Köszönöm szépen! Nagy Királyok vagytok És egyéb tapasztalat kawával, már ami a megtett km-t illeti komolyabb motorgenerál nélkül?
Egyébként ami még feltűnt, hogy alacsony az alapjárat, de ez könnyen orvosolható (1000 alatt ketyeg picivel), illetve hirtelen gázhúzásra (inkább rántásra) befullad. Szerintetek egy karbitisztítás megoldhatja a dolgot?
Enyém is ilyen, nem kókányolt az. Ahogy István is írta, le kell nyomni és a gyűrűt kipattintani. A szimmering mérete 37x50x11, teleszkópolajból pedig 10W-s kell.
Van olyan megoldás a Yamahánál pl, hogy azt a felső záródugót lenyomod, akkor látsz majd egy kör keresztmetszetű acél rögzítőgyűrűt, azt kipöccinted egy csavarhúzóval, aztán dugót,meg a rugó kinyomja...
Ha széthúzzátok, alaposan szemügyre kell venni a csúszóperselyeket, krómszárat, meg mondjuk féktisztítóval kimosni tisztára csizmát meg a krómszárat.
Arra kell figyelni, hogy általában a telo alján van a "mindet" összetartó csavar, ha felülről nem tudsz ellentartani, egy megfelelő fejű hosszú-szárú szerszámmal (sok féle fejkialakítás van) akkor pont annyira fog meglazulni, hogy utána, se meghúzni, se kitekerni nem fogod tudni.
A csúszócsapágy és a szimering beütögetéséhez , házilag 2db felhasított PVC csőből , és bilincsből lehet csinálni szerszámot. Arra figyelj, hogy az a cső legyen előrébb, ami nem a szimering ajkát püföli.
Üdv. Köszönöm a válaszokat. Nos, Öcskös 360-ért vette, én olcsóbban jutok hozzá jóval, mivel ez családi biznisz. (Megéri ).
Ami a teló olajcserét illeti, a szervízkönyv szerint 2 év vagy 24 e km. (amelyik előbb jön). Meg egyébként is szét kell kapni, mivel a bal oldalin bubizik az olaj (rossz a szimering), akkor meg már mindkettőben cserélem. Én a védőkupak nélkül fotóztam, de egyébként ugyanúgy néz ki, mint amit felraktatok. Egész egyszerűen nem vili, hogy hol a csavar, ami a rajzon is látszik. Nem hiszem, hogy kókányolt egyébként. Lehet, hogy van rajta valami védőlemez még? Ahogy néztem nem is éri be a belső cső keresztmetszetét teljesen. Sajnos helyileg most nem vagyok a moci közelében, úgyhogy egy darabig nem tudom alaposabban szemügyre venni.... .
Egyébként semmi tapasztalatom kawával. A gépben 78.000 km van. Sokáig bírja még megfelelő használat mellett? Tapasztalatok?
Köszi
Csak a lényeget hagytam ki. Szerintem ez cserélt, vagy barkácsolt telószár. Gondolom elhajlott a gyári.
Nem olcsó cucc, ebay-en negyven körül van a bontott.
Rögtön a nehezével kezded?Akkor vezérmű lánc cserét ajánlok.Attól lepetézel.
Tizenegy év alatt nem nyúltam a telóhoz.Máshoz se nagyon.Pedig az idei xar évet leszámítva rendesen használom.Ez KAWASAKI pont.Nem buzerálni hanem használni kell.A gyártó amúgy nehéz gépes tehát a gyenge pont nem a bicajban lesz.
Sziasztok!
Jövendő Er5 tulaj vagyok. (a gép jelenleg a tesómé)Ő idén tavasszal vette a motort és nincs meg sajnos minden információ az előéletéről ( kötelező karbantartások, stb), úgyhogy úgy döntöttem a tavasz előtt nekiállok és apránként megvizsgálom, amit tudok. Az első probléma, amibe beleütköztem az az első teló szétszedése. (rossz az egyik szimering, meg egy olajcsere is szükséges). Szóval a mellékelt kép szerint, ahogy a service manualt néztem, ott egy csavarnak kellene lennie, de itt egy sima "furat"-ot látok. Ha van valakinek tapasztalata ebben kérem ossza meg velem. Köszi
Neked megfelel.A pizzásokat(hátsó doboz)sűrűn szarozod.Fogadd el,jobb keretet senki nem gyárt mint .........Nekem le sem kell vennem mert ha nincs rajta a koffer akkor olyan kicsi,hogy fel sem tűnik.Ez az oldaltartókra igaz.A pizzás az meg csak kell.Arra még plusz tetőcsomagtartót is kendácsoltam (Giwi)
Mindenkinek másra kell a gépsárkány.
Electrosyntec technológiával gyártott szintetikus, magas minőségű észter bázisú olaj négyütemű motorkerékpárokhoz utcai használatra. Ideális olaja minden váltóval közös kenési rendszeren lévő motornak. Kiváló korróziógátló, kopáscsökkentő adalékokkal dúsítva, ajánlott minden víz és léghűtéses motorkerékpárhoz. Hosszútávú túramotorozás ideális kenőanyaga.
,
Termék ára: 2 790 Ft
Köszönöm Mikikém a kiigazítást! :)
Hát akkor félig, de igaz amit mondtam. Az Er - be MA jelzésú van írva, én a Fuchs MA 2 jelzésű olajat használtam. A Xado is MA.
Hát, nem pont így van, de a lényeg, hogy bármelyik beletölthető (MA, MA1, MA2). A JASO MA minősítés ugye azt mutatja, hogy a motorolaj alkalmas a nedves kuplung kenésére is, ezért fontos motoroknál (autókban ugye van külön sebváltóolaj erre).
Minden ami teljesíti az MA-t, az használható a nedves kuplungos motorokhoz. Az MA-n belül a japók 3 paramétert vizsgálnak, ez alapján még tovább bonthatják az MA minősítést.
Ha mindhárom paraméter a szigorúbb tartományba esik, akkor lesz MA2. Ha mindhárom a megengedőbb tartományban van, akkor MA1. Ha a paraméterek részben a szigorúbb, részben a megengedőbb tartományba esnek, akkor csak MA-t írnak rá.
Magyarul egy MA lehet jobb, mint egy MA1.
De szerintem ennek az 1-2-nek ott van jelentősége, hogy ahol MA2-t írnak elő, oda nem szabad sima MA-t vagy MA1-et tölteni.
Ahol viszont csak MA-t írnak elő, ott csak a megengedőbb feltételeket kell teljesíteni, tehát oda bármit lehet, mert azt tudja az MA, az MA1 és az MA2 is.
Hát, az jó messze volt a kendacstol, de még egyszer nem hoznam fel az indexeket, lehet...
Mi nem volt jó benne?
Amúgy egy keret sem mutat olyan szépen, én ezért is szedtem mindig le nagyobb túrák végén.
Sziasztok! Olajcsere kérdés. Gépkönyvben JASO MA minősítés szerepel. Betöllthető MA1 vagy MA2? Neten kerestem de így leírva sehol nem találtam. De azt logikásztam ki hogy ez úgy van számozva mint az API esetében a betű. Minél magasbb annál jobb és a magasabb beletöltető. Tehát MA2 beletölthető MA helyett de fordítva nem.
Egyébként ami még feltűnt, hogy alacsony az alapjárat, de ez könnyen orvosolható (1000 alatt ketyeg picivel), illetve hirtelen gázhúzásra (inkább rántásra) befullad. Szerintetek egy karbitisztítás megoldhatja a dolgot?