Az megvan,hogy felhasználói kör?Abba a körbe nem férek bele.Ennyi.Ha teccik a a vas veszek Hondát,Suzit,Yamahót.Nálam nincs márkahűség.
Az OPELT kivéve persze.
Szia István!
Néhány dolgot nem teljesen értek, nem kötekedni akarok csak szeretnék tisztán látni, ezért kérdezek.
Ezt írtad: "adjon róla bizonyítványt, hogy a terméke milyen paramétereket teljesít, és hogy az az én motorom tipusához készült"
Olyan termékről van szó amire örökélet garanciát vállalt a cég, rétegelt acélsodrony ölelte teflon cső, felada nyomást átvinni a főfékhengertől a munkahenger(hengerek)ig. Feltételezem a gyártó tisztában van azzal, hogy mekkora mértékű nyomás ébredhet a rendszerben és ahhoz, sőt túlbiztosítva tervezte meg a fékcsövet. A motorod típusához a csatlakozó fittingekkel lehet illeszteni a vitás fékcsövet, de maga a cső nem típus specifikus. Egyébként nem tudom elhinni a 300 bár nyomást egy motor hidraulikus fékrendszerében, de az átlagos 80-90-be se hiszek. Buta példa lesz, de az én kétkaros kézi kábelprésem 160 bár max. nyomáson dolgozik, pedig 240-es nyomóbélyeget is nyom, ekkor bizony már két kézzel emberesen kell megfogni a prést és nem elég műzlit enni reggelire... tudom más tészta de hozzávetőleges viszonyítást ad és mindaddig amíg nem látok mérőórát ami egy fékrendszer nyomását fehéren feketén megmutatja addig ilyen butaságokkal tudok csak példálózni.
Az hogy egy kiállított fékrendszerbe fél kézzel belekapaszkodik a szemlélődő és nyom 80-90-et talán még hihető is, de motoron ez az érték szerintem túlteljesíti a "satufék" fogalmát. Nyilván motoron menetközben alkalmazott fékerőt nem tudjuk pontosan elmenteni az agyunkba, hiszen a motor lassulására és sok egyéb másra koncentrál az agyunk, főleg veszélyhelyzetben, ezért álló motornál (vagy kiálítási darabnál) nem ugyanazt az erőt visszük emlékezetből a fékkarra, mert ekkor nincs következmény vagy visszajelzés. Szóval én nem akarom isteníteni a Goodridge-ékat és tudom a szakmámból is, hogy mindenhez minőségi tanusítvány kell és újabban már egy sima aggregátorhoz is gépkezelői vizsgát kell tenni olyan komolyak a szabályozások, nyilván a járműiparban is. Amit szeretnék az egy hiteles mérés, videó vagy akármilyen formában, mert én elhiszem hogy "a tésanyi aszonta" viszont ezek akkora számok amik komolyan szeget ütöttek a fejembe és erősen érdeklődővé tettek. Szóval ha van ilyen azt szívesen megnézném, előre is köszönöm!
Tegnap már meglett véve. Másik lidist váltotta. Annyira nem rosszak egyébként. Bár másmilyen, motoros boltos, drágább még nem volt, így azokról nincs véleményem.
Hujujj, valahol félreértettük egymást. Eszemben sincs a vezérléshez hozzányúlni!Csak kíváncsi vagyok a tapasztaltak tapasztalataira bármivel kapcsolatban, ami ezzel a típussal kapcsolatos.! Hallgatok rátok okosan :) Meg leszámítva a korábban leírtakat, semmi baja a gépnek. Hidegen, melegen pöccre indul.
Fisi, vettem a tagsági "követelményeket"
A Tatay-ról tényleg nem hallottam jókat, biztosan nem vinném oda.
A fesz csoportban csak olyanokat veszünk fel akik már voltak legalább egy talin vagy találkozót szerveztek. Tehát ha egyre eljossz de inkább többre és akkor is szeretnél közénk tartozni, akkor már nincs akadálya.
Beavatási szertartás az Gadus becsomagolása a satraba úgy, hogy ne logjon ki a lába!
Gadus 2 méter +, a sátor a kapható legkisebb méretű!
Biztos, hogy több bajt csinálsz ha szétszeded. Azonban érdekes belülről, ez tény. Ne szedd szét.
Mi egy ilyen motornak a hibalistája:
1, "gondozásmentes";
2, "túlzott gondozás";
3, műszaki hiba, bizalmatlanság;
4, műszaki hiba, emberi hiba, továbbfejlődés (Kimaradsz egy körből; télen (télak). Újabb kör, a Balaton körül.).
