... jó büdös! a múltkor ráfolyt a kezemre...
Daràzsgaràzs.hu forgalmazza...
Azt nem csak a fisi szereti, hanem jó sokan, meg olyanok is akik mostanában próbálták ki a tanácsomra!
Bocs!Nem erre gondoltam.A spuri placebón van valami hablaty.
A neve:csodaszer.(Spuri)Nem tudom mi ez és nem is fogom megtudni. Fisi imádja.De Ő feltétel nélkül szereti ami éppen birtokol.
Szia!

Neve is van ennek a csodálatos szernek?

Üdv,
B.B.