Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van érezhető különbség fékezéskor a gyári és fém fonatos fékcső között? Érdemes lecserélni?
Üdv!
Hamarosan lecserélem a fagyállót a gépben (mivel nem tudom hogy mikor volt cserélve, méregetni meg nem tudom). A leírás szerint le kell hozzá kapni a tankot, és járó motornál kell légteleníteni. Nos, ha nincs rajta a tank és le is kötöm, ahogy a leírás írja, hogyan járatom a motort? Megosztanátok velem, hogy hogy csinálják a profik?
Elolvatam, én is az X- biketól fogom jövőre rendelni, de azért ne vitázz vele itt is!
A wilbers szett is onnan jött nekem jó fejnek tűnnek folyamatosan fárazstottam őket sosem rágtak be.

Hja, valahogy így!

Èn szeretem olvani, olvasgatni a szerviz doksikat. Erdekem mikor mikor egy 80-as évek elejéröl valót forgatsz, aztán egy 90-es évekböl valót, majd mondjuk a 2000 évekböl valót. Látni ahogy szépen formálódott az egész...ahogy bonyolultabbak lettek a gépek, úgy vastagodott a doksi, és lett precízebb a leírás is.

Bocsánat, hogy tipusidegen géppel jövök megint mint érdekesség. Az suzuki 1100 gsxr nél még 4000 km-es szervizintervallumok voltak, majd mikor ezt blokkot, és sok alkatrészét felhasználva megalkották az 1200-es Banditot, ott már 6000 km volt az intervallum, pedig ugyan az a buta technika dobogott benne...a meghúzási nyomatékok elsö idöben nagyon helyesen tól -ig határokkal voltak megadva pl: 42-52 Nm. Most egy kerek érték van beírva...
Nyílvan 20 éve nem volt ilyen szintü a motorizáció, a szervizek rentábilis üzemeltetéséhez többször kell hogy befusson a jármü, most meg...
Köszönöm tesókám!
Már késő!
Mentek a fazékba!
Mail ment!
Ne tetézd cimbora!
Ez csak vicc volt, mielőtt nyilvánosan felkoncoltok!
Hát azt hallottam egyből.
A múltkor majdnem ráindítottam lámpánál állva, miközben járt a Hondám villany motorja.
Két autóval mögöttem egy Kawa állt és mindent elnyomott a hangja.
eryk ez most nem a Hondád!
Na egész jó, azt a baromfiudvart nem lehet kivenni alóla?
Szimplán megteszi nekem az Er hangja is!
Úristen!
Hogy csattog a szelep, lóg a lánc és az a sasszeg hogy van elhajlítva?!
Nem tetszik. Így adták. A hyári sem túl szép mondjuk...
Na, megnéztem, hogy örüljél. Jó a zene!

A motor egyébként tényleg gyönyörű (a videó is jól össze van rakva), nekem egyedül a LED indexek mutatnak furán egy 15 éves technikán, szerintem nem illik egy ilyen motorhoz, de ez egyéni vélemény, ne foglalkozz vele, ha Neked tetszik. :)
Teljesen jogos, nem is várja el szerintem senki. (Amúgy én már az első mondatot is értettem. )
Szóval nyugodtan költöztesd át az oldaladat, csak majd értesíts mindenkit, hogy hova.

Ha a wordpress-t választod (ami teljesen ingyenes), akkor viszont a fórumot nem tudom, hogy költözteted át. Én ott nem próbálkoztam fórum létrehozásával. Kommentelni viszont lehet, azzal valahogy meg lehet tán oldani (és ott beállíthatod, hogy kelljen-e regisztrálni a kommenthez stb.).
Viszont ha nem tudsz belépni a régi oldaladra, akkor nem tudom, hogy mented le a fórumot.
Pöpec a gép, remélem tavaszra az enyém is ilyen lesz!
Amúgy elnézést, hogy így ismeretlenül beszállok a társaságba. Tetszett az eszmecserétek a szerelő kontra saját bütykölés témában. Tény, hogy ma már rengeteg anyag áll rendelkezésre. (videók, leírások, forum, stb) Szerintem van valami tuti abban, ha te magad gyógyítod meg a géped. Másrészről a szerelőn megspórolt pénzt elköltheted pl. szerszámra, ami viszont mindig meglesz. Persze van, amihez nem éri meg házilag hozzányúlni, de akinek van érzéke a dolgokhoz, rengeteg mindent meg tud oldani a leírásokból.
Én is néztem meg lájkoltam is, de a zene nekem sem hiányzott belőle, főleg ekkora mélységben!
Ezt nem tudhatom, de eléggé újszerű. Az első villa is tiszta új, pedig az elég ronda szokott lenni.
11254km -nél nem csattoghat(,ha valós az óra állás) .
Nem. Szép hangja van.
Mert? Tényleg csattog?
Akinek nem tetszik,.....
Persze, akkor meg jönne mindenki, hogy csattog a szelep.