Értem én, de hogy műxik?
Szóval moci beindul, sebességbe rak, kuplung enged fel, majd lefullad a gép. Mintha "lefognád" a hajtást. Vagy ahogy megindulna a primer kerék , aktiválja a kapcsolót és elveszi a gyújtást? Mindegy, nem akarlak az őrületbe kergetni, csak bosszant, hogy nem vili a működési elve. Először arra gondoltam, hogy van valami visszajelző a műszerfalon (, mint pl. autón a kéziféknek), hogy ne idulj el paraszt, amíg nem hajtod vissza. Ettől függetlenül rohadt okos megoldás.
Az oldaltámasz mögött van egy fekete hengeres tárgy, valami elektromos csatlakozóval. Na az az.
Ha lefulladt, akkor ott van az.
Kicsi az esélye, hogy pont akkor dugult el a karbid.
(ez is cinikus lett, de nem baj)
Srácok! Az oldaltámasz kapcsolónak mi lenne a funkciója? A service manualban nem sok minden van róla. Illetve létezik, hogy az enyémen nincs meg ez a kapcsoló? Azt tudom, hogy egyszer balfasz módon akrtam elindulni kihajtott oldaltámasszal, de állandóan lefulladt a gép, ahogy engedtem ki a kuplungot. Nekem úgy tűnt, mikor rájöttem, hogy mechanikusan blokkolja a primer lánckereket. De elektronikus kapcsoló nem rémlik.
A felénél meguntam... de azért végigolvastam
A Goodridge fékcsövekről én még eddig nem hallottam rosszat, nekem a Hondára a suzukis Power City gyártotta le, végignéztem a műveletet, igazából el se lehet rontani. Az Inazumán is cserélve van az összes fékcső, még az előző tulaj egy bizonyos Antonio nevű olasz fiatalember cseréltette ki, nem Goodridge hanem valami más, igazából ezen még nem aggódtam. Az inazuma talin viszont az volt az első hogy végignyomkodtam az összes típustárs fékkarját, nem akarok túlozni de ég és föld a különbség!
Na én nem vagyok olyan, szerintem Fisi sem.
Viccelgetünk.
Ahogy érzed.
Ha meglesznek az új gumik, meg esetleg egy kipuff, akkor lehet, hogy nézek majd egy fékcsövet én is az enyémre.
Mert shoppingolni KELL!
Azért ennyire nem drasztikus a helyzet! alapból egész jó az a gumi cső, ha egy kicsit jobbat, feszesebbet akar akkor legyen. De azért nem is olyan mint anno, itt is valaki írta hogy huha óvatosan fékezz , mert akkorát harap hogy átesel a kormányon.... No persze...
A gumi fékcső rugalmas, így még a blokkoló fékezésnél is tovább tudod húzni a kart, mert "felfújja" a fékcsövet. Az acélszövet ezt megakadályozza, tehát kicsit határozottabb lesz a fékezés. Nekem annyira nem hiányzik, inkább veszek egy jó gumit kicsit kipótolva. Egy 60 centis csőért egyébként sem kevés tizenezer.
Ha streetfighterezni akarsz stoppie-kkal, akkor vegyél.
Hát gondolom, a rendszert akarta átmosni, de szerintem erre vannak egész jó kis hűtőrendszer mosók, ez meg a takarékos házi verzió. Lelked rajta melyiket választod!
Kössz a tippeket. Még valami: A youtube-on láttam egy videót, hogy a fickó vmi ecetes oldattal átmosta a blokkot a fagyálló előtt. Szerintetek ez nooooormális?
A féket még nem ismerem, mert tök rutintalanul kb 100 km- t mentem eddig a vassal. A tervek szerint tavasszal talán lesz egy kis cash plusszban és azért gondoltam, hogy amit lehet most cserélek, így anya is hamar elveszti a fonalat, hogy mire mennyit költöttem az új vágyaimból.
Érezhető van- kb 5 %- al jobb, meg jobba nadagolható!
Ha nincs baja a gyárinak, és így ius úgy érzed hogy elég a fékhatás, akkor ne költs erre! Ellenben ha már amúgy is cserés lenne, vagy úgy érzed nem elég jó neked a fék- akkor cseréld le!
X- bike- ot ajánlom, és az örök élet garis Goodridge fékcsöveket ajánlom, nekem az volt az Ernőn anno.
Más nem egy vegyszerálló flakonba is rakhatsz benyát. meg a kupakba egy kis csöcsöt- rá a sima benzincsövet, amit összekötsz a gyárival, de ahogy barnazol írta- aki most cserélte a cuccost, lesz a karbiban is annyi talán, ami elég!
Asszem a kuplungnál is van valami kapcsoló, de nem biztos, hiszen én is újonc vagyok.