Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minimum a tenyér legyen bőr.De máshol sem árt.
Mo-n inkább 20-30 van az eladó cangákban.Hatvan még Rosinantéban sincs.
Tanítani azt lehet aki akar tanulni.Ahhoz nem az ego a belépő.Segíteni igen gyakran szoktam.De a fórumon az megy,hogy jön egy ismeretlen,kérdez,vár tíz percet,besértődik.
Én a hanyag userek mintája vagyok.A kötelező minimumot kapja a gép.Semmi babusgatás.Nincs csepptöltés,Spuri,benzintelenítés,láncolajzó se semmi.Kinek van meg nálam régebben ugyanaz a motor?
Szerintem ha egy motort leadnak bontóba, az 99% hogy sérült, és ha sérült, akkor 99%, hogy a sérülés az elején (is) történt. Szóval nem nagyon vannak szerintem ép lámpák.

Én ugyanígy jártam, a Ninjámhoz kerestem fejidomtartó konzolt, minden volt bontott, csak az nem (meg ép fejidom), mert ugye legnagyobb eséllyel az sérül egy balesetben.
Protektorozás látványos.A kesztyű szára nekem túl rövid.
Ahol közönyt tapasztalok onnan én simán lelépek, volt rá példa nemrég, sőt mostanában már a csapatépítés sem érdekel.
Viszont ahol van téma és beszélgetnek velem ott bármikor szívesen segítek abban amiben tudok és azokat is szívesen meghallgatom akik okosabbak nálam.
István!
Szerintem néhányszor körbejártam már a rendszert, sőt amikor 5éve elmentem megnézni a motort és nemleges választ kaptam arra a kérdésemre "van-e olajfogyasztás?", a második kérdésem az volt "mögé nézhetek-e a légszűrőnek?", mert bizony egy olajban tocsogó légszűrőház indikátora a motor állapotának is. Akkor még 19ezerkm se volt a gépben de hiába mutogatták a szervízkönyvet erősen bizalmatlan voltam. A kartercső vége pontosan a szívócsonkok főlé van csatlakoztatva a szűrőházban, a szűrőt 4 csavar fogja, ha kiveszed szinte belátod az egész házat, ha én ott olajos trutyit találtam volna el se hoztam volna a motort! Amit írsz abban van logika, de olyan motornál tudom csak elképzelni ahol már akkora a kartergáz ami más működési zavart is okoz, nem csak karbi dugulást. A rosszul beállított szelep vagy a nyitott dob+rossz karburálás kombinációja is visszadurroghat a karbiba, azt már jobban el tudom képzelni mint karbit elkoszoló tényezőt, de normálisan működő és jó kondíciójú motornál nem gondolnék erre. Az én alapjárati dugulásom biztosan nem felülről jött, az ominózus fúvóka 0,35-ös és alulról felfelé szűkül a kúpja, a szennyező "dugó" alulról tömítette el a fúvókafejet. Két dologra tudok gondolni, alapjáraton elég gyenge ott az üzemanyag áramlása, lehet idővel rakódott össze. A másik, hogy lepedék formában a pangó benzinből állt össze és egyszerüen beékelődött a fúvókába. A benzinből nem egyből válnak ki a dolgok, oldott állapotban átmegy a szűrőn de aztán összeállva akár a karbi faláról leválva is okozhat dugulást. Itt csak az a fura hogy egyébként nem volt a karbi többi részén említésre méltó kosz, vagyis a Spuri is tette a dolgát. Amikor megvettem már csináltam egy karbitisztítást elővigyázatosságból, azóta 5év telt el a következő tisztításig amire most idén volt szükség amikor ez az alapjárati fordulatszámesés mutatkozott, ha 5évente megúszom ennyivel akkor nem panaszkodok. Na meg arra figyelünk mostmár hogy csak nagyobb nevesebb kutaknál tankolunk kint Erdélyben is. Azt hiszem meséltem már amikor még a CB-vel egy aprócska maszek kútnál tankoltunk kint mert a környéken nem volt más... olyan kénes szaga volt a benyának mint amit utoljára a barlagfürdőben éreztem, csak én spuriztam akkor, nem is volt semmi baj, míg a többieknek kivétel nélkül durrogtak a motorjaik.
Szezonvégi ruházati és bukósisak akció a fehérvári Kawasakiban
10-60% közötti leárazás sisakokra, ruházatra, dec. 31-ig, vagy amíg a készlet tart!
/AGV, SHOX, GIVI, Berik, Spyke, stb/
Jah, és itt egy "köszönöm szépen" is Fisinek meg Lacinak.
Nem vagyok valami nagy fórumos, de máshol megtanultam, hogy nagyon kevés ember képes önállóan felfogni és megoldani a problémáit. Ami még talán nem is akkora gond, de simán természetes, hogy majd másvalaki segít/megoldja helyette és ezért bizony még egy köszönöm sem jár. Velem pl. munkahelyen történt ez meg, és sokak szerint egy pöcsköszörű lettem, mióta változtattam a hozzáállásomon. Másik oldalról viszont, akik ezt megértették, sokkal jobban viszonyulnak hozzám. Na mindegy, nehogy feladjátok!
Sziasztok,
Lassacskán elkezdtem felhajtani egy-két dolgot a géphez. Tényleg ilyen rohadt nehéz az ER5-höz találni első lámpát? Az újjal nincs gond, csak bazi drága. Bontott meg állítólag marha ritka, mert ha van, arra is hamar lecsapnak. (beszéltem egy kawa bontóval Csetényben). Ebayen meg pofátlan sokat kérnek egy risszrossz állapotúért is. (postával együtt meg már durva). Rosszul keresek, vagy tényleg ez a helyzet?
Ja, köszönöm a segítséget, tényleg úgy lehet szétkapni az első telót, ahogy mondtátok: felülről egyszerűen le kell nyomni, semmi csavar
Fisi!

