Nem tudom miről beszélsz, ezt egyáltalán nekem akartad írni? Szerintem nem ugyanazt a csatornát nézzük, mert itt most a fene se differenciált drámaian. Fisivel mi személyesen ismerjük egymást és egy link miatt nem lesz itt semmilyen kedélyváltozás. Mi nem a szomszéd topikból dobáljuk egyást hanem néha találkozunk is, vagy telefonon beszélünk. Ez Poén volt és ő értette is, nem kell tovább gondolni a dolgot.
A rozsdamarót kihagynám. Lehet, hogy az a gyenge láncszem...
Nem lehet maradéktalanul eltávolítani.
Lehet, hogy valami kéjgáz fejlődik a melegben és ledobja az aranyozást is.
Olvasd el a tájékoztatót!
Ha meg akarod tartani az ernőt- vegyél a bontóból egy 2004 utána renccert azt felejtsd el egy életre a majszkolást. Majd cblaci ír erről, vagy eryk04- mit cumiztak a CB fórumon is a festéssel. Sose lesz igazán jó. Festett cső= szopás.. Ennyi.
Hát az a gond, hogy valamiért nekem nem használ. Lecsiszoltam, rozsdamaróztam majd először egy Praktikeres 600 c°ig jó festékkel fújtam. Megszáradt, ráégettem. Mjad a következő menetkor felhújagosodott és lepattogott a festék. Ezt követően szereztem kandallógyárból festéket. Ugyan ez a procedúra. Ez még korábban felhólyagosodott.. Most már enm tudom mitévő legyek.
Ettől jobban már csak kakkor hullott ki a rőzsém, mikor nézegettem a ZRX 1200- akat, és találtam egy fullosat, idótája 1,6 millát akart kérni érte. No azon is volt ilyen!
Egy 110 Nm nyomatékú- 5 sebességes gépen- amiből 100 newtont már 3 ezres fordulaton lead!
Nooooormális?
Nem én csináltam. Ez a motor márciusban került az országba, akkor volt service, meg minden, gondolom akkor vettek egy kandallófeketét ezernyócér' az OBI-ban. Az a lényeg, hogy lefested és utána menni kell vele, hogy kikeményedjen a festék. Nem tudom, milyen meleg lehet a könyöknél, de ezek a festékek papíron 600°C-ig állják.
Látom h neked is 2000 előtti a géped, viszont a kipufogód mintha új lenne. Te festetted, vagy már így vetted? Ha te csináltad, milyen cuccal és hogyan sikerült elérned?
Pocsolyába léptem. Szétszedtem, sehol nem volt vizes/fagyállós, csak a gyertyák körül. Mentem egy szárító-kört, azóta nincs folt. Valószínüleg a 95%-os páratartalomban nem tudott elpárologni az egyébként is ragacsos, remegő kézzel melléöntött fagyálló. :P Azt hittem, egyből lefolyik a lyukakon, de nem, csak szivárog. Kicsit megijedtem azért.
Na mielőtt a vezérműláncot cserélni akarod ülj le és gondold át!Inkább az egész vasat cserélném.Az enyémen semmi baja nincs pedig 04-es és nem megkímélt.Eszembe nem jutna vez .láncot cserélni.(De karbi szinkron,szelephézag meg mikfaxom se érdekelnek. ER5 örök élet meg még egy nap.
Mi a gond?Volt aki Renault R4 blokkot akart Pannónia vázba szerelni széles Pirelli gumis (P3) felnivel.Fiaskó volt nyilván.Ha sikerült volna biztos nem élnék.
Köszönet. Én az angolnyelvű leírásból tájékozódtam. De lesznek itt hasznos dolgok, most például akkor a műszerfalba belenézek.
Megkíséreltem a vezérműlánc cserét is, mert a szervízben mondták, hogy hamarosan ideje lesz. De azt feladtam inkább félúton. Az szervízben meg azt mondták utána, hogy mégsem nyúlt meg az a lánc téves riasztás.
Még a legelején kértem, hogy állítsák be a fényszórót. Több ezer forintért azt a fényszóró rögzítő csavart nem tudták betenni. Hivatalos szervíz, meg van rendes szerelőjük is elismerem. Csakhát megjegyzi az ember. Inkább én rontsam el.
Ezzel csak az a bibi, hogy nem csak a blokk suzuki...nagy valószínűséggel az első futó vagy bandit 95-00 évjárat, vagy 89-elötti gixeré. Továbbá hátsó lengővilla sem a sajátja, mert ekkor még jó volt az acélcső is.
