Próbálj valami ilyesmit...
Mintha só, vagy valami vegyszer (pl. fék folyadék) marta volna a meg a lakot fényezést. Ha ilyen polírpaszta nem segít, akkor újrafényezés, vagy csak sima kipolírozás alumíniumig orvosolja.
Mi bár autónál de kipróbáltuk a spurit, hát érezhetően jobban megy viszont a fogyasztása is fél literrel megugrott, bár ez lehet attól is, hogy megy tőle az autó és kényszerít hogy lépj oda ( 2006 Opel Astra kombiban)
Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem!Próbáltam úgy fényképezni hogy látszódjon, remélem valamennyire sikerült A gondom az , hogy a hátsó felnin talán olaj, a blokkon nem tudom mi de látszik is ,hogy lecsapódott valami és rendes fényben nagyon csúnyán látszik...Próbáltam már a felnit tisztító szerekkel, petróleummal is de nem lett se jobb se rosszabb van rá valami házi megoldás vagy csak a festés jöhet szóba?
Nekem is megérkezett a Spuri csomag, volt benne egy karácsonyi ajándék is.
500 liter benzinhez elegendő a 2x500 ml.
Kíváncsian várom a saját tapasztalataimat.
Köszönöm a sok hozzászólást, összeraktam a motort, karbi pucolás után. A membránt kiszúrtam egy tűvel, hogy ne maradhasson leragadva, még véletlen sem. A csap és a karburátorok közé pedig raktam egy papírbetétes szűrőt, ami a képen is látható. A motor viselkedése nem változott. Még mindig NAGYON JÓ!
Sok sikert a terveidhez! :) Ismerek amúgy egy magyar lányt a nápolyi egyetemen, ő nagyon jól érzi magát kint... Dél-Olasznak meg óriási előnye amúgy, hogy mindig motorosidő van. Csak a közlekedést kell megszokni.
Amúgy nem egyben kell lemenni, de ha tényleg okosan megszervezed, akkor a nyári vakáció részeként pár nap/akár hét alatt bejárod Olaszországot, és a végén megérkezel az új otthonodba. Nyaralás is megvolt és nincs külön útiköltség sem a kiutazáshoz. Én tuti így csinálnám. ;)
Hát igen. :) A fogalmazás egy dolog, de én úgy gondolom, lehet adni a szavára. Komoly mérnökembernek tűnik, flottát üzemeltet, benne van a versenysportban... Nem ismerem személyesen, de az írásaiból úgy tűnt, nagyon vágja a belső égésű motorokat, kenésüket, üzemanyagellátásukat, sok tapasztalata van. Mondjuk ez Spuri fejlesztőként alapkövetelmény. :)
Nem terveztem újat venni... egyébként olyan egetverő baja nem lehet, csak az oldalán csúszott.
Valszeg a vízpumpa kapott egy akkora ütést h megmakkant.
Most meg egyébként az, h karcos a tank, meg a hátsó idom hát pont lesz*rom.... de az apróságokból sztem így is össze fog jönni egy szép összeg!
Meglátjuk merre sodor az ár :)
Számomra már régóta dél-olaszország a cél, ám nem vagyok zárkózott most túl sok minden változik egyszerre, így igazán tervezni sem tudok.
Motorral menni odáig? Kocsival is nagyon hosszú volt...
És most a komplett hűtésem is elszállt, várom a szerviz ajánlatát, hogy elküldjem a biztosítónak... még nem tudom mit fognak kihozni belőle.
Most megint teljesen más téma, a Spuri Vendégkönyvét lapozgattam egy kicsit, miután CBLaci emlegette, kíváncsi voltam, találok-e benne negatív tapasztalatot, és az milyen. Nem találtam, de találtam ezt:
"Más!
A FUCHS a csúcsminőség megtestesítője! Inkább fejleszt és azokat eladja, nem érdekelt a tömeg termelésbe! Aki ezt az olajat használja tudnia kell, hogy ez az olajok "ROLEX"-je.
Nincs nála jobb! Ez biztos!
Hogy ki a piacon a második és harmadik minőség, és épp melyik termékkel azt nehéz eldönteni!
De, nem az Ön által említett olajokból egyik fajtája sem, az biztos!
Ha van módja Fuchs olajat használjon ismét! Én ezt ajánlom!
Nálunk a verseny sportban már sok félét kipróbáltunk, de soha nem tapasztaltunk nagyobb teherbíró képességet a kétszeres terhelésekkel szemben mint a FUCHS.
Hangzatos nagy multi nevek szuper speciális versenyolajai háromfelé váltak, szétnyíródtak, megégtek, elpárologtak stb.
Állítom a FUCHS leggyengébb legrégebbi fajtája is jobb verseny sportra mint akármelyik multi tömegolaja!
Annyi a különbség, hogy fele annyi km után kell lecserélni pld egy TITÁN CFE olajat, mint a TITÁN Sint 5W50-et.
Bizonyos fokig egy molibdén szulfidos olaj minden tizedik olajcserénél, még a verseny technikában sem árt. Ugyanis takarító szerepe is van, bár hamarabb cserére szorul!
Ennyit dióhéjban!
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán"
Na szóval a végén kiderül, hogy csak nem véletlen vagyok én sem Fuchs hívő... :)
Akkor mielőbbi felépülést Neked is meg a motorodnak is! :)
Az enyém amúgy már vagy egy hónapja a szervízben van, várnak egy alkatrészre, de nem érdekel, csak csinálják meg rendesen. Úgyis van másik motor, és tavaszig úgyis azt fogom használni...
Idén már nem is nagyon érnék rá... megint vizsgák, évvégi felfordulás, meló, őrültek háza... Mondjuk az is lehet jövő tavasszal már nem leszek az országban sem... Ezt majd még meglátjuk!
De a Csacsit megtartom akkor is! hihi
Parányi unikum, hogy ma beszéltem Bituval, az Ernőm új gazdijával, idén bele vert majd 10 ezret a gépbe, így lassan eléri a gépezet a 70 ezer km- et, nagyon jól van köszöni szépen!
Szerencsére legalább Bitu a Xado olajat használja a gépbe, mert sajna a Spurit már nem, mondjuk pirítottam is neki, hogy vegyen bele azonnal, remélem megteszi.
Még szétkurelja nekem azt a műszert!
No a régi Ernőjéhez képest ez állítólag kevesebbet eszik stb, hogy aztán viszsa tér e a spurihoz, illetve észre vesz- e vmi különbséget, ez a jövő titka. Azért remélem még 170- nél is egyben lesz a gép!?!
Eddig 65 ezer sikeresen bele ment
Mintha só, vagy valami vegyszer (pl. fék folyadék) marta volna a meg a lakot fényezést. Ha ilyen polírpaszta nem segít, akkor újrafényezés, vagy csak sima kipolírozás alumíniumig orvosolja.