Előre most nem veszek lánckereket, mert van egy új JT itthon, előző cserénél rövidített áttétellel használtam és akkor vettem hozzá azt pluszba. A hátsó meg szerintem marad, 9000km alatt nem lehet nagyon kopott. Tudom, hogy egyben szokták cserélni, de most vettem rá gumikat is, így is eleget költöttem rá. Az első gumim (K80) szerintem anyaghibás lett, de ezt nem akarták elismerni a vásárlás helyén...
Mikor eladtam az Ernőt akkor volt az Enumaban 11 ezer km. Ehhez Bitu rakott még majd 10 ezret de nem mondta, hogy kellett volna állítani rajta. Tehát ez eddig 21 ezer km, egyszeri ellenőrzéssel....
Mondjuk én az erosebb 520- at rendeltem. Az még negyed résszel vastagabb volt mint a gyári vagy a standard..
Nem tudom hová lett a hsz felé.. No. Tehát az Enuma nekem Jt kerekekkel volt. Nem rossz az se de ha halk hajtás láncot akarsz, akkor előre csakis a gyári gumi betetes lánc kereket vedd! Hiába kerul 3x annyiba szerintem a komfort érzet megér ennyit.
Az Enumanak nagy újítása a csavarozhato patent szem! Nem kell nittelo szerszám!
X gyűrűs Enuma 24000Ft körül mozog. Feléért van a szintén X gyűrűs JT lánc. A jelenlegi DID 520VX2 már 9e km-nél egyenletlenül nyúlt, szóval ha annál nem rosszabb, akkor annak örülni fogok.
Jövőre új gumikkal kezdem a szezont, megrendeltem én is a Michelin Pilot Street Radial gumikat, feldobtam az oldalbordámnak a témát most, és egyből jóváhagyta ilyen lehetőséget nem lehet kihagyni
Valami alátétet láttam ott, de hogy rugós egy!? Majd lefenykepezem. Nem lötyög nem kotyog ha két kézzel rá fogsz erosen akkor meg lehet fél millimétert mozgatni előre hátra.
No a Goldfrennel ilyen gondjaim nincsenek, ha megmozgattam a vadi új tárcsákat akkor érezhetően lehetett mozgatni a külső gyűrűt a belső maghoz képest..
Ami érdekes, az az, hogy a szegecselés belülről nem szegecselt, hanem egy seeger gyűrűvel van lezárva. Ez nem tudom, mennyire gagyi. Minden esetre eddig hibátlanul működik..
ezt akartam
Èn eddig gyári tárcsákkal futottam, meg cserekor is használt gyáriakat raktam fel. Igaz 3 párból sikerült egy jót összeválogatni, mert ezek a nagy tárcsák minden motoron kagylósra kopnak, hullámosodnak. A gyárival kb 80 ezeret tudtam elmenni, az 0.5 mm böl csak 0.3 kopott el, de már annyira rázott, hogy nem lehetett vele motorozni, meg a műszakin sem ment volna át. Szerintem az EBC megoldása lehet erre a befutó, mert amúgy már 0.01 mm kagylósság- vastagságkülönbség a kerületen merhető a fékpadon, 0.02 mm már erezhető elég komolyan fékezéskor is...0.03 mm meg kuka. Elképzelésem szerint a koszos szegecsek, nem engedik hötágulni a rotort és a tárcsát az elvetemedik, a koszos munkahengerek miatt nem tud visszahúzódni a fékbetét rendesen, és az ugyan minimálisan hozzáérve az elvetemedett részekhez, egyenetlenül koptatja a tárcsát minden körülfordulással...
Mondjuk én az erosebb 520- at rendeltem. Az még negyed résszel vastagabb volt mint a gyári vagy a standard..
Az Enumanak nagy újítása a csavarozhato patent szem! Nem kell nittelo szerszám!
Valakinek van tapasztalata a JT láncokkal?
Másodszor, nézz körül itt az aprón, van amikor több Er5-öt is bontanak..
Vagy Sugomotor bontó - Baja.
Keresek ER-5-tanksapkát és üzemanyag szintjelzőt!esetleg még müszerfalat, első lámpát.
köszi!
Mozog vagy lötyög? Melegen is?
Ami érdekes, az az, hogy a szegecselés belülről nem szegecselt, hanem egy seeger gyűrűvel van lezárva. Ez nem tudom, mennyire gagyi. Minden esetre eddig hibátlanul működik..
http://ebcbrakes.hu/motor-mode...
Èn eddig gyári tárcsákkal futottam, meg cserekor is használt gyáriakat raktam fel. Igaz 3 párból sikerült egy jót összeválogatni, mert ezek a nagy tárcsák minden motoron kagylósra kopnak, hullámosodnak. A gyárival kb 80 ezeret tudtam elmenni, az 0.5 mm böl csak 0.3 kopott el, de már annyira rázott, hogy nem lehetett vele motorozni, meg a műszakin sem ment volna át. Szerintem az EBC megoldása lehet erre a befutó, mert amúgy már 0.01 mm kagylósság- vastagságkülönbség a kerületen merhető a fékpadon, 0.02 mm már erezhető elég komolyan fékezéskor is...0.03 mm meg kuka. Elképzelésem szerint a koszos szegecsek, nem engedik hötágulni a rotort és a tárcsát az elvetemedik, a koszos munkahengerek miatt nem tud visszahúzódni a fékbetét rendesen, és az ugyan minimálisan hozzáérve az elvetemedett részekhez, egyenetlenül koptatja a tárcsát minden körülfordulással...