Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Német, GMS, ezen az oldalon vannak hasonlóak, az enyém már 2éves de hasnlít a második sorban az első feketére.
link
Már késő van de nem bújok ki a válasz elől, most csak végigfutottam amit írtál de fáradt vagyok értelmezni is. Tanultunk egy keveset erről géptan órán, bár csak annyit ami a villamos vezérlések során mint mechanikai kapcsolat szóba jöhet, ebben volt fékezés is ami miatt kitértünk az alapokra. Sok minden van a neten, én is keresgéltem csak az a baj hogy oda mindenki írogathat kontrolálatlanul és sokszor a fele sem igaz. Köszi a válasz, majd folytatjuk mert tényleg érdekel.
Na, elkezdtem írni, pár percre elmentem, aztán mire végül elküldtem, már jött 10 hsz. a témában... Gyorsak vagytok.
Hát... ha az a kérdés, hogy felmegy-e, fel... Kicsit nagyobb lesz az átmérője, így kicsit változik a végáttétel, de ez szerintem alig észrevehető. Előre már neccesebb lenne a /80, mert a sárvédő miatt nem biztos, hogy befér, meg a km óra sem mérne pontosan...

Viszont röviden szólva, nem erre a motorra való. Ez enduró gumi, lazább talajon jobb, több a kapaszkodó él a lazább talajhoz, a mély árkokból könnyebben kihullik a sár... De aszfalton ugyanennyit vesztesz a tapadófelületből a mintázat miatt. Ha olcsó túragumit akarsz, van ennél jobb választás.

A másik meg az évjárat, 2005-ös, lassan 10 éves, nem véletlen ilyen olcsó, el van öregedve, ha még nem kezdett el repedezni, akkor hamarosan fog. Én max. akkor tennék fel ilyen régi (de még látszólag jó állapotú, megfelelően tárolt) gumit, ha nagyon gyorsan el tudnám használni, mondjuk 2-3 hónapon belül.

Én mindenképp ellenzem.
Nekem is nyáron meleg a dzseki. Még thermo bélés is van hozzá, azt még sosem használtam. Nem tudod milyen márka/típus?
Szia Laci!

Pár link:
DOT számos utcai legálishasználatra 3000 psi tesztnyomással 100%-ban tesztelt

Ez egy roncsolásos tesztberendezés (is) ha jól ferdítem nagynyomású rendszerekhez...
http://www.stoptech.com/images..." target="_blank">Ök 100%-osan tsztelnek 4500psi nyomáson (ami elmondásuk szerint 4x -e a rendszer nyomásának).
Ez egy nyomást teszt gép, és tisztó is egyben...
Ök 200 bár-on 100% teszt és gyártási adagonként (batch) roncsolásos teszt...elvileg lenne egy video is róla az oldal közepén...
Mondjuk egy példa egy gyártó és teszt gépre, melyröl a kezelöt céges keretek között oktatni kell, majd számonkérni, és értékelni a tudását...

Ha esetleg még ezek sem győztek meg róla, hogy az örök élet garancia ellenére milyen hiányosságok róhatóak fel a cégnek, akkor a berakott képen láthatod a, hogy mit jelent az, hogy az én motorom típusához készült. Láthatod a fittingek szögét a csövezés elvezetését, rögzítési pontokat. Az hogy tudjam (vagyis a vizsgaállomás tudja), hogy az után gyártott rendszer az én motoromra való, szükség volna egy azonosító számra, hiszen enélkül akár krumpli is lehetne...mint hogy a gyári rendszereknek( nem csak a fékcsövek) DOT számuk van. Ezen számok alapján bármilyen ügy kapcsán, visszakereshető a gyártási dokumentációban, hogy mikor, melyik beszállító, gyártotta, melyik batch-ban, melyik szalag munkás melyik műszakban, ki volt a minőségbiztos, ki tesztelte, mi volt a teszt eredménye, az alapanyagot ki gyártotta, ki vizsgálta be a bejövő árú ellenérzés,...és még folyathatnám. Ez ma szinte minden sorozatban gyártott terméknél azoknál a cégeknél akik ISO minősítéssel rendelkeznek teljesen alap. Nem túl mélyen de kitérnék arra, hogy továbbá a termék gyárasa során az összes folyamat (mint pl előkészítés, méretre-vágás, préselés, tesztelés) minősítve van. Vagyis a gépek amin a termékek készülnek, beüzemeléskor a kívánt paraméterekkel pl egy 50 -100 darabos mintát készítünk, mérjük a minták paramétereit, azok jó esetben Gauss féle normál eloszlását összevetjük a megadott tűrésekkel, meghatározva a folyamat képességét. Attól függően, hogy hány Szigmás egy folyamat, meghatározzuk a, hogy milyen mérésekkel (pl 100%, minden 100., vagy óránként veszünk mintát) fogjuk tudni tartani a gyártási paramétereket a tervezettet paraméterek között, mert ugye az egy dolog, hogy a terméket jól megtervezték, de ahhoz hogy a gyártás során felmerülő tényezők, akár emberi, akár nyersanyag, vagy gépi, az nagyban befolyásolja a termék minőségét, jóságát, nem véletlen az sem hogy a tervezésnél be van építve egy biztonsági szorzó, mely biztossági berendezéseknél 2,3 vagy akár milyen érték is lehet, a tesztelésnél, meg nem véletlen hogy valamelyik cég azt mondja, hogy a 4 szeresével teszteli, mint ami általában fel lép. Ugyanis nem mindig lehet mindig minden tényezőt egyszerre figyelembe venni és tesztelni, mondjuk szerintem egyszerű belátni, hogy hőmérséklet emelkedésével a felhasznált anyagok teherbírása akár exponenciálisan is csökkenhet, és a sokk- ütésszerű igénybevételek egy nem teljesen homogén rendszernél nem minden esetben modellezhetők tökéltessen...Ebböl talán belátható az, hogy lehet, hogy a rendszerben "normál esetben" 100 bar körül épül fel a nyomás, de a fékfolyadék kb 230 °C-on forr, a fékcsö, rengeteg van fárasztva, hajlítással, az időjárás környezet roncsolja a szerkezetet, (ha nem megfelelő szögben van felszerelve a csö, egyéb járulékos nem tervezett igénybevételek is "ráülhetnek" a tervezett terhelésre )...
Továbbra is hangsúlyozom, hogy nem fent említette márkával van gondom (hiszen többször írtam nekem is ilyen van), hanem azzal, hogy a Magyar cégnél ahol gyártják, a fent említett dolgokról halvány fogalmuk sincs! Nektek erről nem kell tudni, de mondjuk, azt szerintem nekik fel kéne tüntetni a terméken, hogy nem road legál, és nem csak mondani...Azt kell belátni, hogy nem a papír számít, hanem a mögötte levő magas fokú minőségi rendszer mely azt hívatott szolgálni, hogy ppm-es ( darab/millió) szinten maradjon a hiba előfordulása, meg tudjam, hogy azt valóban az én gépemhez való, és nem csak összekeverték a rendelést...