Egy jó szerelő azt mondogatja magában, hogy nem azért vagyok, hogy a szarból aranyat csináljak.
De psszzt, itt nem szabad ilyet mondani!
Egyébként meg, amikor az autóm döglődik, és nincs pénzem másikra, a motor vásárlásától olyan messzire kerültem, mint még soha...
Az OPELT kivéve persze.
röviden: fasza a gép de kéne a pi..ának!
Jót röhögtem!
Itt a jó kis Versys 1000 reklám, már csak azért is belinkelem, hogy újból megcsodálhasd a jó kis oldal doboz tartó rendszert! :)
http://youtu.be/zscJKmyIfUM
Néhány dolgot nem teljesen értek, nem kötekedni akarok csak szeretnék tisztán látni, ezért kérdezek.
Ezt írtad: "adjon róla bizonyítványt, hogy a terméke milyen paramétereket teljesít, és hogy az az én motorom tipusához készült"
Olyan termékről van szó amire örökélet garanciát vállalt a cég, rétegelt acélsodrony ölelte teflon cső, felada nyomást átvinni a főfékhengertől a munkahenger(hengerek)ig. Feltételezem a gyártó tisztában van azzal, hogy mekkora mértékű nyomás ébredhet a rendszerben és ahhoz, sőt túlbiztosítva tervezte meg a fékcsövet. A motorod típusához a csatlakozó fittingekkel lehet illeszteni a vitás fékcsövet, de maga a cső nem típus specifikus. Egyébként nem tudom elhinni a 300 bár nyomást egy motor hidraulikus fékrendszerében, de az átlagos 80-90-be se hiszek. Buta példa lesz, de az én kétkaros kézi kábelprésem 160 bár max. nyomáson dolgozik, pedig 240-es nyomóbélyeget is nyom, ekkor bizony már két kézzel emberesen kell megfogni a prést és nem elég műzlit enni reggelire... tudom más tészta de hozzávetőleges viszonyítást ad és mindaddig amíg nem látok mérőórát ami egy fékrendszer nyomását fehéren feketén megmutatja addig ilyen butaságokkal tudok csak példálózni.
Az hogy egy kiállított fékrendszerbe fél kézzel belekapaszkodik a szemlélődő és nyom 80-90-et talán még hihető is, de motoron ez az érték szerintem túlteljesíti a "satufék" fogalmát. Nyilván motoron menetközben alkalmazott fékerőt nem tudjuk pontosan elmenteni az agyunkba, hiszen a motor lassulására és sok egyéb másra koncentrál az agyunk, főleg veszélyhelyzetben, ezért álló motornál (vagy kiálítási darabnál) nem ugyanazt az erőt visszük emlékezetből a fékkarra, mert ekkor nincs következmény vagy visszajelzés. Szóval én nem akarom isteníteni a Goodridge-ékat és tudom a szakmámból is, hogy mindenhez minőségi tanusítvány kell és újabban már egy sima aggregátorhoz is gépkezelői vizsgát kell tenni olyan komolyak a szabályozások, nyilván a járműiparban is. Amit szeretnék az egy hiteles mérés, videó vagy akármilyen formában, mert én elhiszem hogy "a tésanyi aszonta" viszont ezek akkora számok amik komolyan szeget ütöttek a fejembe és erősen érdeklődővé tettek. Szóval ha van ilyen azt szívesen megnézném, előre is köszönöm!
Jól bírta neki!
Aki motortakaró ponyvát szeretne vásárolni occcóó pénzééé menjen a LIDL-be. Most vettem én is 3000 HUF-ért. Van autó motor. Ránézésre kibír 2-3 évet.
Semmi extra amúgy a vezermu láncot kb 100 e km felé kell cserélni, szerintem. Esetleg 80 ..
Fisi, vettem a tagsági "követelményeket"
A Tatay-ról tényleg nem hallottam jókat, biztosan nem vinném oda.
Beavatási szertartás az Gadus becsomagolása a satraba úgy, hogy ne logjon ki a lába!
Gadus 2 méter +, a sátor a kapható legkisebb méretű!
Mi egy ilyen motornak a hibalistája:
1, "gondozásmentes";
2, "túlzott gondozás";
3, műszaki hiba, bizalmatlanság;
4, műszaki hiba, emberi hiba, továbbfejlődés (Kimaradsz egy körből; télen (télak). Újabb kör, a Balaton körül.).
Egy jó szerelő azt mondogatja magában, hogy nem azért vagyok, hogy a szarból aranyat csináljak.
(A többi kép maradék)