GN 113.5 Edelstahl-Kugelsperrbolzen
"én nem fogom győzködni"

Ebben teljesen igazad van, és igen ebböl lesznek aztán az izadságszagú kommentháborúk, mikor sikerül kivetközni magunkból...
Két fontos dolog van, az egyik, hogy senki nem kényszeriti a másikat az infó vagy tapasztalat megosztására, ha valaki még is él a lehetöséggel tegye azt önzetlenül felebaráti szeretböl ingyen kegyelemböl. Ugyanis ez az egyik olyan kincs ami nem található meg az egész világon, viszont a Magyarság a tradicióiban kulturájában hordozza ezt. A nyugat csak a sikerorientáltságot, és pusztítást ismeri, ott ilyet nagyítóval sem igen találni.
Aki meg nem tudja értékelni, hogy másoktól milyen "értéket" kap, majd értékeli akkor, ha nem kap már senkitöl.
Én, erre azt szoktam mondani, hogy én sem fogyasztás csökkenést, sem nagy dinamik át nem vettem észre, csak soha nem kell pucolni például a karburátort.
Nem győzködök én senkit sem. Múltkor kérdezték a suzuki gs forumban is, nem tud valaki egy jó adalékot a benzinbe hogy ne menjen tönkre a téli állásban.
Túl sok jelentkező nem volt, én meg most már úgy vagyok ha valakinek nem kell a jó én nem fogom győzködni... Sőt..
Lassan lassan kihal belőlem is nagy segítség akarás.
Főleg miután ilyen fikusz kukisz emberek ide találnak, aztán ha egy kicsit megdorgálja az ember, még ő sértődik be...
Kell ez nekem?
Sokszor igazat tudok adni cblacinak is, kínlódjon az ember lassan már köszönöm szépenért sem?
Minek?
Én is rendeltem egy ugyanilyet. Pont az olcsósága miatt mertem megvenni, gondoltam sokat nem bukhatok rajta. Biciklizni használom, arra tökéletesen megfelel, de motorozni nem merném felvenni. Gondolj bele az a műszálas valami mennyire égne bele a tenyeredbe egy aszfalton való csúszásnál. Nem véletlenül ilyen olcsó, biztos nem csúcsminőségű anyagokat használtak hozzá. Szóval a drótszamáron ez, motorhoz meg vettem egy Dainese-t.
Mo.-on minden motorban 50-60 ezer km van, vagy még kevesebb! :)
Tehát tök mindegy, hogy karbis vagy befecskendezös!

Azért ezt ajánlom az befecskendezösök figyelmébe
Az 1400 esen 1-2 éve megcsináltam, gyakorlatilag a konyhaasztalon elvégezhetö, és eredményes beavatkozás. Ekkor olyan 80 ezer volt a motorban.

A spuri mellett én is kardoskodok. Egy problémám van ezzel is mint minden más "jó" dologgal, hogy hiába ajánlom jó szívvel másoknak, azt hiszik csak duma az egész, és hitetlenkedve állnak elötte...vagy ilyen jön vissza ...vettem egy 125 ml-t , mentem vele 1-200 km-t de nem érzek semmit-. Èn viszont szentül meg vagyok gyözödve, hogy közép tartományban energikusabb az eröforrás... és fogyasztása is szerényebb. Persze vájt "füllel" kell rendelkezni hozzá, és nagyon ismerni a jármü vehemenciáját habitusát, és általában egy gázfröccsre hogyan is reagál...
Biztos az injektor is el tud tömődni, de nekem sem volt még gondom vele. (Autónál sem, persze az egész télen folyamatosan használatban van.) Mondjuk én az első télen raktam csak le téli álmot aludni a Ninját, utána már inkább mentem vele télen is.

