Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudni kell helyén kezelni a dolgokat, bevallom nekem ez nem mindig ment sajnos
Elhiszem, sőt ha úgy alakul és tavasszal megint találkozunk szivesen beszélgetek arról is veled, egy jó sör mellett
Így-így. Mennyi kapcsolat indul innen és mennyi fut zsákutcába. Információ beszerzésre, cserére nagyon jó, de igaz kapcsolatok csak személyes ismeretség útján alakulnak. Tehát valóban van az internetnek jó és kevésbé jó oldala is.
Érdekes ez is.Hidd el nekem. .És én nem vagyok motoros.Csak birtoklok olyasmit.
Motoros vagyok és nem tűzszerész, ráadásul nem is érdekel
Akár csak ez az átkozott internetes fórumozás ami sokszor ad okot félreértésekre és mérgezi az emberi kapcsolatokat...
másrészt akkora segítség hogy hihetetlen, emlékszel mennyi mindent megoldottunk ezen keresztül, oda-vissza segítve egymásnak! Lehet mostantól majd egy kicsit drágább lesz, de még mindig olcsóbb mint baklövésekkel a saját kárunkon tanulni.
A tapasztalat érték, átadni meg öröm! Szerintem
Akkor aknákban még járatlan vagy?Van saját tűzszerész manualom.Letölthetheő:___.
Nagyon jól látod. Véleményem szerint bölcsebb dolog előbb olvasni, képeket nézni (főleg ha már van rá lehetőség), akár többször is és csak utána hozzányúlni. Sok + munkától és bosszúságtól mentesülhet az ember.
Igazad van, az alapvető dolgokat megtanultuk a régi technikákon, nem is nagyon volt más választásunk, főleg ha nem akartunk úton hálni. Viszont ma már másabb a helyzet, emlékszel nemrég beszéltük a tűszelepet ami nem fém kúppal zár, vagy a gázkart aminek visszahúzó szára is van... Ezért érdemes olvasgatni egy kicsit, sokszor segít, főleg azoknak akik nem új motor vettek ezért az első 50ezer kilóméterük sem biztos hogy felhőtlen. Fisi leírásai komoly értéket képviselnek, nagyon örültem volna ha 5éve találok egy olyat Inazumára komponálva, pedig régről nekem is van nem kevés tapasztalatom. Ha már van ez a lehetőség én javaslom minden új tulajnak ezt átböngészni, a manuállal együtt!
Nem ismerek szerelőt.Ez jelent valamit.Rigán Jawán P20-on nőttem fel.Szétkapom (szét is kaptam)én amit kell és össze is rakom.Volt ezek között :motor,varrógép,bicikli,géppuska,aknagránát,kézigránát,harckocs
iakna et cetera.
Valahol félúton van az igazság, el kell olvasni azt a manuált és hátha kevesebbszer kell az a JÓ szerelő.
Nem tudom az új versenyzők közül hányan olvassák a Service-t.Nálam még nem vetődött fel.Ha van valami érzéked hozzá akkor megoldod.Más estben kell egy JÓ szerelő.
Kapaszkodó le, összes csavar ki és egyben jön le a farok.
Belül össze van csavarozva a 3 elem.
Amúgy idvez légy - ki vagy?
Töltsd le az oldalamrol a service manualt ! Van régi és új szerias is! Fényképekkel.
Hello

A hűtőfolyadéktartály körüli idomot hogy lehet leszedni? 2 csavar volt körülötte, de azokat kicsavarva sem tudtam leszedni, valami a féklámpa környékén tartotta, feszegetni meg nem akartam jobban.
(2001-es gyármányú van).
Pedig én így teszek mindig. Kb 4hetente ráteszem töltőre 1napra, a garázs fűtött, van vagy +25 fok benne.
Télen is.Fűtetlen garázsban.Nekem lehet mesélni csepptöltésről meg gondozásról ezek után.
Télen is benne volt?
A 11 évet én írtam.Egyszer volt töltve a végén.Már halott szegény.A következőnél én simán beérem fele ekkora élettartammal is.Az is szép idő.
Az amelyik zölden világítva jelzi,hogy jó az akku?(Miután meg kialszik a mágikus fény még egy évig biztos jó a holmi.)Az autóban talán fél éves koráig világított.Most már lassan kettő lesz de még hibátlan.
Nekem legjobban az a kis "ablak" tetszik ami ugye mutatja, hogy jó, avagy sem az akku. Eközben csak annak az 1 cellának a savszintjét mutatja meg. Parasztvakítás.
Igen, itt szokott lenni némi félreértés. Zselés akksi is létezik, jó is az, olyan van pl. a mobiltelefonban meg a laptopban. Járművek indítóakksijaiban viszont nem zselé van, csak valamiért ez terjedt el a köznyelvben, de inkább nevezzük AGM akksinak őket. Itt az elektrolit fel van itatva egy üvegszivacsban.
Vettem én is anno hagyományos "lötykölős" akkut nálunk a Banner-ben ott előttem savazta és állította be a szintet a frissen kicsomagolt akkuban.
Ugye a gondozásmentes is folyadékos, csak úgy híjják száraz felitatott nem pedig ugye zselés. Az a hajra kell vagy a tortára mondjuk.
Jaja, nekem is így logikus, nem hiszem, hogy teljesen feltöltve érkezik a gyárból, csak azon gondolkodtam el, hogy az akksit a gyár rakja bele, vagy a kereskedés? Tényleg van olyan motor is, amit mondjuk 2005-ben gyártottak, és végül 2010-ben adtak el, akkor a kereskedés frissen rakja bele a 2010-es akksit az azévi akksiszállítmányból, vagy előveszik az 5 éves savflaskát...? És akkor végülis hány éves a kapitány?