Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Általában azzal biztatom magamat, hogy a hangvételem megfelelő, az okoskodást meg egy ideje igyekszem mellőzni, főleg olyan témában, amiben nem vagyok otthon. Magam ellen beszélek, de az eddigi motorozási tapasztalataim alapján inkább velem van a gond, nincs olyan társaság, ahová illeszkednék a nyűgjeimmel. Éppen emiatt jellemzően egyedül megyek, ha megyek. Ez viszont nem mindig élvezetes, főleg nem hosszabb távon (és itt nem a napi km-távra gondolok, hanem időszakra).
Ettől még persze megvan bennem némi egészséges irigység azokra, akik tartoznak valahová. Ezt most ne vedd panaszkodásnak vagy nyivákolásnak, egyszerűen csak "ez van" ( = )
Ja, egy szerkesztés opció jól jönne.

Amúgy legalább jó sokáig tart, ahogy hallom, úgyhogy ha sajnálod leváltani idejekorán, akkor készülj fel sok-sok sz@r gumin megtett kilóméterre...
Én bárkivel szóba állok. Cikkek alatt szokott ugyan előfordulni néhány nyilvánvaló troll, aki csak a vitáért írogat be, azt igyekszem figyelmen kívül hagyni. De egyébként nincs bajom senkivel.

Egyébként az emberek szerintem alapvetően nem elutasítóak, legalábbis nekem itt a fórumon is pl. sokkal több a pozitív tapasztalatom, mint a negatív. Ha normális hangnemben, kellő tisztelettel szólunk a másikhoz, nem fog kapásból elküldeni a p-be, én még nem találkoztam ilyen emberrel. Félreértések persze adódhatnak, azokat legjobb gyorsan, egyenesen tisztázni, és máris nincs tüske a másikban.
Hát Te tudod, a Te döntésed. De szerintem kár itthagyni a fórumot egy-két nem tetsző hozzászólás miatt. Amúgy meg ha pl. adsz a TKB-nak még egy esélyt és elmész egy találkozóra, személyesen biztos egész más véleményt fogsz kialakítani. A közösséghez tartozás sem magától jön, Neked is tenni kell érte.
Széles utat!
Természetesen eldramatizáltam a dolgot a poén kedvéért... Nyilván nem minden szerelés katasztrófa, nem is ez volt a lényege a mondandómnak, csak hogy a célszerszámok nem véletlenül vannak, nagyban meg tudják könnyíteni az ember életét.

Amiket a képeken látok, az nem az amiről én beszélek: azok jól átgondolt, gondosan kivitelezett szerszámok. Amiről én beszélek, az meg a sebtiben összehebrákolt szükségmegoldás kategória, ahogy pl. felmerült, hogy "nyomatékkulcs = csavarkulcs végére liszteszsák". Na azzal nem érdemes szerintem kísérletezni.

Egyébként én híve vagyok az otthoni szerelésnek, nyilván nem csinálnám, ha nem így lenne, engem kifejezetten szórakoztat. A kudarcaimból meg tanulok. Múlt héten pl. defektet kaptam, kb. 2 óra alatt leszedtem a kereket, kicseréltem a gumit és vissza. Még a munkából se késtem el nagyon. Bezzeg mikor először csináltam, inkább meg se mondom, meddig tartott leimádkozni a gumit (nem végeztem egy nap alatt se), utána meg persze nem tudtam rájönni, hogy kell visszarakni a kereket...

Egyébként a másik amiért szerelgetek itthon, az pontosan a jó szerelő hiánya, amit említettetek. Annyi rossz tapasztalatom volt, hogy abszolút oda a bizalom mindenféle szervíz iránt, úgy érzem, az én motorom többet érdemel, minthogy valaki hanyagul tönkretegye, akinek nem jelent semmit. Ráadásul nagyon sok munkafolyamat otthon is simán elvégezhető... De a jó szerszámok alapvetőek. (Akár boltban vett, akár egyedileg készített darabbal dolgozunk.)
A nyomatékkulcsnál maradva, 100x inkább megéri kicsengetni azt a pár ezer forintot, mint utána pl. a beszakadt csavar felett anyázni (hogy a lerepült kerékről már ne is beszéljek).
kipróbáltam

De gáz, hogy nem lehet javítani...
Eszemben sincs. Már kipróbálltam ,mennyire csúszik.
Le sem tudnád tagadni
De a Kawasakit imádjuk a legjobban
Én legalább is!
Mondjuk nincs bajom a Kawasakival sem, bár a jelenlegi állapotom szerint egyhamar nem veszek olyat (meg persze másikat sem )
Nem egy szervezet hanem egy baráti társaság.Egyáltalán nem a Kawasakiról szól.
Rákerestem erre a TKB-re, de egyrészt sose volt Kawasakim, másrészt a találatokból nem derült ki, pontosan mi kéne ehhez, úgyhogy egyelőre maradok t.t.-TKB-m tag (távolról támogató TKB-megfigyelő tag)
A kívülállóságom már következmény, de ez végülis lényegtelen. Egyébként egyetértek veled, Dipshit itteni garázdálkodását meg csak hallomásból ismerem, úgyhogy ahhoz inkább nem szólok hozzá (nekem nem volt vele bajom az "ellentárborban"), jobb a békesség
Párszor már le lett írva, aki akar TKB tag lenni, azt nagyon szívesen fogadjuk .
Szóval a sirankozásokkal nem értek egyet ..
Egyetértek. UFF .
Ha már eleve Kívülállónak nevezed magad min csodálkozol?Bárkivel szóba állunk aki normálisan viselkedik.De én csak akkor ha van mondanivalóm a témában.A technikai nyavalyáin nem nagyon tudok segíteni mert nekem nem voltak olyasmik.
Egyébként nem voltak túl vadak a beírásai.Idelátogatott régebben egy dipshit nevű farok.Na az hozott hangulatot rendesen.
Meg ne vedd még egyszer!
Ritka szar gumi!
Arra gondolsz, hogy Dunlop arrowmax? Igen az. Tavasszal lesz csere.
Akkor mit szóljak én?
Én se tartozok sehova, nem is igen írok már egy fórumra sem (ez itt most a kivétel), akkor sem állnak szóba velem, a TKB tagságról meg már ne is szóljak
A motorozz.hu oldalon ugyanez történt szegénnyel. Pedig ott sem kapott más tanácsot, mint hogy fogalmazzon kissé közérthetőbben, és lehetőleg hagyja el a nem odaillő, egyéb információkat Ott se fogadta meg
Lehet, hogy megtartom a ledeseket mégis, csak lefestem, mert most színarany aztán felrakom normálisan. Igazából az idegesített, hogy zörgött az első lámpában az ellenállás amit beletettem a ledes cucc miatt.
A gumi nem autentikus. Szerencsédre.
Ilyen a megszállottság.Ennél rondább index az MZ-ken volt.Az elsők még nekem is fenn vannak de a hátsókat a túra cucc miatt elspájzoltam.Az elsők helyett is meg van a mini de nem érek rá carakodni vele.Hátul muszáj volt.
Na ma gyáriasítottam. 10 évet öregedett a gép.
Megpucoltam a cuccokat, nem sok volt rajta, de rozsda megszüntetve.
A 4 ledes index 6 különböző féle csavarral volt feltéve. Utálom az ilyet.
Az akkutálca is becuppant.