Nem, nem erős. Nem tudsz még egy ilyen motort mutatni jelenleg, ami akár csak a közelébe is érne. Hadd ne fejtsem ki bővebben.
De ha zavar, ígérem, nem hangoztatom. :) Azt sem bánom, ha csak legyintesz, hogy "márkabuzi". :D
Az a baj kis hazánkban, hogy ez egy elég Honda meg Szuzuki ország, meg Yahaha.
Nemrég beszéltem egy Izraelben élő orosz csajjal, akinek CBF 250- e volt, kérdeztem tőle, miért nem próbálja kia a Ninja 300- at. Kipróbálta, mondta és nagyon jó csak sajnos ott a Kawasaki a legdrágább brand...
Itt meg a beidegződés..
Nyilván nem élre heygezve, de ha meg alig van akkor miért nem lépett eddig egyik motor gyártó sem? Anno a ZZR 1100 tól is hápogtak a konkurensek, utána kezdtek rágyúrni a Kawára és jelentek meg hasonló gépekkel. De addig? Most is jócskán alvás volt- főleg a Hondánál, most kezdenek éledezni. A Kawa be erősített, ezen nincs mit magyarázni, a többiek meg kapkodják a lábukat utána. Ahogy a hajaBÚZA is a ZZR 1400 után, mégsem éri utol..
...miért is? (Már azon túl hogy mostanában tényleg elég alváshiányos vagyok... :)) A technikai megoldások nem lehetnek szépek, vizuális szépség nélkül?
Amúgy én meg azon lepődtem meg tegnap a Yamahás cikket olvasva, hogy nagy örömmel újságolták, hogy az új R1 elérte a 200 LE-t. Ahhoz képest, hogy az előzetes hírek 230 LE-t ígértek...
Szóval úgy látom, nem nagyon akarják a japók ezt a 200 LE-t átlépni, legalábbis az utcai motoroknál. Kíváncsi vagyok, a Honda utcai GP motorja mennyit tud majd, bár az még csak prototípus szinten van, ha jól értem.
Pontosítok, 210 LE! És 133,5 Nm. És valószínű nem csak a csúcsnyomaték van a ZX-10R felett, hanem az egész görbe magasan, szóval olyat gyorsul hogy bexarx. Amúgy mivel az utcai motorok elvileg nem mehetnek 300-nál gyorsabban, fölösleges oda ennél több LE, szerintem pont annyit hagytak, hogy kényelmesen elérje a 300-at, úgyse lehetne kihasználni ha pl. 250 LE lenne...
Szépség ugye szubjektív, nekem a H2R sem kifejezetten szép, illetve nekem inkább a funkcionalitás, a műszaki megoldások, az egész technikai felsőbbrendűség adja a szépséget. Ha olyan motort keresnék, ami a szemet gyönyörködteti, inkább maradnék a W800-nál, de persze teljesen más világ a kettő...
Na és akkor erre a már önmagában sem szép H2R-re kell lámpákat, visszapillantókat, kipufogót aggatni, úgy, hogy teljesítsen minden előírást, de nagyon ne befolyásolja a gondosan tervezett aerodinamikát, tömeget stb. - nem nagyon lehet jól megoldani a feladatot.
De összességében mindegy is, engem az utcai változat kb. nem érdekel, az úgyis egy lebutított, szabályok közé szorított szükségmegoldás, és ennek a motornak pont nem ez a lényege... Nekem a teljes élmény kell, úgyhogy csak a H2R jöhet szóba nálam!
Nem, ez egy 82-es Goldwing. Egyébként a legtöbb új motor túlságosan futurisztikus, ez alól a Honda se kivétel. Főleg az olyanokkal idegenkedek amelyeken nem odavaló stílus elemeket látok.
Lehet nem bejövős, de még mindig léptékekkel szebb mint a legujabb cikkben beharangozott húdeszupererős Honda. No az meg nekem nem bejövős!
Amúgy ismerve pl. a nagy Versíst, még idővel faceliftezhetik ezt is!
Még az a 207 "csoffhadt" ló hagyján is... de az a zanzásított Goldwing lámpa a légcsatornával... jújj!
Bocs meg minden, de ez nekem nagyon nem bejövős még akkor se ha emiatt mostmár tényleg a bogrács lesz a vesztőhelyem
Te már annyi mindenkinek ajánlottad a megfőzést, tán van valami jó kannibál szakácskönyved?
Hajrá Kawa!
De ha zavar, ígérem, nem hangoztatom. :) Azt sem bánom, ha csak legyintesz, hogy "márkabuzi". :D
az a rohadt klikszon is most tiltotta le a trafóm, pedig csak vagy 10centi varrat hiányzott... be se jöttem volna ránézni a gépre.
A technikai felsőbbrendűség azért odabasz akkor is
Nemrég beszéltem egy Izraelben élő orosz csajjal, akinek CBF 250- e volt, kérdeztem tőle, miért nem próbálja kia a Ninja 300- at. Kipróbálta, mondta és nagyon jó csak sajnos ott a Kawasaki a legdrágább brand...
Itt meg a beidegződés..
Erre azért aludjál még egyet cibora!
Szóval úgy látom, nem nagyon akarják a japók ezt a 200 LE-t átlépni, legalábbis az utcai motoroknál. Kíváncsi vagyok, a Honda utcai GP motorja mennyit tud majd, bár az még csak prototípus szinten van, ha jól értem.
Szépség ugye szubjektív, nekem a H2R sem kifejezetten szép, illetve nekem inkább a funkcionalitás, a műszaki megoldások, az egész technikai felsőbbrendűség adja a szépséget. Ha olyan motort keresnék, ami a szemet gyönyörködteti, inkább maradnék a W800-nál, de persze teljesen más világ a kettő...
Na és akkor erre a már önmagában sem szép H2R-re kell lámpákat, visszapillantókat, kipufogót aggatni, úgy, hogy teljesítsen minden előírást, de nagyon ne befolyásolja a gondosan tervezett aerodinamikát, tömeget stb. - nem nagyon lehet jól megoldani a feladatot.
De összességében mindegy is, engem az utcai változat kb. nem érdekel, az úgyis egy lebutított, szabályok közé szorított szükségmegoldás, és ennek a motornak pont nem ez a lényege... Nekem a teljes élmény kell, úgyhogy csak a H2R jöhet szóba nálam!
326 LE 165 Nm. Pont.
Amúgy ismerve pl. a nagy Versíst, még idővel faceliftezhetik ezt is!
Bocs meg minden, de ez nekem nagyon nem bejövős még akkor se ha emiatt mostmár tényleg a bogrács lesz a vesztőhelyem
Kawa rulzz!
Azé-miazacsoffadt 207 ló a H2- ben? Nemáá!