Egy ideje én is Spurizok, de inkább csak télen, nem tudom mit csinál az injektorral, de még működik. :) Meg néha tankolok bele prémiumbenzint, nem az oktánszám miatt, hanem mert MOL-os ember mesélte, hogy abban vannak tisztító adalékok is, pl. szeleptisztító, ami jót tesz a motornak - kb. olyannak képzelem, mint egy gyárilag Spurival kevert benzint. :) Meg olyat is hallottam, hogy az kevesebb kiválásra hajlamos trutymót meg etanolt tartalmaz.

Injektorról amúgy jóval kevesebb meghibásodást hallani, úgy általában. Karbis gépek tulajai közül szerintem előbb-utóbb mindenki szétszedi a karbit... Az injektorhoz meg szinte senkinek nem kell hozzányúlnia. De ez lehet csak azért van, mert az injektoros gépek fiatalabbak egy 10-20 évvel. :)
Szerintem is kaotikus, kinek mi jön be, valószínű mindkettő jó, úgyhogy nem foglalok állást, csak tapasztalatot írok - pár napja írtam pont, hogy az egyik motoromnál, ami nagyon sokat állt, ott a Spuris benzinből semmi nem vált ki. Szépen be is indult gond nélkül.
De ha tényleg csak néhány hétig áll tétlenül, aztán úgy is mész vele, akkor én nem engedném le a karbit.

Az elhangzottakat olvasgatva az fogalmazódott meg bennem, hogy akkor talán az a legjobb, ha nyitva hagyjuk a benzincsapot, így az úszóházból nem fogy a benzin, mert ami elpárolog, az pótlódik. A tankból fog fogyni, de ott meg gondolom a kisebb fajlagos felület és nagyobb térfogat miatt kevésbé probléma, nem fog annyira töményedni, hogy jelentős legyen a kiválás.
"Kérdés hogyan jutott át a szűrőn"

Ha körbejárod a rendszert alaposan láthatod, hogy a motor visszadolgozik a légszüröházba nagyon sok mocskot. Ezt ha mondjuk használsz lecsapatót a kartergáz csönél, akkor sokan dobnának egy hátast mi akad fent benne...most ezt a porlasztó újra átengedi magán, de nem csak a torkon megy át , hanem az érzékeny alapjárati rendszeren is, ami a alapjárati fúvóka fölé torkolik be. Igaz az áramlás iránya nem engedné hogy lefele follyon, de mikor nem jár a motor, azt ot levö üzemanyag pont a gravitáció miatt visszaoldhatja, és belefolyik a fúvókába...Sajnos nem mindig onnan támadnak ahonnan mi számitunk rá...
Azt is elmondom, hogy a lecsapatomban az 1400-esen, pont téli vagy szezonon kivüli idöszakban megtett párzás km alatt szokott jelentös lenni a felfogott elmulzió szerü anyag mennyisége...szezonban alaig valami..meg persze a magasabb hágókon gyülik a trutyi...

Másrészröl azt tartom, mint sok más esetben, nem lehet reprodukálni két azonos körülményt, így a téli tárolás is egy misztikum. Van pár jó tanács, ami valakinek passzol a "profiljához" valakinek meg nem. Elöfordul, hogy a "hanyagabb" tulajdonos jármüve sem szenved semmilyen hátrányt a "piperköcökével " szemben. Erre szoktam felhozni azt a példát megvéve pár 15-25-30 éves motort, hogy azok a részek konzerválódnak legjobban pl ahol vastagon fedi az olajsár, vagy láncápoló a vázat, blokkott...meg soha nem vennék motort attól aki havonta polírpasztázza a a fényezését, mert minden alakalommal 1-2 mikron leugrik a lakkból, vagy krómból, aztán pár év alatt eltünik a 50-60 mikron réteg...
Rendeltem két ilyet. Nálunk a többszörösébe kerül. Ha valaki kedvet kapna...
http://www.ebay.com/itm/271563...
75 ezer dollár lesz- köszönjük a vásárlását- állunk máskor is rendelkezésére Uram!
Ram Airrel 326 lú- odabax! :P

Jah Spurira vannak most egész jó többet veszel nem kerül annyiba eksönök, csak itt Kalin az autó boltos már alapból 2800- ért adja a piros fél lityást szal nem kell postázgattatni szerencsére
"Átszámítva ez az adók nélkül is 6,3, valamint 12,6 millió forint, azaz nem éppen szerény összeg, de az is igaz, hogy a jelenlegi leggyorsabb szériamotorról beszélünk, így minden bizonnyal akadnak majd jelentkezők a motorokra..."

Veszek mindkettőből. H2 és H2R
Storno. Megtaláltam.
Spurit lehet kapni boltokban, vagy rendelni kell? Már unom a postára járkálást...
Egyetértek! Szerintem használd így ahogy eddig, nekem is ez vált be a legjobban!