Annak a szinkronnak úgy lenne értelme, hogy előtte levenni, kitakarítani, átnézni a karburátort, majd szelephézag ellenőrzés, és a végén a szinkron. Ha meg már lent van a szelep dekni a hézag ellenőrzés miatt, a lánc állapotát is könnyen meg lehet kukkantani. Ezt az egészet célszerű szerelővel csináltatni, már csak a szükséges szerszámok és szinkron teszter miatt is.
a tankot mindenképp szakemberhez vinném, mert a bal oldalán van egy horpadás is. Csak érdekelt, hogy hasonló módon járt-e valaki. Szelephézag állítás és karbiszinkron tervben van. A vezérmű lánc feszesség, stb már meghaladja a képességeim és a bátorságom szóval azt minimum szervízben (ha kell). A hirtelen gázadásra történő torpanás is ezek miatt lehet, vagy ez normális?
Szerintem teljesen jó hanga van a gépnek. A szelephézag ellenőrzést azért én is javaslom, meg egy karbi szinkront, ha még nem volt rajta!
Jó kis vödör csavar hang- imádtam!
A tank oldaláról a horzsolás már necces polírozással, szerintem átlyukad! Megpróbálni meg lehet, legfeljebb, így is- úgy is lakkozás lesz a dologból..
Vagy rögtön felcsiszoltatod- és nyomnak rá egy sor lakkot.
De amúgy ha jól hallottam ez egy 3 rétegű metál technológia, szal nem is biztos hogy olyan könnyen javítható.
A jobb oldali karcok amennyire látom lehet kijönnének polírral.
Hallom hiányoltok
yep, index továbbra is kell, de milyen jó, hogy nem cseréltem még le!
Btw nincs nagy gond, egy kis boka törés... mocit is sikerült kicsúsztatnom, így nagy baj azzal sincs. Tavasszal összerakom és minden megy tovább
Dehogy kötöm! Főleg úgy ,hogy semmi baja. Csak arra céloztam, hogy mekkora felelőtlenség ilyen videót feltenni a netre. Tipikus rossz (és veszélyes) példa a házibarkácsra.
Amúgy most jövök a felnistől. 20.000 -ért újjávarázsolja, fekete selyem porfestéssel. Használtat sem kapnék sokkal olcsóbban (és lehet, hogy lutri) , így meg tutkó lesz. Azt mondta, hogy állítólag a kawának ez a felnije rohadt masszív, nem nagyon csinálnak már ilyet.
Esetleg megnéznétek a videót az adatlapomon (pl. hang alapján rendben van-e, stb)
Én csak azt mondom, mit ír a szervízkönyv... :) De bizonyára többet kibírnak, mint 4 év/48e km, nyilván van ráhagyás is az előírt csereperiódusban, nem tudom, miért pont ennyit állapítottak meg a japók. Enyém most lesz 4 éves (gyártástól számítva mondjuk inkább 5 vagy 6), átnéztem, én semmi gyengülést, repedést, púposodást stb. nem vettem észre, fékerővel sincs gondom, úgyhogy elegánsan szemet hunyok és majd 48e-nél megint elgondolkodom a témán. Meg most vittem szervízbe, ahol a fékrendszert is átnézik, ha szólnak, hogy cserélni kell, cserélem, ha nem, nem, akkor úgy veszem, hogy a szaki is jóváhagyta az állapotát. Persze ez kicsit önbecsapás, az igazság az, hogy szimplán nincs kedvem még fékcsöveket is venni/beszerelni. Ha pénz, idő stb. nem számítana, cserélgetnék én mindent az előírt időben, de így amiről nem gondolom hogy indokolt, azt nem, és ez pont olyan.
Ugyanígy pl. nem ellenőrzök keréknyomást hetente, hiába az az előírás, nem tartom indokoltnak, kész. Párszor megnéztem, jól tartja a nyomást, egy hónap alatt sem csökken, akkor minek. Meg autó lámpáit sem járom körbe minden elindulás előtt (ahogy pedig elő van írva)...
Szóval nem vagyok ennyire kockafej, de egy dolog, hogy én mit teszek magammal, meg hogy mit mondok másnak. Ez a saját felelőtlenségem, magamnak vállalom, de másnak inkább nem ajánlom, mert azért csak nem véletlenül vannak az előírások. Miattam ne haljon meg senki egy kirepedt, öreg fékcsővel.
Mona az éppen labadozik, mivel kicsaptak alóla a motort..
Lehet több indexre is szüksége lesz!
Amúgy a gyarihoz nagyon hasonló indexek vannak a nagyvason 3 e körüli áron. De pl tomites nincs benne azt neked kell barkacsolni bele! Izzó van .
A műanyag burkoló tovet meg nem adhatják mert az állítólag gyári privilegium. És valóban külön adják a Kawanal is!
Az előző leírás után nem akarok ebben ellent mondani, de én azt hallottam hogy ezek a japán gumi csövek simán kibirnak 15 -20 évet..
Ebben az is igazol hogy pl. állítólag az Mz - k fekcsove is japánból jött anno ( szerintem erosen urban legend ) de én 18 évesen adtam el a Tz - t és semmi baja nem volt a csőnek normál használat mellett!
