Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Inkább gyere kipufogót festeni Lacikám!
Nem tudom miről beszélsz, ezt egyáltalán nekem akartad írni? Szerintem nem ugyanazt a csatornát nézzük, mert itt most a fene se differenciált drámaian. Fisivel mi személyesen ismerjük egymást és egy link miatt nem lesz itt semmilyen kedélyváltozás. Mi nem a szomszéd topikból dobáljuk egyást hanem néha találkozunk is, vagy telefonon beszélünk. Ez Poén volt és ő értette is, nem kell tovább gondolni a dolgot.
A rozsdamarót kihagynám. Lehet, hogy az a gyenge láncszem...
Nem lehet maradéktalanul eltávolítani.
Lehet, hogy valami kéjgáz fejlődik a melegben és ledobja az aranyozást is.
Olvasd el a tájékoztatót!
Pedig totál egyszerű!

Ha meg akarod tartani az ernőt- vegyél a bontóból egy 2004 utána renccert azt felejtsd el egy életre a majszkolást. Majd cblaci ír erről, vagy eryk04- mit cumiztak a CB fórumon is a festéssel. Sose lesz igazán jó. Festett cső= szopás.. Ennyi.
Nem vagyok egy márkafüggő. Prelix , ami volt a legközelebbi autósboltban.
http://www.homasita.hu/product...
Hát az a gond, hogy valamiért nekem nem használ. Lecsiszoltam, rozsdamaróztam majd először egy Praktikeres 600 c°ig jó festékkel fújtam. Megszáradt, ráégettem. Mjad a következő menetkor felhújagosodott és lepattogott a festék. Ezt követően szereztem kandallógyárból festéket. Ugyan ez a procedúra. Ez még korábban felhólyagosodott.. Most már enm tudom mitévő legyek.
Szia lajos!

Sajnos nem nagyon tudunk, de amúgy minek egy Er5- re fokozat kijelző?
Ettől jobban már csak kakkor hullott ki a rőzsém, mikor nézegettem a ZRX 1200- akat, és találtam egy fullosat, idótája 1,6 millát akart kérni érte. No azon is volt ilyen!
Egy 110 Nm nyomatékú- 5 sebességes gépen- amiből 100 newtont már 3 ezres fordulaton lead!
Nooooormális?
Nem én csináltam. Ez a motor márciusban került az országba, akkor volt service, meg minden, gondolom akkor vettek egy kandallófeketét ezernyócér' az OBI-ban. Az a lényeg, hogy lefested és utána menni kell vele, hogy kikeményedjen a festék. Nem tudom, milyen meleg lehet a könyöknél, de ezek a festékek papíron 600°C-ig állják.
Szia barnazol!

Látom h neked is 2000 előtti a géped, viszont a kipufogód mintha új lenne. Te festetted, vagy már így vetted? Ha te csináltad, milyen cuccal és hogyan sikerült elérned?

Köszönöm,
kis$BoKKoN
Pocsolyába léptem. Szétszedtem, sehol nem volt vizes/fagyállós, csak a gyertyák körül. Mentem egy szárító-kört, azóta nincs folt. Valószínüleg a 95%-os páratartalomban nem tudott elpárologni az egyébként is ragacsos, remegő kézzel melléöntött fagyálló. :P Azt hittem, egyből lefolyik a lyukakon, de nem, csak szivárog. Kicsit megijedtem azért.
Sajnos nem.De engem is érdekelne.Gyakran rakom nyolcadikba és csak a csizma kopik.
Na mielőtt a vezérműláncot cserélni akarod ülj le és gondold át!Inkább az egész vasat cserélném.Az enyémen semmi baja nincs pedig 04-es és nem megkímélt.Eszembe nem jutna vez .láncot cserélni.(De karbi szinkron,szelephézag meg mikfaxom se érdekelnek. ER5 örök élet meg még egy nap.
Teljesen passzol bele. Hol a probléma?
Mi a gond?Volt aki Renault R4 blokkot akart Pannónia vázba szerelni széles Pirelli gumis (P3) felnivel.Fiaskó volt nyilván.Ha sikerült volna biztos nem élnék.
Sziasztok!
Tudnátok segíteni ER-5-re univerzális fokozatkijelző felszerelésében?
Köszi.Lajos
Köszönet. Én az angolnyelvű leírásból tájékozódtam. De lesznek itt hasznos dolgok, most például akkor a műszerfalba belenézek.

Megkíséreltem a vezérműlánc cserét is, mert a szervízben mondták, hogy hamarosan ideje lesz. De azt feladtam inkább félúton. Az szervízben meg azt mondták utána, hogy mégsem nyúlt meg az a lánc téves riasztás.

Még a legelején kértem, hogy állítsák be a fényszórót. Több ezer forintért azt a fényszóró rögzítő csavart nem tudták betenni. Hivatalos szervíz, meg van rendes szerelőjük is elismerem. Csakhát megjegyzi az ember. Inkább én rontsam el.
Ezzel csak az a bibi, hogy nem csak a blokk suzuki...nagy valószínűséggel az első futó vagy bandit 95-00 évjárat, vagy 89-elötti gixeré. Továbbá hátsó lengővilla sem a sajátja, mert ekkor még jó volt az acélcső is.
Felesleges ebbe belemagyarázni bármit is. A választott blokk (család) kb 88-töl 2006-ig volt gyártva olyan óriási darabszámban,hogyha kenyeret dobsz és ilyen blokkot találsz. Volt nála korszerűbb, de annyi kínt amit ezek kaptak kevés társa élte volna túl. A street fighter oldalnövés oszlopos tagja még ma is.
A suzuki tömegoszlatóan ronda vagy szép Katanáját is láttam már itt ilyen blokkal szerelve, mely kb a Z 1000 kortársa volt, vagy a Katana nem is, de az előd GS 1000 biztosan a 70-es évek végéről. Ezek blokkjai a drag kategóriában híresültek el, mert hengergörgős főtengelycsapágyazása sokszorosan túlterhelhető volt a féltöltőkkel...de ez már mind mind történelem, tervezésében, gyártásában egyikünknek sem volt szerepe...amit manapság megtehetünk, az az, hogy lehetőségeinkhez mérten megőrizzük őket az utókornak. Ìgy ízelítőt kaphatnak abból, hogy mennyire el van kényeztetve a hátsónk, hogy ki vagyunk szolgálva a sok okos elektronikával, és hogy mennyire nem így volt ez 25-30 évvel ez előtt.
Ezt úgy hívják, szívátültetés?
Fisi, te meg fogd föl úgy, hogy most már nem csak szerinted nem képes a Suzuki egy rendes vázat-futóművet tenni a blokkjai köré, más szerint is szükséges "tuningolni" a gyengeségeit
De még az is jól áll neki!
Hát azért egy oldtimer Z 1000- ben szuzuki blokk...