Felesleges ebbe belemagyarázni bármit is. A választott blokk (család) kb 88-töl 2006-ig volt gyártva olyan óriási darabszámban,hogyha kenyeret dobsz és ilyen blokkot találsz. Volt nála korszerűbb, de annyi kínt amit ezek kaptak kevés társa élte volna túl. A street fighter oldalnövés oszlopos tagja még ma is.
A suzuki tömegoszlatóan ronda vagy szép Katanáját is láttam már itt ilyen blokkal szerelve, mely kb a Z 1000 kortársa volt, vagy a Katana nem is, de az előd GS 1000 biztosan a 70-es évek végéről. Ezek blokkjai a drag kategóriában híresültek el, mert hengergörgős főtengelycsapágyazása sokszorosan túlterhelhető volt a féltöltőkkel...de ez már mind mind történelem, tervezésében, gyártásában egyikünknek sem volt szerepe...amit manapság megtehetünk, az az, hogy lehetőségeinkhez mérten megőrizzük őket az utókornak. Ìgy ízelítőt kaphatnak abból, hogy mennyire el van kényeztetve a hátsónk, hogy ki vagyunk szolgálva a sok okos elektronikával, és hogy mennyire nem így volt ez 25-30 évvel ez előtt.
Ezt úgy hívják, szívátültetés?
Fisi, te meg fogd föl úgy, hogy most már nem csak szerinted nem képes a Suzuki egy rendes vázat-futóművet tenni a blokkjai köré, más szerint is szükséges "tuningolni" a gyengeségeit
Nem lehet maradéktalanul eltávolítani.
Lehet, hogy valami kéjgáz fejlődik a melegben és ledobja az aranyozást is.
Olvasd el a tájékoztatót!
Ha meg akarod tartani az ernőt- vegyél a bontóból egy 2004 utána renccert azt felejtsd el egy életre a majszkolást. Majd cblaci ír erről, vagy eryk04- mit cumiztak a CB fórumon is a festéssel. Sose lesz igazán jó. Festett cső= szopás.. Ennyi.
http://www.homasita.hu/product...
Sajnos nem nagyon tudunk, de amúgy minek egy Er5- re fokozat kijelző?
Egy 110 Nm nyomatékú- 5 sebességes gépen- amiből 100 newtont már 3 ezres fordulaton lead!
Nooooormális?
Látom h neked is 2000 előtti a géped, viszont a kipufogód mintha új lenne. Te festetted, vagy már így vetted? Ha te csináltad, milyen cuccal és hogyan sikerült elérned?
Köszönöm,
kis$BoKKoN
Tudnátok segíteni ER-5-re univerzális fokozatkijelző felszerelésében?
Köszi.Lajos
Megkíséreltem a vezérműlánc cserét is, mert a szervízben mondták, hogy hamarosan ideje lesz. De azt feladtam inkább félúton. Az szervízben meg azt mondták utána, hogy mégsem nyúlt meg az a lánc téves riasztás.
Még a legelején kértem, hogy állítsák be a fényszórót. Több ezer forintért azt a fényszóró rögzítő csavart nem tudták betenni. Hivatalos szervíz, meg van rendes szerelőjük is elismerem. Csakhát megjegyzi az ember. Inkább én rontsam el.
Felesleges ebbe belemagyarázni bármit is. A választott blokk (család) kb 88-töl 2006-ig volt gyártva olyan óriási darabszámban,hogyha kenyeret dobsz és ilyen blokkot találsz. Volt nála korszerűbb, de annyi kínt amit ezek kaptak kevés társa élte volna túl. A street fighter oldalnövés oszlopos tagja még ma is.
A suzuki tömegoszlatóan ronda vagy szép Katanáját is láttam már itt ilyen blokkal szerelve, mely kb a Z 1000 kortársa volt, vagy a Katana nem is, de az előd GS 1000 biztosan a 70-es évek végéről. Ezek blokkjai a drag kategóriában híresültek el, mert hengergörgős főtengelycsapágyazása sokszorosan túlterhelhető volt a féltöltőkkel...de ez már mind mind történelem, tervezésében, gyártásában egyikünknek sem volt szerepe...amit manapság megtehetünk, az az, hogy lehetőségeinkhez mérten megőrizzük őket az utókornak. Ìgy ízelítőt kaphatnak abból, hogy mennyire el van kényeztetve a hátsónk, hogy ki vagyunk szolgálva a sok okos elektronikával, és hogy mennyire nem így volt ez 25-30 évvel ez előtt.
Fisi, te meg fogd föl úgy, hogy most már nem csak szerinted nem képes a Suzuki egy rendes vázat-futóművet tenni a blokkjai köré, más szerint is szükséges "tuningolni" a gyengeségeit