Tudom, azért is használom. :) Köszönet az ajánlásért.
Csak jó érzés saját szemmel is látni. Főleg ha az ember már találkozott olyan karbi úszóházzal, aminek az alján ott volt a hosszú állás alatt kivált trutymó.
Meg a tél közeledtével most időszerű emlékeztetni mindenkit a benzinadalékolásra.
Helyes, a tréning jó dolog, egyszer én is elmennék már egyre. Csak sose jön össze hely-/időügyileg.
Téliesítéshez ha kellenek tippek, kérdezz vagy keresgess itt a fórumon, szerintem sokszor írtunk már róla.
Apropó, a Spuri nagyon jó anyag, csak ajánlani tudom. Hétvégén összeraktam az endurómat, szegény több, mint egy éve szétszedve állt, még akkor, szétszedés előtt tankoltam meg utoljára, meg töltöttem hozzá Spurit. Most azt hittem be sem fog indulni, erre alig párat kellett rugdosni, és simán megy (azóta meg mindig első rúgásra indul, most azzal járok munkába). A karbiban, tankban nincs semmi üledék, kivált trutymó, semmi, tiszta az egész rendszer, nincs kosz, meg eltömődés, lerakódás...
Szóval király a Spuri!
Hosszabb állás előtt mindenképp érdemes a benzinhez adni szerintem (meg egyébként is).
Köszönöm, köszönöm.
Azért még így is össze szorul a szívem amikor kisüt a nap, de úgyis dolgoznék, reggel meg azért már cidri van. Szóóóvvaaalll, legalább időzíteni tudok Csacsikát kell még téliesíteni, ne csak álljon ott szegénykém, mint akit oda sz*rtak.
Tavasszal a szezont meg Ságinál kezdem egy jó kis tréningen.
Anyum meg a legkedvesebb barátom közölte, hogy ez előfeltétele a jövő évi motorozásomnak
De nem bánom! csak lenne már tavasz!
Jogos. De én amolyan megfontolt pókerjátékos vagyok. Akkor kockáztatok, ha megéri.
Jelen esetben, akár a kipufogót, akár a fékcsövet nézzük, eldobnék valamit, ami tökéletesen működik és kiszolgál, és helyette kapnék olyat, amire tulajdonképp nincs szükségem. Közben meg vállalom a kockázatot, hogy esetleg elromlik vagy tönkretesz valamit a motorban.
Úgyhogy az egyenlet végére nekem az jön ki, hogy kösz, de nem. :)
Azért ez a bokatörés nem hangzik túl jól... Legalább ügyesen télre időzítetted, amikor vége a szezonnak. De látom a lelkesedés töretlen. Csak így tovább! Jobbulást, és vigyázz a hülye autósokkal!
Igen, ez a régebbi, nekünk is ilyen van, de nincs semmi odacsavarozva, ugyanígy üresen áll. Persze mi is használtan vettük, lehet hiányzik onnan valami, de azért együtt lehet élni vele. :)
Szervízkönyvből sem tudtam kiokoskodni amúgy. Lehet valami gumibak, amire felfekszik az ülés...?
A tankhoz közelebb lévő az az akku leszorito fedelenek lehet a rögzítése szerintem. A hátsó nem tudom. Esetleg nem régebbi típusú ER van neked!? Lehet azért nem emlékszem ilyesmire ott...
Zseniális az a rendszer. Meg amúgy az egész motor.
Ha hirtelen idejönne valaki, hogy nekem adja ingyen a Versys 1000-et vagy a Z1000SX-et, de csak az egyiket választhatom, nagyon nagy gondban lennék.
(Versys 650 - ER-6f közt ugyanígy.)
Oda az utast kell lecsavarozni, hogy kanyarban se essen le.
Amúgy nem tudom, nekem nincs ott semmi. De majd holnap előtúrom a szervízkönyvet, bár már biztos nézted. A kéket én is fejből tudom, miért nem azt kérded. :)
Na, opelek helyett mondjátok meg nekem, hogy a piros karikával jelölt helyekre mit kell fogatni. A kéket már tudom, az elvileg úton van Németországból.
Központi zár volt mindkettőn, szerintem még egyszer se dugtam bele a kulcsot. Igazából egyiknek se volt még olyan baja ami nagyobb kiadás elé állította volna a családi költségvetést. Teszi a dolgát, de semmi több
Egyszer majd szeretnék egy komolyabbat én is.
Nemcsak felfelé bővítettek, hanem szép csendben lefelé is:
Új modellek:
KLX 150L
Vulcan S
Z 300
Z 250SL
Ninja 250SL
Ninja H2
Ninja H2R
Megújult modellek:
GTR 1400
Versys 1000
Versys 650
KX 450F
KX 250F