Ernő fekcsovet Krisztieknek adtam mert nekik kisse rosszabb állapotban volt már, mikor kicsereltem fém csőre. Az akkor kb 5- 6 éves volt.
De ha ennyire rá mentél inkább cseréld le. Én jovore a Zén fogom lecserélni a gyári 8 éves csöveket. Semmi bajuk amúgy.. Kap femet aztán még jobb lesz. Azonban egy ilyen kaliberu motoron már pl egy szett veri a 35- 45 ezer ft környékét, az Ernőeppedig olyan 12-14 ezer lesz kb...
Eszedbe ne jusson kikotni!
Rohantunk mi már Keewayes papa után Motoros talin Izsakon mikor is nagy boldogan integetve elindult a kis játék csopperen, aztán az első balos után lehervadt volna a mosoly... Azon pl gyárilag nem volt rajta, mert minek!? Pár éve sajnos egy motoros srác halt meg e miatt, a párja írt egy nyílt levelet. Benzinkútnál tankolás után kint maradt, első kanyarban olyan szarul estek, a csaj túlélte srác meg meghalt. Szóval inkább ne!
Örülök, h nem törtem össze, még mindig nagy a szerelem.
Igen... anyu ügyes! a ragasztót én szedtem le korábban, m néha égett szaga volt :DDDDD
Jó kis vödör csavar hang- imádtam!
A tank oldaláról a horzsolás már necces polírozással, szerintem átlyukad! Megpróbálni meg lehet, legfeljebb, így is- úgy is lakkozás lesz a dologból..
Vagy rögtön felcsiszoltatod- és nyomnak rá egy sor lakkot.
De amúgy ha jól hallottam ez egy 3 rétegű metál technológia, szal nem is biztos hogy olyan könnyen javítható.
A jobb oldali karcok amennyire látom lehet kijönnének polírral.
http://garazsmenet.postr.hu/en...
yep, index továbbra is kell, de milyen jó, hogy nem cseréltem még le!
Btw nincs nagy gond, egy kis boka törés... mocit is sikerült kicsúsztatnom, így nagy baj azzal sincs. Tavasszal összerakom és minden megy tovább
Amúgy most jövök a felnistől. 20.000 -ért újjávarázsolja, fekete selyem porfestéssel. Használtat sem kapnék sokkal olcsóbban (és lehet, hogy lutri) , így meg tutkó lesz. Azt mondta, hogy állítólag a kawának ez a felnije rohadt masszív, nem nagyon csinálnak már ilyet.
Esetleg megnéznétek a videót az adatlapomon (pl. hang alapján rendben van-e, stb)
Ugyanígy pl. nem ellenőrzök keréknyomást hetente, hiába az az előírás, nem tartom indokoltnak, kész. Párszor megnéztem, jól tartja a nyomást, egy hónap alatt sem csökken, akkor minek. Meg autó lámpáit sem járom körbe minden elindulás előtt (ahogy pedig elő van írva)...
Szóval nem vagyok ennyire kockafej, de egy dolog, hogy én mit teszek magammal, meg hogy mit mondok másnak. Ez a saját felelőtlenségem, magamnak vállalom, de másnak inkább nem ajánlom, mert azért csak nem véletlenül vannak az előírások. Miattam ne haljon meg senki egy kirepedt, öreg fékcsővel.
Lehet több indexre is szüksége lesz!
Amúgy a gyarihoz nagyon hasonló indexek vannak a nagyvason 3 e körüli áron. De pl tomites nincs benne azt neked kell barkacsolni bele! Izzó van .
A műanyag burkoló tovet meg nem adhatják mert az állítólag gyári privilegium. És valóban külön adják a Kawanal is!
Ebben az is igazol hogy pl. állítólag az Mz - k fekcsove is japánból jött anno ( szerintem erosen urban legend ) de én 18 évesen adtam el a Tz - t és semmi baja nem volt a csőnek normál használat mellett!
Ernő fekcsovet Krisztieknek adtam mert nekik kisse rosszabb állapotban volt már, mikor kicsereltem fém csőre. Az akkor kb 5- 6 éves volt.
De ha ennyire rá mentél inkább cseréld le. Én jovore a Zén fogom lecserélni a gyári 8 éves csöveket. Semmi bajuk amúgy.. Kap femet aztán még jobb lesz. Azonban egy ilyen kaliberu motoron már pl egy szett veri a 35- 45 ezer ft környékét, az Ernőeppedig olyan 12-14 ezer lesz kb...
Rohantunk mi már Keewayes papa után Motoros talin Izsakon mikor is nagy boldogan integetve elindult a kis játék csopperen, aztán az első balos után lehervadt volna a mosoly... Azon pl gyárilag nem volt rajta, mert minek!? Pár éve sajnos egy motoros srác halt meg e miatt, a párja írt egy nyílt levelet. Benzinkútnál tankolás után kint maradt, első kanyarban olyan szarul estek, a csaj túlélte srác meg meghalt. Szóval inkább ne!