(Csak egy zárójeles érdekesség...pl a az egyik mérnök ismerősöm vezérmű lánc beszállító cégnél főmérnök, több neves német és más autógyárnak szállítanak...Az új láncgyártó soron azért nem tudnak még éleben gyártani, mert nem elég az a megrendelőnek, hogy a termék tudja paramétereket a tesztpadon, hanem minősített folyamban, pl a hőkezelés során hőmérséklet merő szenzorokat is kalibrálni kell, vagyis egy minőségi paramétert közlő eszközt is minősíteni kell...azt hiszem erezhető, hogy ez hova vezet...és ez "csak egy vez lánc" nem fék!)
A nadrág kivehető bélésű, én szinte mindig bélés nélkül használom, hidegebb időben inkább veszek alá harisnyát, a saját bélése nagyon meleg.
Nekem a kétrészes bőr csak olyan 20-25 között elviselhető, hidegebb időben kordurát használok ami alá jobban tudok öltözni (a bőr önmagában is ridegebb). Kordurából két kabátom is van, az első egy alsó árkategóriás ami nyáron meleg, másodjára egy air vent szellőzőkkel ellátott szintén kordura kabátot vettem, na az sokkal jobb, legtöbbet azt használom.
Van a Revolutionnál is ott a radial 22.700 körül van.
Ezt a linket barnazolnak küldöm leginkább!
Mosmá' jó.
Oh igen. Bocs a kicsit paraszt kivitelezésű hozzászólásért, Zoli kissé részletesebben írta le a dolgot .
Szóval mint mondotta is és én is írtam, ez egy nagyon nagyon öreg gumi már. Ergo olyan kemény mint a bakelit. Ez meg ugye egyenlő az életveszéllyel.
Így ahogy írta is, egy motor javítás sokkal- de sokkal többe fog kerülni !
Tehát erősen felejtős kategória!
Elnézést hogy ilyen kurtán fejeztem ki először magam !
Droidon hasít pedig!
De itt azt mondja a kiccsóka hogy a diagonal inkább turasabb embereknek való, szal azt is veheted. Egy ezressel olcsóbb..
Nyisd meg mégegyszer, nekem is csak másodjára ment, r17-nél előfordul.
404: NEM TALÁLHATÓ
Sajnos az általad kért tartalmi elemet nem találjuk.
Ezt én már nem tenném fel (de a profilja miatt újonnan se).
Ja igen, egy csúszás is drágább lesz, mint egy új gumi. A bőrödről nem is beszélve.
Bocs, 18- at... pl..
9 éves. Nem biztos, hogy túrázgatnék vele...
Az enyém is kemény, mint a kocsikerék. Újat fogok venni, tavasszal. Lehet, hogy egyszerre csak egyet, inkább jobb legyen. Ne feledd ezt tart téged és a motorodat az úton.
Én is eladhatnám ha lekerül, de nem akarok senkit megölni. Inkább majd odaadom a motorral ajándékba, mit eredeti gumit, főleg ha egy ilyen eredetiség mániás veszi majd meg, mint én. (Persze nem tervezem eladni.)
Hali.
Mit akarsz evvel a traktor gumival a motoron?

Még méretben sem épp erre való. Ha jól haluzok akkor 2005- ben gyártott gumi lenne?
Szerintem rakj még hozzá 17 ezret és vegyél egy új, jó kis Michelin Pilot Street radial gumit rá!
A gumi ára 5 ezer dot szám: 4005
Én pedig ruha, főleg nadrág vétel előtt állok. A dzsekim szövet, úgyhogy inkább a nadrág is ilyen legyen. Van valakinek ötlete? Ja, nyilván nem 120 ezres érdekel, mert sajnos arra nem futja...
Olvasgattam az olcsó Shox-okról, azt írták, hogy már a boltban szétesett.
A bőr ruhák meg még használtan is q drágák.
Kicsit zizegősnek tűnik. De lehet, hogy nem. Tudod, mint a Lada Niván a terepgumi... Nem tudom, hogy ez mennyibe kerül, de valami Michelint fognak ajánlgatni itt a fiúk.
Sziasztok! Kérdésem lenne hozzátok hogy az ER-5-re hátsó gumit akarok venni 130/80-R17-et pirelli scorpion-t 65 M/C-t hogy jó lessz-e mert ugye 130/70-es a gyári méret. Nem lesz ez gond? Mert én tényleg túrázni használaom a motort nem nagy döntögetéseket csinálok.